توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
سیرافورزش در سیراف

می توانستیم باگل های بیشتری نماینده فارس را بدرقه کنیم

می توانستیم باگل های بیشتری نماینده فارس را بدرقه کنیم

 سرپرست تیم سیرافِ کنگان گفت: بازی بهتری را به نسبت حرف انجام دادیم و می توانستیم باگل های بیشتری نماینده فارس را بدرقه کنیم.

به گزارش ثلاث تیم فوتبال سیرافِ کنگان امروز در مرحله اول از مسابقات جام حذفی کشور میزبان استقلال لطیفی فارس بود که در پایان توانست با نتیجه ۳ بر ۲ رقیب خود را شکست دهد.

تیم سیراف کنگان ضمن صعود به مرحله بعد از جام حذفی کشور باید منتظر رقیب دور بعد خود در جام ذفی باشد که پس از قرعه مشخص خواهد شد.

عباس سماچی سرپرست تیم فوتبال سیراف کنگان پس از بازی امروز این تیم در مقابل نماینده استان فارس به خبرنگار ثلاث گفت: در ابتدا جا دارد این برد خود را به تمام مردم استان بوشهر و به خصوص شهرستان کنگان و سیرافی های عزیز تبریک عرض کنم که ما را همواره مورد حمایت و تشویق های خود قرارداده اند.

وی افزود: در شرایطی که قهرمان استان نباید در این دور از مسابقات حضور داشته باشد و از دور بعد به جمع تیم های حاضر در گردونه رقابت ها اضافه شود ولی خب بنا به دلایلی که قصد مطرح کردن آن را ندارم، مجبور شدیم در بازی اول نیز بازی کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سیراف کنگان اظهار داشت: علی رغم اصراری که برای تغییر ساعت بازی بخاطر گرمای هوا داشتیم، متاسفانه موافقت نشد.

سماچی عنوان کرد: تیم ما بازی بسیار بهتری را در دیدار امروز ارائه داد و حتی می توانست گل های بیشتری را به ثمر برساند. ما در این بازی موفق به شکست قهرمان جام حذفی استان فارس، شدیم؛ تیمی که هم اکنون که در لیگ دسته یک نیز حضور دارد شدیم.

وی اضافه کرد: در این دیدار نتوانستیم از چند بازیکن خود به دلیل محرومیت استفاده کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سیراف کنگان گفت: قصد داریم در این رقابت ها از ظرفیت تیم جوانانمان استفاده مطلوب و بهینه ای به عمل بیاوریم. پنج بازیکن ما از تیم جوانان به بزرگسالان اضافه شده اند و حتی ۲ نفر از این عزیزان هنوز به لحاظ شرایط سنی می توانند برای جوانانمان به میدان بروند.

سماچی یادآور شد: جا دارد از مجموعه فرمانداری شهرستان کنگان و در راس آن جناب فرماندار، همچنین شهردار و شورای شهر و امام جمعه محترم شهر سیراف صمیمانه بابت حمایتهای خوبشان تشکر کنم و همچنین از همکاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و رئیس هیات فوتبال شهرستان نیز قدردانی می نمایم. البته دوستان دیگری هم بوده اند که حمایت هایی از ما داشته اند که از آنان نیز تشکر می کنم.

انتظار داریم حمایت ها از تیم فوتبال شایسته سیرافِ کنگان به شکل قوی تر ادامه دار باشد. عمده بازیکنان ما بومی استان و جنوب استان می باشند.

 

این دیدار در ورزشکار شهدای ورزشکار شهرستان کنگان برگذار شد.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا