توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود فیلم آینه بغل

دانلود فیلم آینه بغل

دانلود فیلم آینه بغل با لینک مستقیم

دانلود فیلم آینه بغل با لینک رایگان از تاینی موویز، دانلود فیلم ایرانی 

اضافه شدن فیلمی دیگر از منوچهر هادی

اضافه شدن فیلم کارگر ساده نیازمندیم از منوچهر هادی

لینک دانلود اضاف گردید

دانلود فیلم آینه بغل

دانلود فیلم آینه بغل

نام فیلم : آینه بغل

ستارگان (بازیگران) :جواد عزتى، محمدرضا گلزار، سيامك صفرى، يكتا ناصر،نازنين بياتى،رضا نيكخواه و بهاره رهنما، مه لقا باقرى

کارگردان : منوچهر هادی

تهیه کنندگان: امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور
سال ساخت:۱۳۹۶

زبان : فارسی

مدت زمان فیلم : ۱۰۲ دقیقه

زمان انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶

منتشر کننده :سیرافی ها

اطلاعات بیشتر  :  WIKI

خلاصه داستان فیلم آینه بغل از سایت سیرافی ها به زبان فارسی :

فیلم آینه بغل در سال ۱۳۹۶ در واقع ۱۵آذر ۱۳۹۶ در مدت زمان ۱۰۲ دقیقه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگان امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور و بازی ستارگانی همچون جواد عزتى، محمدرضا گلزار، سيامك صفرى، يكتا ناصر،نازنين بياتى،رضا نيكخواه و بهاره رهنما، مه لقا باقرى به اکران درامده است.

فیلم آینه بغل تصویر جوانی به نام مرتضی (جواد عزتی) را به تصویر میکشد که در یک گاراژ ماشین مشغول به کار است. به مناسبت سالگرد نامزدی اش از داخل گاراژ ماشین گران قیمتی را به عنوان امانی برداشته و با نامزدش در شهر چرخی بزنند. هنگامی که مرتضی جهت خرید آب هویج بستنی میرود، به ناگاه ماشین شهرداری با آینه بغل ماشینش برخورد میکند و  میشکند. گویی دنیا بر سر او خراب شد. از انجایی که او دلش نیامد مامور شهرداری را بازخواست کند و یا هزینه ای بگیرد. به دنیال چاره ای بود تا بتواند آن را درست کند.

ازقضا دو عدد عینا از این ماشین در گاراژ وجود داشت ، که به اشتباه جواد عزتی فکر کرد این ماشین گلزار است . به همراه نامزدش به خانه ویلایی گلزار که بهتر است بگوییم به قصر گلزار میرود تا بتواند به توافقی برسد و بیا مورد بخشش قرار بگیرد. و از انجایی که شنیده بود گلزار بسیار حساس است بر روی وسایلش به او گفت که حدود ۴۰ میلیون هزینه آینه بغل است. اما راهی وجود دارد تا بتواند این مبلغ را کم کند.

نامزد گلزار از اروپا برگشته بود تا مطمئن شود گلزار ادم مورد اطمینانی است که بتواند با او ازدواج کند، اما یک شیطنت کوچک گلزار این بود که  با دختری دیوانه از نظر مغزی مشکل دار یک رابطه کوتاه مدت داشته ولی به محض اطمینان از ناسالم بودن او جدا میشود . اما او همچنان گلزار را ول نمیکند و به عنوان شیطنت بچه شیرخواره ای را جلوی درب قصر گلزار میگذارد تا نامزدش که از اروپا برگشته از رابطه گلزار با خبر شود و ببیند که گلزار بچه دارد.

این دختری که به حقیقت مشک روانی داشت ، گلزار را ول نمیکرد و خودش را چسبونده بود به گلزار، هر اتافقی می افتاد توی کانال اینستاگرامش که حدود ۱ میلون فالوور داشت اپلود میکرد. و به قول خودش فقط واسه هواداراش زنده بود. هوادارانی که بعد از شناخت او ترکش کردند. در یک صحنه از فیلم او را به همراه مارش نشان میده که کلیپ خود را واسه هوادارانش میفرستد و در کل تمامی فاووراش رو از زندگی شخصی و خصوصیش با گلزار با اطلاع میکرد. در یکی از صحنه ها به ساختمان شخصی گلزار که الحق گران قیمت و شیک بود میرود البته به همراه چند هزار نفر هوادار به اصطلاح و گلزار واسه اینکه نامزدش نفهمه این ماجرا رو به نامزدش میگه که ساختمون اتیش گرفته و باید برن یه جای دیگه امشب رو به سر کنن .

جایی رو نداشتن بنابریان رفتن خونه نامزد جواد عزتی ، پدر نامزد جواد عزتی آشپز وزارت خارجه بود در واقع آشپز وزیر امور خارجه آقای ظریف بود. و گفته بود که میخواد بره خارج از کشور و البته به دروغ تا ببینه دخترش و جواد عزتی چکاری میکنندو زیر نظرشون بگیره با اون هدیه ای که به روز اخر توی فرودگاه داد به حواد عزتی و چیزی نبود جز یه گوشی که روش ردیاب نصب کرده بود. وقتی ۴ نفری توی خونه نقلی و کوچیک پدرخانوم جواد عزتی بودن و داشتن یه شام مختصری که فکر میکنم املت بود بخورن صدای باز شدن در رو شنیدن و فهمیدن که پدرخانوم جواد عزتس هست. گلزار و جواد عزتی با نامزد گلزار از روی پشت بام در رفتن. گلزار پرسد که بچه ر و یادت رفته بیاری .

جواد گفت نه و توی کیف کولی که داشت گذاشته بود به اصطلاح هاهاها. خلاصه این خظر هم رفع شد اما پدرش شک کرده بود چون وقتی اومد نوی خونه دید تلویزیون روشن هست و واسه ۴ نفر بشقاب غذا گذاشته شده و لیوان و ….. ردیاب روی گوشی جواد عزتی هم که نشون میداد اون ها همینجا بودن. دیگه همین حوالی بود که اوضاع آروم تر شده بود و بالاخره برگشت خودنه خود گلزار، بهتره بگیم قصر گلزار.

یکی از صحنه های جالب فیلم اون قسمتی بود که ۴ تایی با ماشین گلزار رفتن مرکز خرید، گلزار متوجه شد که نامزد سابقش سوار بر موتور داره تعقیبشون میکنه و دید اوضاع خرابه . نامزد جواد عزتی و نامزد خودش رو فرستاد تا برن انتخاب وسایل عروسی رو کننف و از جواد عزتی خواهش کرد که خودشو به شکل یه زن در بیاره، جواد میگفت اصلا و به هیچ عنوان و … ولی با نقطه ضعفش اونو تحریک کرد که گفت چند میلیون از حسابت کم میکنم، قبول نکرد و مبلغ رو بالاتر برد در تهایت دید چاره ای نداره و قبول کرد و لباسای زنونه پوشید ، مانتو و روسری و …..

و رفت توی ماشین کنار گلزار نشست و همینجور که داشت هی به خودش فحش میداد نامزد سابق گلزار که دیوانه ای به تمام معنا بود اومد، و البته مثل همیشه گوشی دست و انلاین فیلم میگرفت واسه هواداراش توی اینستاگرام. اومد و گفت به به و چرا به من خیانت کردی و …. حواد عزتی سرشو اورد بالا و با لحن دخترونه و اون سیبیلا و ریش و …. گفت سلاااااام . همه شکه شدن و این شد یه معضل دیگه که این ویدیو حتی به دست پدر خانوم جواد عزتی رسید.

گلزار پیشنهاد نگهداری از بچه را به جواد عزتی داد که در مقابل هزینه ۴۰ میلیونی اینه بغل ماشینش را کم کند. در این چند روز حساب جواد عزتی بجای کم شدن اضاف میشد به گونه ای که با خوردن یک اب معدنی ۶۰ هزار تومن به حساب جواد عزتی اضاف میکرد. و اتفاقاتی از جمله شکستن گردن عقاب گلزار و شکستن دندان کردوکدیل گلزار و …. همه باعث شد به حساب جواد عزتی اضافه شود.

در نهایت بعد از ماجراجویی های زیاد جهت پنهان کردن رابطه قبل گلزار در اخرین صحنه های فیلم همسر موقت قبلی گلزار با نامزد اورپایی او روبه برو میشوند و گلزار به گونه میشود که این همه تلاشش بر باد میرود.

در نهایت روز بعد از این ماجرا وقتی جواد عزتی به گاراژ میرود میبیند که صاحب اصلی ماشینی که آینه بغل آن را شکسته بود پیدا شد و جواد عزتی را به زندان انداخت.

گلزار در نهایت بعد از آزدی جواد عزتی امد و یک چک یک میلیاردی به عنوان هدیه به جواد عزیتی میدهد و ……. پیشنهاد میکنم حتما این فیلم زیبا و کمدی را از دست ندهید و از سایت تاینی موویز دانلود و تماشا کنید.

ادامه داستان رو فردا قرار میدم واستون……

سایر عوامل فیلم آینه بغل :دستیار اول برنامه زیر آینه بغل : نغمه نظری

دستیار کارگردان آینه بغل : مجتبی طاهرخانی، حمید باب الوائجی

منشی صحنهآینه بغل: رضا بقای

عکاس آینه بغل :معین باقری

فیلمبردار پشت صحنه آینه بغل:مهدی کریمی

دستیار اول فیلمبردار آینه بغل: رضا نوروزی

نورپرداز آینه بغل:سید کشی پور

دوربین آینه بغل : حسام سلیمی

طراح صحنه ولباس آینه بغل :محسن غلامی

طراح گریم آینه بغل : آرزوحلاجی

صدابردار آینه بغل : جواد مقدس

مدیرتولید آینه بغل : شهاب علی بخشی

مدیر تدارکاتآینه بغل : محمدرضاعبدالهی

اخبار جدید فیلم آینه بغل : 

تا به امروز یعنی در تاریخ ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ فیلم آینه بغل توانسته است رنک دوم پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران را با مقدار ۲۰،۱۰۴،۸۰۰،۰۰۰ تومان رقم بزند در واقع توانست با عبور از گشت ارشاد ۲ (گشت ۲) به رتبه دو این جدول دست پیدا کند. این در حالی است که رتبه اول این جدل به فیلم سامان مقدم با عنوان نهنگ عنبر ۲ اختصاص یافته است . پیش بینی میشود طی یک هفته الی دوهفته دیگر فیلم آینه بغل بتواند به رتبه یک جدول پرفروش ترین فیلم های ایرانی برسد. این در حالی است که همچنان فیلم آینه بغل در حال اکران است و دانلود فیلم آینه بغل هنوز در درسترس قرار نگرفته است. شایان ذکر اسن این قیمت تنها فروش از گیشه بوده است و فروش اینترنتی این فیلم میتواند این رقم را افزایش دهد.

توضیحاتی مختصر در مورد منوچهر هادی کارگردان فیلم آینه بغل :

منوچهر هادی همسر بازیگر (یکتا ناصر) است.  منوچهر هادی بعد از اینکه دیپلم خود را گرفت مصمم شد وارد عرصه هنر شود. او بعد از دیپلم مشغول به انجام کارهای متوعی از جمله بازیگری ، دستیار کارگردانی و تدارکات شد.

منوچهر هادی اولین فیلمش را با نام تلاطم در سال ۱۳۸۵ ساخت. او نیز در سال ۱۳۸۵ ۴ تله فیلم با نام های «تصادف»، «کوچه محجوب» «فرصت‌های فردا» و «آخرین روز ماه را ساخت . او نیز هم کارگردان ود و هم نویسنده در این تله فیلم ها. می توان به فیلم های «قرنطینه» که در سال  (۱۳۸۶) ان را کارگردانی کرد و نیز «یکی می خواد باهات حرف بزنه»در سال (۱۳۹۰) آن را کارگردانی کرد اشاره نمود. منوچهر هادی در تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۴با یکتا ناصر ازدواج کرد.

منوچهر هادی تا به امروز ۷ فیلم سینمایی ساخته است که نویسندگی ۴ اثر از ان را نیز به عهده داشته است .

دانلود فیلم آینه بغل در سال  (۱۳۹۶) به اکران درامد

کارگر ساده نیازمندیم در سال  (۱۳۹۴) به اکران درامد

من سالوادور نیستم در سال (۱۳۹۴)به اکران درامد

قرنطینه در سال (۱۳۸۶)به اکران درامد

یکی می‌خواد باهات حرف بزنه در سال (۱۳۹۰)به اکران درامد

دنیای پرامید در سال (۱۳۹۱)به اکران درامد

زندگی جای دیگری است در سال (۱۳۹۲)به اکران درامد.

تصاویر فیلم آینه بغل

دانلود فیلم آینه بغل

تصاویر فیلم آینه بغل

دانلود فیلم آینه بغل

تصاویر فیلم آینه بغل

دانلود فیلم آینه بغل

 

لینک دانلود فیلم قرار  گرفت. مطمئن باشید در تمامی سایت ها موظف به خرید لینک دانلود خواهید بود.

دانلود با تیزر رسمی فیلم آینه بغل

دکمه بازگشت به بالا