توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
سخنرانی و نقد و برسی

دانلود رایگان سمینار زندگی در مسیر کمال – دکتر علیرضا آزمندیان

دانلود رایگان سمینار زندگی در مسیر کمال

مزایای کتابهای الکترونیک

دانلود رایگان سمینار زندگی در مسیر کمال – دکتر علیرضا آزمندیان

تکنولوژی فکر به عنوان سیستمی برای خودشکوفایی و نظامی تحول آفرین پیام آور سفری است عرفانی که مبدا آن خود شما هستید و مقصدخداوند رحمان و رحیم. تکنولوژی فکر ابزاری برای تحول انسان و بازگشت او به خویشتن خویش است. قدم گذاشتن به این وادی زندگی , شما را به گونه ای متحول می کند که هر روزتان با روز قبل متفاوت است و هر صبح دریچه ای نوینی به سوی زندگی پر حاصل به روی شما گشوده می شود و هر روز احساس تولدی دوباره می کنید و از لحظه لحظه های زندگی خود لذت می برید.

زندگی در مسیر کمال - آزمندیان
شما مهم‌ترین تصمیمات زندگی خود را در چه زمانی گرفته‌اید؟ پس از سختی‌ها و شکست‌ها و ضربه‌خوردن‌ها…، آیا اینطور نیست؟ معمولا در این زمان‌هاست که به خود می‌گوییم: «دیگر خسته شده‌ام و می‌خواهم کاری برای خود انجام دهم».ما از پیروزی‌های خود شاد می‌شویم اما چیز زیادی از آنها نمی‌‌آموزیم، درحالی که شکست‌ها در عین تلخ‌بودنشان آموزنده‌اند. اگر به گذشته نگاه کنید، متوجه می‌شوید که سختی‌ها و دشواری‌ها درحقیقت نقاط عطف زندگی شما بوده‌اند.

انسان‌های موفق به‌دنبال مشکلات نمی‌گردند اما اگر با آنها مواجه شوند از خود می‌پرسند: «برای تغییر و رهایی از مشکل به چه چیزی نیاز دارم و چطور می‌توانم بهتر از این باشم»؟ اما افراد ناموفق تمام علائم هشداردهنده را نادیده می‌گیرند و فقط می‌گویند: «چرا تمام بلاها سر من می‌آید»؟ انسان‌ها از روی عادت زندگی می‌کنند و تا زمانی که اجباری برای تغییر‌کردن نبینند به روال همیشگی زندگی خود ادامه می‌دهند.

کمال با فکر حاصل می شود و زندگی در مسیر کمال، زندگی انسان خودآگاهی است که هر دم به خلق اندیشه ای نو می پردازد که او را به سوی سعادت، سلامت،‌کمال و رستگاری هدایت می کند.
بسته آموزشی زندگی در مسیر کمال دکتر آزمندیان از مجموعه تکنولوژی فکر سری دوم آن می باشد که شامل مباحث پیشرفته تکنولوژی فکر است . بحث زیبای هویت و زندگی از مقوله‌های زیبای این بسته آموزشی است . شامل بحث ها خود شناسی و عرفانی، تحت عناوین : ملاقات با خـود، ملاقات با کائنات، ملاقات با زندگی، ملاقات با خـدا.

 

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا