توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دانستنی های نوزادانسلامتمادر و کودک

باردارید؟ صدای قلب جنین را در خانه بشنوید

هر سال شرکت CES ابزارهایی به بازار عرضه می‌کند که به ادعای خودش، زندگی را برای والدین پرمشغله راحت‌تر می‌کند.

امسال هم این شرکت با تولید نوعی شیردوش، این کار را به تجربه‌ای راحت‌تر تبدیل کرده که می‌تواند مدت زمان لازم برای دوشیدن شیر را کاهش دهد.

صدای قلب جنین را در خانه بشنوید

بنا بر ادعای این شرکت، این دستگاه مدت زمان دوشیدن شیر را تا 70 درصد کاهش داده و میزان ترشح شیر مادر را تا 30 درصد افزایش می‌دهد.
گجت دیگری که شرکت CES تولید کرده، به نوعی نسخه واقعی دوست خیالی بچه‌هاست که می‌تواند به عادت مسواک زدن بچه‌ها کمک کرده، سوالات عجیب و غریب و سخت بچه‌ها را جواب دهد و بازی‌های آموزشی برایشان اجرا کند.

دستگاه دیگری که این شرکت به بازار عرضه کرده، نوعی شکم‌بند است که می‌تواند ضربان قلب جنین، لگدها و حرکات جنین را از طریق یک دستبند به مادر اطلاع دهد؛ به این ترتیب مادر می‌تواند در خانه و با شنیدن صدای قلب جنین بین ویزیت‌های پزشک، از سلامت او مطمئن شود.

منبع: DailyMail

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا