توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

آیات قرآنی مجرب برای مهر و محبت و بیقراری همسر محبوبیت و عزیز شدن

 

آیات قرآنی مجرب برای مهر و محبت و بیقراری همسر محبوبیت و عزیز شدن

آیات شریف ذیل برای عشق و علاقه و محبت #میان_دونفر و صلح و آشتی و زیاد شدن مهر و محبت میان زن و شوهر و مودت میان آن دو و وابستگی نیز میباشد . همچنین برای آشتی زن و شوهر کاربرد دارد و برخی از کتب ادعیه آنرا ذکر کرده اند.
دستورالعمل این دعای شریف بدین شرح است که ابتدا باید همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت کامل نماز صبح را بخواند و پس از آن به تعداد ۱۰ مرتبه آیات شریفه ذیل را به نیتی که دارد قرائت نماید . این روش را به طور مداوم تا یک هفته انجام دهد.

آیات مربوطه در اینجا ذکر میشود :

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ) سوره البقره آیه (۱۶۵)
(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ)سوره ال عمران آیه (۳۱)
(إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِیَ لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِیفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِین)َ سوره الانعام آیه (۷۹)
(وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ) سوره الأنفال آیه (۶۳)
وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی ۖ فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مَکِینٌ أَمِینٌ) سوره یوسف آیه (۵۴)
وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِّنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَی عَیْنِی. ) سوره طه آیه (۳۹)
(إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا) سوره ال عمران آیه (۱۰۳)
(اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاهٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَهٍ الزُّجَاجَهُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَهٍ مُّبَارَکَهٍ زَیْتُونَهٍ لَّا شَرْقِیَّهٍ وَلَا غَرْبِیَّهٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَىٰ نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ) سوره النور آیه (۳)

 

جهت درخواست هر نوع دعا مشخصات  فرم زیر رو پر کنید  تا با شما در تماس باشیم.

[gravityform id=”12″ title=”true” description=”true”]

بعد از پر کردن فرم از طریق تلگرام به ما اطلاع دهید.

کانال تلگرام دعا نویسی

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا