توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آموزشخانه داریهنر در خانه

تم تولد دخترانه مدل خرگوش زوتوپیا

تم تولد دخترانه مدل خرگوش زوتوپیا

تم تولد برای بچه‌ها و بزرگتر‌ها بسیار به یاد ماندنی است. تم‌های تولد با رنگ و ایده‌های خلاقانه طراحی می‌شوند، اما دختر بچه‌ها به خرگوش بازیگوش انیمیشن زوتوپیا علاقه زیادی دارند. پس در این مطلب درست کردن تم تولد خرگوش زوتوپیا را مرحله به مرحله یاد بگیرید و دختر کوچولو‌ها را سوپرایز کنید.

یکی از تزیینات خاص تولد، درست کردن تم تولد است. با انواع و اقسام وسایل می‌توان تم تولد درست کرد و برای بچه‌ها و بزرگتر‌ها یک روز خاص و به یاد ماندنی ساخت. اکنون سیرافی ها تصمیم دارد تا در این مطلب به شما برای درست کردن یک تم ویژه کمک کند.

با تهیه خز، پارچه چرم مصنوعی، تل و کمی حوصله مرحله به مرحله یاد می‌گیرید چگونه تم خرگوش زوتوپیا درست کنید و یک تم تولد خاص و منحصر بفرد برای روز تولد دخترتان داشته باشید. 

مرحله اول: درست کردن تل خرگوش برای تم تولد

وسایل مورد نیاز:

  • پارچه خز خاکستری
  • چسب حرارتی
  • تل سر 
  • قیچی
  • کاغذ
  • پارچه نمدی صورتی
  • سیم

عکس درست کردن تل خرگوش

روش درست کردن تل خرگوش 

۱- ابتدا الگوی گوش خرگوش را روی یک کاغذ بکشید. سپس آن را روی پارچه خز قرار دهید و دو سانتی متر بزرگتر از الگو، پارچه خز خاکستری را برش دهید. از این الگو با این روش چهار عدد آماده کنید.

عکس درست کردن تل خرگوش

۲- الگو گوش خرگوش را روی پارچه نمدی صورتی قرار دهید و دور آن را با قیچی ببرید. دو عدد از این گوش صورتی آماده کنید. حالا باید الگو صورتی را در مرکز گوش خاکستری قرار دهید. آن را با سوزن ته گرد به پارچه خز وصل کنید و سپس با سوزن و نخ به گوش خاکستری بدوزید.

روی دو الگوی خاکستری، دو گوش صورتی وصل کنید، حالا باید دو طرف گوش خاکستری را به هم بدوزید. بعد از اینکه کار وصل کردن گوش‌ها تمام شد، سیم را بردارید و داخل لبه‌های گوش فرو کنید و سپس با چسب آن را محکم نمایید.
در قسمت پایین گوش، سیم‌ها را به هم  متصل کنید. پارچه خز  را لوله کرده و با چسب حرارتی به هم وصل کنید. برای اطمینان از درست انجام دادن ساختن گوش‌ها به تصویر دقت کنید.

عکس درست کردن تل خرگوش

 

۳- حالا تل سر را بردارید و با چسب حرارتی دو گوش خر گوش را به تل بچسبانید.

عکس درست کردن تل خرگوش

۴- تل خرگوش متناسب با تم تولد شما آماده شد.

عکس تل خرگوش


همچنین بخوانید: دکور تولد با تم پری دریایی


درست کردن لباس خرگوش زوتوپیا برای تم تولد

وسایل مورد نیاز:

  • چرم مصنوعی سیاه
  • پارجه نمدی خاکستری
  • قیچی
  • سوزن ته گرد
  • نخ و سوزن
  • آرم پلیس
  • کاغذ و خودکار
  • چسب پارچه‌ای


روش درست کردن لباس خرگوش زوتوپیا

۱- ابتدا آستین‌های خرگوش زوتوپیا را درست کنید. دور مچ را اندازه بگیرید و پنج سانتی متر بزرگتر از دور مچ، اضلاع یک مربع را روی پارچه چرم بکشید و ببرید. سپس مربع را از وسط تا بزنید و لبه‌های آن را از طول به هم بدوزید. با پارچه نمدی دو مستطیل باریک درست کنید و روی قسمت پایینی آستین با چسب حرارتی وصل کنید.

عکس درست کردن لباس خرگوش تم تولد

۲- برای خرگوش زوتوپیا، دو عدد آستین آماده کنید.

عکس درست کردن لباس خرگوش تم تولد

۳- با کاغذ یک مربع بکشید و برای قسمت پشت لباس خرگوش زوتوپیا در نظر بگیرید. یک کاغذ الگو بزرگ را از وسط تا بزنید و یک مربع که بالای آن یک کمان از دایره قرار دارد کشیده و دور آن را ببرید.

عکس درست کردن لباس خرگوش تم تولد

۴- الگو‌های کاغذی را روی پارچه چرم مصنوعی گذاشته و از الگوی جلوی لباس خرگوش، یک عدد ببرید. برای الگوی مربع، دو تکه پارچه برش دهید.

عکس درست کردن لباس تم تولد

۵- یکی از مربع‌ها را به سمت راست قسمت جلویی لباس بدوزید و مربع دیگر را به سمت چپ وصل کنید. لبه‌های لباس را به اندازه دو سانتی متر به داخل تا زده و با نخ و سوزن یا چرخ خیاطی آن را بدوزید.

عکس درست کردن لباس تم تولد

۶- دو عدد نوار با طول چهل سانتی متر و عرض هفت سانتی متر روی پارچه چرم مصنوعی برش داده و لبه‌های هر نوار را به هم بدوزید تا بند‌های لباس درست شود. بند لباس را به قسمت جلو و عقب لباس خرگوش بدوزید.

عکس درست کردن لباس تم تولد

۷- آرم پلیس را روی قسمت سینه لباس وصل نمایید.

عکس درست کردن لباس تم تولد

۸- حالا نوبت به درست کردن کیف خرگوش زوتوپیا می‌رسد. یک مستطیل ۱۱*۲۵ و یک مستطیل ۱۱*۱۵ روی پارچه چرم مصنوعی برش بزنید. مستطیل کوچک را پایین مستطیل بزرگ قرار داده و با نخ و سوزن بدوزید.

قسمت بالای مستطیل بزرگ را از پشت پارچه و بالای مستطیل کوچک را از روی پارچه یک تکه چسب پارچه‌ای کوچک بچسبانید.

عکس درست کردن تم تولد دخترانه

۹- کیف خرگوش را روی کمربند شلوار وصل کنید.

عکس درست کردن تم تولد دخترانه

۱۰- تم تولد خرگوش زوتوپیا را بعد از درست کردن، با یک پیراهن ساده توسی رنگ و یک شلوار جین آبی رنگ ست کنید و به فرزند خود بپوشانید.

عکس درست کردن تم تولد دخترانه


توجه:
 برای بقیه دوستان دخترتان، می‌توانید فقط تل خرگوشی درست کنید و مهمان‌ها را با این تم خاص و منحصر بفرد شگفت زده کنید.

عکس درست کردن تل خرگوش

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا