توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
بیماری ها و راه درمانسلامت

خواص روغن خراطین چیست؟

خواص روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی تهیه میشود. روغن خراطین یکی از طبیعی‌ترین روغنها برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه و عضلات ورزشکاران است.

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئنترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئینهای فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با طرز تهیه، طریقه مصرف و خواص این روغن بیشتر آشنا شوید.

 

روغن خراطین
طبع 
  • گرم 
طریقه مصرف
  • استعمال موضعی
خواص درمانی
  • افزایش دهنده جریان خون در رگها
  • تقویت و رشد مو
  • از بین بردن خط اخم، خط خنده و خط پیشانی
  • حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن
  • افزایش اندازه آلت تناسلی آقایان، درمان ناتوانی های جنسی مردانه
  • افزایش رشد و حجم‌دهی عضلات برای ورزشکاران پرورش اندام 
مضرات
  • حساسیت 
  • بهتر است در دوران شیردهی و حاملگی استفاده نشود. 

   

طرز تهیه روغن خراطین

 در گذشته و در طب سنتی ایرانی اولین بار دانشمند ایرانی ابوعلی سینا این روغن را از کرم خاکی تهیه تمود و آن را با روغن زیتون و با روغن کنجد ترکیب کرده و برای درمان بیماریها استفاده میکرد، اما امروزه با پیشرفت صنایع تبدیلی این روغن به صورت 100 درصد خالص از نوعی کرم خاکی استخراج میگردد. یکی از ویژگیهای کرم خاکی قدرت تولید و ترمیم نیمه دیگر بدنش است زمانی که دو نیم میشود.. این ویژگی کرم خاکی باعث گردید تا استخراج ترکیبات شیمیایی بدن وی صورت گیرد که به آن خراطین گفته میشود.

 

روغن خراطین، طب سنتی، کرم خاکی، برجسته کردن لب، عضله سازی

 

خواص روغن خراطین

 این روغن خواص گسترده ای داشته، امروزه از آن در صنایع آرایشی و مد استفاده فراوان میشود، همچنین خواص درمانی متعددی نیز داشته، برخی از مهمترین خواص این روغن عبارتند از:

  • حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن

 از این روغن به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده میگردد. استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است.

  • کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام

 استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

  • از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و …

 یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای این روغن استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد. برای آشنایی بیشتر با نحوه از بین بردن خط خنده، چروک صورت و … به وسیله گیاهان دارویی و با کمک طب سنتی 

از بین بردن خط خنده با طب سنتی

  

  • افزایش اندازه آلت تناسلی مردان

 استفاده از این روغن یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. همچنین استفاده از این روغن مشکل دیر انزالی مردان را برطرف میکند.

همه‌ی روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

 

  • تقویت و رشد موها

 از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد. 

10 ترفند ساده برای رشد سریع موی سر

 

  • افزایش دهنده جریان خون در رگها

ماساژ این روغن روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش می‌یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است.

 

 طرز تهیه روغن خراطین

 برای تهیه این روغن در گذشته که به آن روش ابن سینایی نیز گفته میشود، از 2 کیلو گرم خاکی و 1 کیلو روغن زیتون و یا کنجد استفاده می شده است و هنوز هم در عطاریها از این روش استفاده میشود. امروزه از دستگاههای تمام اتوماتیک و پیشرفته استفاده میشود. از 80 کیلوگرم کرم خاکی میتوان به میزان 1 لیتر روغن کرم خاکی را استخراج نمود.

  

طریقه مصرف روغن خراطین

 برای استفاده از این روغن، روزی یک مرتبه موضع مورد نظر را به مدت 3دقیقه ماساژ داده و سپس با روغن مورد نظر آغشته نموده و مجددا 3 دقیقه ماساژ دهید تا روغن خوب جذب پوست شود. همچنین بهتر است روزی 2 مرتبه این عمل انجام گیرد تا نتایج بهتری حاصل گردد.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا