توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
موزیک بی کلام عاشقانهموسیقی

خاطره انگیز ترین موسیقی های بی کلام ورزشی در آلبوم « مرزهای نامرئی » اثری از گروه آلمانی !Sash

خاطره انگیز ترین موسیقی های بی کلام ورزشی در آلبوم « مرزهای نامرئی »

Invisible Borders

Sash! Group – Invisible Borders 2016 Special Edition | Exclusive Release

 

آلبوم موسیقی مرزهای نامرئی – Invisible Bordersیکی دیگر از آثار خاطره انگیز دهه های 70 شمسی است که در میان دوستداران موسیقیالکترونیک و دنس محبوبیت فراوانی دارد. در این پست نسخه ی ویژه ای از این اثر بیادماندنی برای شما علاقمندان تهیه و آماده شده است. آلبوم مرزهای نامرئی حاصل کار گروه موسیقی !Sash سش! است. این گروه متشکل از Sascha Lappessen ساشا لپسن ، Ralf Kappmeier  رالف کپمیر و Thomas Alisson Lüdke توماس الیسون لودک است. تا کنون 22 میلیون نسخه از آلبوم های این گروه در سراسر جهان منتشر شده و بیش از 65 جایزه ی ارزنده از فستیوال های مختلف عاید این گروه کرده است. در ادامه شما عزیزان می توانید این اثر شنیدنی را بصورت نسخه ی ویژه با کیفیت کاملاً اوریجینال 320 به همراه کیفیت رایگان دریافت نمایید.

 

 

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا