دکوراسیون و چیدمان

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی؛ با جذاب‌ترین طراحی‌ها آشنا شوید!

توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی؛ با جذاب‌ترین طراحی‌ها آشنا شوید!

آشنایی با جدیدترین مدل‌های مبل راحتی پیش از خرید مبلمان منزل، تا حد زیادی شما را به تصمیم‌گیری صحیح نزدیک می‌کند تا علاوه بر جنس مناسب و کیفیت مطلوب بتوانید مدل ایده آلی از مبلمان راحتی را برای دکوراسیون منزل خود تهیه کنید و از داشتنش لذت ببرید.
سیرافی ها| سرویس دکوراسیون – یکی از مهمترین گزینه‌ها در طراحی دکوراسیون منزل که انتخاب آن وسواس زیادی به خرج می‌دهد، مبلمان راحتی است. مبلمان راحتی به دلیل بزرگی و چشم گیر بودن و از طرفی کاربرد بسیار زیادش در منزل، به عنوان یک کانون جذب در خانه کاربرد دارد. مبل‌هایی که امروزه طراحی می‌شوند، با در نظر گرفتن بازار رقابتی شدید، سعی در خلاقیت و ارائه گزینه‌های بهتر جهت جذب مشتری هستند. ما نیز در این مطلب به دنبال معرفی جدیدترین مدل‌های مبل راحتی هستیم. این مطلب را از دست ندهید.


۱. مبل راحتی با امکان تنظیم پشتی و نشیمن

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی

یکی از جدیدترین مدل‌های مبل‌ راحتی، نمونه‌هایی هستند که می‌توانند دایره‌ای باز از انتخاب و تنظیم مبل به روش دلخواه را در اختیار کاربر قرار دهند. با توجه به سلایق مختلف در بین مشتری‌ها، ایجاد قدرت انتخاب در محصول یک گزینه‌ی سودآور و مثبت برای آن‌ها محسوب می‌شود. امکان تنظیم پشتی و نشیمن در این مبل باعث شده است تا این مبل یک گزینه‌ی خوب برای خرید در ذهن مشتری به نظر بیاید. رنگ بندی متنوع این مبلمان‌ها، دست طراحان را در دکوراسیون منزل باز گذاشته است.

۲. مبل راحتی لگو شکل

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی
مبل‌های لگو شکل دارای محاسن بسیاری هستند. انتخاب رنگ‌های متنوع در این مبل‌ها یک گزینه مثبت تلقی شده و جا به جایی و قرارگیری متفاوت آن‌ها، ایده‌ها و خلاقیت بسیاری را در چیدمان منزل به ارمغان می‌آورد. شما با جا به جایی این مبل‌ها هم می‌توانید ظاهری متفاوت به منزلتان ببخشید، هم با توجه به تعداد مهمان یا نحوه‌ی نشستن خودتان آن‌ها را جا به جا کنید.


۳. مبل راحتی ال شکل

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی
یکی دیگر از جدیدترین مدل‌های مبل راحتی، نمونه‌های ال شکل هستند. مبل‌هایی که بخشی کشیده‌تر دارند، این امکان را به افراد می‌دهند که هنگام تماشای تلویزیون و یا مطالعه احساس راحتی بیش تری کرده و کم‌تر خسته شوند. از طرفی فرم متفاوت این مبل‌ها ظاهری جدیدتر نسبت به مبل‌های قبلی به آن داده است. انتخاب رنگ تیره برای مبلمان نیازمند رعایت ترکیب رنگی مناسب در کل دکوراسیون منزل است. هنگامی که از رنگ تیره برای مبلمان استفاده می‌کنید، سعی کنید در باقی عناصر منزل تا حد امکان از رنگ روشن استفاده کنید، زیرا استفاده از رنگ تیره بیش از حد مطلوب سبب مردگی و نوعی اغتشاش بصری می‌شود.


۴. مبل راحتی با میز‌های متصل

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی
طراحی میز‌های متحرک برای مبلمان از جمله ایده‌هایی است که می‌تواند مفید و پرکاربرد باشد. به کارگیری این فرم مدرن باید در هماهنگی کامل با کل فضا صورت گیرد. البته باید در نظر داشت که اندازه مبل و میز کناری اش مناسب مهمان‌های زیاد نیست و می‌توان نتیجه گرفت بیش‌تر جنبه‌ی فانتزی و لوکس دارد. انتخاب رنگ سفید برای مبلمان با وجود زیبایی بی نظیرش مراقبت بیش تری را می‌طلبد. پس بهتر است از پارچه‌های قابل شست و شو بهره برید.


۵. مبل راحتی تختخواب شو

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی
استفاده از چنین پشتی‌هایی برای مبل‌های بزرگ این خاصیت را دارد که افراد هنگام تکیه احساس راحتی بیش تری کرده و از طرفی می‌توان در بعضی موارد از فضای پشتی مبل این نیز جهت نشستن بهره برد. فرم ال مانند مبلمان نیز مدت هاست که به عنوان گزینه‌ای مطلوب برای خانه‌های بزرگ شناخته شده است. از طرفی ان فرم‌ها گزینه بسیار مناسبی جهت دراز کشیدن و یک استراحت بی نقص برای افراد خانواده است.

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی
مبل‌هایی که فرم تخت خواب هم در ست خود دارند معمولا فضای بسیاری زیادی را می‌گیرند؛ بنابراین اگر فضای کوچکی دارید این گزینه را از لیست خود خط بزنید. اما اگر فضای بزرگی در اختیار دارید و علاقه زیادی به لم دادن و استراحت کردن روی مبل دارید، این می‌تواند یک گزینه ایده آل برایتان باشد. استفاده از رنگ‌های شاد برای مبلمان در حالی که فضای منزل خنثی است یک انتخاب هوشمندانه به نظر می‌رسد.


۶. مبل راحتی فانتزی

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی
مبلمان با سبک فانتزی یک انتخاب هوشمند از میان جدیدترین مدل‌های مبل راحتی است. با این مبل‌ها متفاوت باشید! این مبل‌ها خود به عنوان یک شاخصه‌ی مجزا خود را در فضا نشان داده و اگر با انتخاب رنگی متضاد فضا آن را زینت دهیم، به یک ترکیب فوق العاده دست خواهیم یافت. هنگام انتخاب این مبل، سعی در انتخاب و بهره گیری از المان‌های هماهنگ با آن کنید تا در نهایت محیتتان هماهنگ جلوه کند. نکته‌ی حائز اهمیت در رابطه با این مبلمان، دقت در استاندارد بودن طراحی آن است. در یک جمله: هیچ گاه راحتی را فدای زیبایی نکنید.


۷. مبل راحتی برای اتاق پذیرایی

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی
این سبک مبل‌ها، به خاطر طراحی بدون انعطافشان معمولا مناسب فضای جلوی تلویزیون و استراحت خانواده نیستند. اما طراحی آن‌ها به دلیل فرم رسمی‌تر جهت نشیمن مهمان‌ها گزینه مناسبی است. هنگام به کارگیری این مبلمان بهتر است از عناصری در دکوراسیون بهره بری که حس فضای اداری را به خانه تزریق نکند. البته انتخاب رنگ‌های شاد آن گزینه‌های بهتری برای استفاده در محیط مسکونی هستند.

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی
به تصویر بالا دقت کنید، فرم فانتزی این مبل‌ها به جز طرح متفاوت و جالبشان و رنگ بندی جذاب و متفاوتش، معمولا به اندازه‌ای که نشان می‌دهند قابل استفاده نیستند. زیرا نبود پشتی در بعضی قسمت‌ها کاربرد آن را کم‌تر از حد معمول می‌کند. اما به نظر می‌رسد فضای پشتی مبل فاقد کاربرد بوده و فضا منزل را اشغال کند.


۸. مبل راحتی برای خانه‌های کوچک

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی
دسته‌های مبل در این نمونه به صورت خوابیده طراحی شده که باعث کاربرد بیش‌تر مبلمان می‌شود. از این رو هم می‌توان لبه‌های مبل را جهت نشستن در بعضی مواقع برگزید و هم این که زمانی که روی آن دراز می‌کشند فضای بیشتری در اختیار افراد می‌گذارد. از طرفی طراحی مدرن این مبلمان ظاهر منزل را شیک‌تر و به روزتر جلوه می‌دهد.

به نظر شما جدیدترین مدل‌های مبل راحتی کدامند؟ نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین صفحه در قسمت “ارسال نظر” با مخاطبان ستاره در میان بگذارید.
 
 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا