توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های روانشناسیراز های موفقیتعشق و ازدواج

جملات مرگ آور در رابطه عاشقانه

جملات مرگ آور در رابطه عاشقانه

جملات مرگ آور در رابطه عاشقانه

کلمات را به راحتی خرج نکنید چون بیش از آنکه فکر کنید، تاثیرگذار هستند. برخی جملات مانند یک سم وارد رابطه شما می شوند و آن را تلخ و مسموم می کنند. برخی از این جملات را بشناسید و در لیست سیاه جملات کاربردی خود قرار دهید. 

“اگر من را دوست داشتی…” یا “اگر من برات مهم بودم…”

این عبارات جز سمّ چیزی به رابطه شما تزریق نخواهد کرد! برای تحمیل خواسته‌ها یا نظرات خودتان، از عشق همسرتان به عنوان یک سلاح استفاده نکنید، چراکه او هم می‌تواند همین ترفند را به خرج دهد و بحث بی‌نتیجه بماند!

 

“چرا رابطمون دیگه مثل روزای اول نیست؟!”

این نوع از سوال ها، در واقع انکار ذهن ما از واقعیت عشق است که به مرور زمان شکل عوض می‌کند. هر دوره‌ای از روابط  یا ازدواج، زیبایی‌‌های به خصوصی دارد و نباید همیشه به دنبال هیجانات ماه‌های اول باشیم. به جای استفاده از این جمله، مستقیماً چیزی را که می‌خواهید بگویید. مثلا: “دوست دارم امروز باز هم مثل روز‌های اول بیرون بریم!” یا “دوست دارم یه بار مثل قبلنا بهم اس‌ام‌اس بزنی‌!”.

“داری مثل فلانی رفتار میکنی‌!”

از نسبت دادن رفتار‌ها و برخورد‌های همسرتان به دوستان یا اعضا خانواده او به خصوص پدر یا مادر جداً خودداری کنید. نه تنها مغرضانه بلکه توهین آمیز به هردو طرف خواهد بود و شکاف‌های عمیقی در رابطه تان ایجاد می‌کند. به جای این روش، مستقیماً رفتار‌هایی‌ را که دوست ندارید تاکید کنید. به عنوان مثال بگویید: “این حرف یا رفتار تو خاطرات بدی رو توی ذهن من تداعی می‌کنه!”

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا