توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
بهداشتتوصیه های پذشکی

روانشناسی ویژگی های گروه خونی مختلف

روانشناسی ویژگی های گروه خونی مختلف

روانشناسی ویژگی های گروه خونی مختلف

روانشناسی ویژگی های گروه خونی مختلف
همانطور که انسان ها در جستجوی غذا در سراسر سیاره حرکت می کردند، بدن آن ها به تدریج با شرایط محلی که در آن زندگی می کردند سازگار شد. انواع مختلف خون( A، B، O و (AB در زمان های مختلف در تنظیم انسانی ظاهر شدند. از آنجا که این تنظیم یک روند آهسته است، تنها بیش از چند نسل برای سازگار شدن بدن انسان با تغییرات غذایی رژیمی طول می کشد. از آنجایی که خون از طریق بدن مواد مغذی را حمل می کند، منطقی است که انواع مختلف خون ممکن است متفاوت با محتوای تغذیه ای غذاها باشد. بنابراین، نوع خون شخص باید در هر برنامه تغذیه ای مورد توجه قرار گیرد.

نوع خون O
نوع خون O اولین نوع خون است، جنبه های نمایه نوع O در هر جامعه حتی تا امروز نیز ضروری است – رهبری، بی نظمی، پر انرژی و تمرکز زیاد یکی از بهترین ویژگی های آنها است. نوع خون O می تواند قدرتمند و سازنده باشد، اما هنگام تنش، پاسخ گروه خونی O می تواند شامل خشم، بیش فعالی و تکانشی باشد. به عنوان یک نتیجه از یک رژیم غذایی نامناسب، عدم ورزش، رفتارهای ناسالم و یا سطوح بالای استرس، نسبت به اثرات متابولیک منفی، از جمله مقاومت به انسولین، فعالیت کند تیروئید و افزایش وزن آسیب پذیر هستند. این نوع خون به پروتئین گوشت و سایر پروتئین ها، کربوهیدرات های کم، علاقه دارند. هنگامی که به نقاط قوت گروه خونی نوع O توجه می کنید، می توانید از مزایای ژنتیکی استفاده کنید. میراث ژنتیکی به شما این امکان را می دهد که قوی، لاغر، سازنده، دارای زندگی طولانی مدت و خوش بین باشید.

نوع خون A
بسیاری از عوامل عصبی از ژنتیک نوع A در زندگی ساختاری، ریتمیک، هماهنگ، که توسط یک جامعه مثبت و حامی احاطه شده اند، حمایت می کنند. سرعت پیشرفت و افزایش احساس انزوا که توسط بسیاری از افراد جامعه امروز تجربه می شود، اغلب باعث می شود که رفع این نیازها دشوار شود. نوع A بهترین نمونه از ارتباط قدرتمند ذهن و بدن است. با این حال، رابطه درونی تر نوع A به استرس، می تواند یک چالش برای نوع A باشد. با ستون بندی روزانه از عوامل استرس زا امروزه، بازیابی یکباره نوع A که دارای هورمون استرس مشخصی است به سخت می باشد. عواقب استرس مزمن به وضوح در مشخصات نوع A با حساسیت شدید به بیماری های قلبی عروقی و سرطان بیان می شود. نگهداری تعادل هورمون استرس شاید مهمترین چیزی است که نوع A می تواند برای سلامتی خود انجام دهد. این نوع گروه خونی بهتر است غذاهای گیاهی و رژیم غذایی منظم را مصرف کنند.

نوع خون B
به عنوان یک نوعB ، پتانسیل ژنتیکی را برای انعطاف پذیری بالا و توانایی رشد در شرایط متغیری حمل می کنند. بر خلاف پیشینیان نوع خونO وA، موقعیت شما پویا است و نه ایستا. این آسان است که ببینیم این انعطاف پذیری به منافع نوع B منجر می شود یا نه، زیرا نیاز به تعادل بین غذاهای حیوانی و گیاهی دارد. این نوع به محصولات لبنی و پروتئین های با کیفیت به جز مرغ علاقه دارند. مواد معدنی برای سلامتی آنها حیاتی است.

نوع خون AB
اعتقاد بر این است که فقط بین ۲ تا ۵ درصد از جمعیت با این گروه خونی وجود دارند، نوع AB ممکن است به عنوان گذار – یک کار در حال انجام در نظر گرفته شود. از آنجایی که این تنها نوع خون است که وجود آن در نتیجه متابولیسم می باشد و ​​نه محیط، نوع AB منحصر به فرد است. نوع AB بسته به شرایط متفاوت است، این نوع خون می تواند ویژگی های هر یک از انواع دیگر خون را داشته باشد. مشخصات هورمون استرس نوع AB بیشتر شبیه به نوع O است – با این حال برخی از واکنش شیمیایی مانند واکنش نوع B به تقسیم اکسید نیتریک است. مشخصات گوارش نوع AB شبیه A است، با این حال یکی از موارد پیشنهادی نوع B برای گوارش وجود دارد. نوع AB بصری و معنوی، با توانایی فراتر از محدوده سفت و سخت جامعه است. تمایل متقابل برای مستقل بودن و اجتماعی بودن می تواند منازعات را ایجاد کند، اما نوع AB دارای بسیاری از ویژگی هایی است که بیشتر در دوران مدرن و برای محیط زیست ما ارزشمند است.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا