توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آموزشآموزش کتاب درسیانشاء

انشاء درمورد دلنوشته ای به مادرم

انشاء درمورد دلنوشته ای به مادرم

موضوع:دلنوشته ای به مادرم

ای تویی که آرام و قرار دل اشفته ام هستی،ای تویی که مرهمی بر زخم های دیرینه ام هستی،ای تویی که از همان اغاز ورودم به این دنیا دستم را گرفتی و زندگی را به من اموختی تویی که نمیدانم با کدامین ویژگی ات ،باید تو را صدا بزنم ،مهربانی،صبر،دلسوزی ،شکیباییت ، با کدامین یک ؟
این را بدان تو اگر نباشی ،من نیستم،تو اگر نباشی دنیا بدترین مکان برای ماندن است ،آری تو، من تو را عاشقانه دوست دارم ، انقدر زیاد دوستت دارم که نمیدانم چگونه باید دوست داشتنت را توصیف کنم ، مادر تو کوهی از صبر ،دریایی از وفا ،چشمه ای خروشان از مهربانی ،اسمانی از دلسوزی هستی ،مادرم از تو ممنونم که لحظه ای حتی برای لحظه ای مهربانیت را از من دریغ نکردی……..
مادرم اگر بخواهم تو را توصیف کنم باید بگویم «مادر» (میم) تو نشانه ی مهربانی تو ، (الف) نشانه ی استقامت تو ، (دال) تو نشانه ی درد و (ر) تو نشانه ی رنج توست …..
ای زیبا تر از هر زیبایی در این دنیا، این را بدان تو اگر نباشی اکسیژن مرگ اور ترین گاز دنیا میشود نفس بی تو حرامم باد مادر ……
خدایا ممنونم از تو که از زیبایی هایت در وجود مادرم دمیدی ، خدایا از آفریدن مادرم فهمیدم تو بهترین افریدگار ، هنرمند ترین نقاش ، و برترین نویسنده ی داستان های عاشقانه ای مادر رنگ تو رنگ خدایی است ……
مادرم ، با نغمه های عاشقانه ی تو از همان اغاز فهمیدم که تو کیستی و برای من چه خواهی کرد ؟ و در اخر باید گفت حقا که این دنیا تا تو باشی بهشت است و بی تو جهنم …..
دوستت دارم مادر…..

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا