توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های روانشناسیدانستنی های ازدواجعشق و ازدواجمشاوره خانواده

آیا رابطه شما برگشت دارد؟

آیا رابطه شما برگشت دارد؟

 
آیا رابطه شما برگشت دارد؟

تمام شدن یک رابطه به معنای تمام شدن احساس میان 2 نفر نیست و این سخت ترین اتفاق است چون فردی که هنوز دل در گرو این رابطه دارد، هرروز و هر لحظه با خود می اندیشد آیا برگشتی در کار است؟ رابطه ای که احتمال بازگشت طرفین در آن وجود داشته باشد، نشانه هایی دارد که در مطلب زیر به آن اشاره شده است. اگر این نشانه ها را در رابطه شکست خورده خود نمی‌بینید، بهتر است امیدها را قطع و به زندگی بدون آدم قبلی فکر کنید.

  •  اگر هر از چندگاهی، فقط از طریق پیام یا تماسی، جویای شما می‌شود و جز حرف‌های ساده، از برنامه یا خواسته‌ای راسخ صحبت نمی‌کند، بهتر است خیلی‌ جدی گرفته نشود.
  • اگر همچنان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی‌، فعالیت می‌کند و با کسان دیگری در ارتباط است و طوری رفتار می‌کند که مجرّد است، نمی‌توان روی توجه دوباره او حسابی‌ کرد.
  • مهم نیست در حرف چه می‌گوید، در عمل چه می‌کند؟ اینکه دائم به نوعی‌ به شما دست پیدا کند، حرف‌هایی‌ بزند یا ابراز دلتنگی‌ کند، ارزشی ندارد، مهم این است که در عمل نیز پا پیش بگذارد و برای درست کردن اوضاع اقداماتی انجام دهد.
  • اگر پیام‌هایی‌ با مضامین دوستانه از او دریافت می‌کنید، بهتر است بدانید که تنها برای تسکین وجدان خود سعی‌ می‌کنم شمارا در لیست دوستان معمولی‌ نگاه دارد و نیت جدی ندارد.

  • اگر حین صحبت پیشنهاد کنید که یکدیگر را ببینید و متقابلاً صحبت کنید، اما هربار به بهانه‌هایی‌ قرار را به هم بزند، نشان از جدی نبودن نیت او برای برگشتن به رابطه دارد.
  • پس از مدتی‌ طولانی‌ یکدیگر را می‌بینید یا صحبت می‌کنید، اگر او جویای حال شما و خانواده نشود و سوال نکند که در این مدت چه ها کرده اید و چگونه گذشته است، مطمئناً اهمیت نمی‌دهد.
  • با وجود توجه دوباره‌ای که به شما نشان می‌دهد، تن‌ به پیشرفت نمی‌دهد و سعی‌ می‌کند به نوعی‌ شما را هم در دست نگاه دارد. این مورد زمانی‌ رخ می‌دهد که در رابطه دیگری باشد اما همچنان به شما هم فکر کند؛ بهتر است بدانید نیت چندان جدی ندارد.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا