توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تصاویرتصاویر مناسبتی

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

در اینبخش طالع بینی اردیبهشت ماهی ها و همچنین خصوصیات زن و مرد متولد اردیبهشت را مرور میکنیم. اردیبهشتی ها بـه صبر و سخت کوشی مشهور هستند، آن ها زیاد احساسات خودرا بروز نمی‌دهند اما وقتی از روی خط قرمزشان عبور کنید شاهد موجی عظیم از واکنش هاي احساسی شان میشوید. در ادامه بطور کلی با متولدین این ماه بهاری زیبا آشنا می‌شویم. با سیرافی ها  همراه باشید.

فال و طالع بینی اردیبهشت ماهی + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

طالع بینی خورشیدی مرد متولد اردیبهشت

هیچ موجودی در دنیا بـه اندازه مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز و نوازش نرمش از خود نشان نمیدهد. مرد متولد اردیبهشت دیر ناراحت میشود، ولی اگر ناراحت بشود دنیا رابه هم می‌ریزد. مرد متولد برج ثور آدمی اسـت آرام، اهل عمل، حساس و همانند صخره‌اي عظیم پابرجاست. او آدمی اسـت محتاط و مصمم، اصلا رویایی نیست و احکام قلبش بر مغزش حکومت نمیکند.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

مرد اردیبهشت می تواند یک عاشق بی‌قرار، صمیمی و حامی معشوق باشد. وسوسه دیگران و یا رویداد‌هاي ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی کـه برای خود تعیین کرده اسـت، منصرف سازد. یک مرد اردیبهشتی گرچه فوق العاده صبور اسـت، اما نمی خواهد کـه حلقه‌اي بـه بینی‌اش انداخته شود، و بـه این طرف و آن طرف کشیده شود. او خواهان آزادی اسـت.

مسلماً هیچ مردی مهربان‌تر، صمیمی‌تر و شکیبا‌تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست بـه شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت بـه تمام خطرات احتمالی کـه ممکن اسـت سر راهش قرار بگیرند، بی‌اعتنا میماند. هر قدر دوستان و اطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم‌تر می گردد.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه طبق معمولً عالی اسـت. کمتر مرد متولد اردیبهشت را میتوان دید کـه برای روز‌هاي دیگر چیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند کـه از ثروت بهره کافی دارند. عده اي از آن‌ها هم فکر اقتصادی قوی دارند ودر کار‌هاي تجارتی موفقیت بسیار بدست می‌آورد. او عاشق خرید کردن اسـت، ولی از فروشگاه‌هاي خلوت و شیک خوشش می آید نه از فروشگاه‌هاي چندطبقه.

مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، بـه این اصل قدیمی کـه مرد، مرد اسـت و زن، زن، اعتقاد قلبی دارد. از نظر پدر بودن مردی اسـت بی‌نظیر، او فکر می کند کـه هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند، اما عاشق دختر بچه‌هاي کوچک و ظرافت و مهربانی‌هاي مخصوص ایشان اسـت. او پدری اسـت کـه بدون تظاهر بـه بچه‌هایش عشق می‌ورزد.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

هرگز بـه جان یک مرد متولد اردیبهشت نق نزنید، اینکار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر اسـت.او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هرگز لازم نمی بیند عجله‌اي بـه خرج بدهد. سرعت‌سنج او روی قسمت «آهسته و پیوسته» ثابت مانده اسـت. تهییج و ترغیب او بـه درگیر شدن با کار‌هایي کـه لازمه‌اش شتابزدگی و شوک زیاد اسـت، یقیناً با شکست مواجه می گردد.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

او با آدم‌هاي جلف و سبک سر و بی‌انضباط میانه‌اي ندارد. عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی‌تظاهر اسـت. بـه هیچ صورتی متظاهر نیست و ظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده‌اي یکی اسـت. او زنی شوخ و شنگ، ظریف و زنانه، عاقل و سیاستمدار، و فرمانبردار و خانه‌دار رابه سر حد عبادت دوست دارد.

طالع بینی خورشیدی زن متولد اردیبهشت

زن متولد اردیبهشت واقعا قلبی بزرگ و روحی بلند دارد و همین خصیصه اسـت کـه بـه وی امکان می دهد در هر حالتی از عهده مشکلات احساسی زندگی خود بر بیاید و بـه هدفش برسد. تعداد زیادی از زنان و دختران متولد این ماه از نظر شهامت و اخلاق از تعداد زیادی از مردان جدی و خشن با همت‌تر می‌باشند، اما در عین حال بـه قدرت جادویی زن بودن خود نیز خاطرجمعی و اعتماد دارد.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

طبق معمول دریک زن متولد اردیبهشت آن قدر عزت نفس و تسلط بـه نفس وجوددارد کـه بتواند بـه هر نوع خواسته و تمایلی لگام بزند.زن متولد برج ثور خوددار ودر اکثر قریب بـه اتفاق آرام و ساکت اسـت، ولی عصبانیتش بـه راستی شدید وهم‌آور اسـت. زن متولد اردیبهشت میتواند بـه طرزی چشمگیر نسبت بـه دشمنانش بی‌تفاوتی از خود نشان بدهد در حالی‌کـه نسبت بـه دوستانش وفاداری رابه حد کمال میرساند.

کمتر اتفاق می‌افتد کـه زن متولد این ماه آدم نا‌آرامی باشد، او پیوسته کوشش دارد تا جریان زندگی‌اش عادی و طبیعی بـه سیر خود ادامه بدهد و از درگیر شدن یا کشمکش‌ها و زد و بند‌ها بیزار ست. از نظر غذا بـه طعم آن سخت اهمیت می دهد. علاقه او بـه غذا‌هاي خوش طعم موجب می شود کـه آشپز قابلی باشد. احتمالا هیچکس بـه اندازه زن متولد این ماه نمیداند کـه یک معده خالی را چگونه باید پر کرد.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

مناظر زیبای طبیعی و موسیقی او را بخود جذب می کند و بیشتر زن‌هاي تولد یافته در دومین ماه سال یا شخصا سازی را مینوازد و یا این کـه لااقل علاقه خاصی بـه ساز و آواز و هنر نشان می دهند. علاقه زن متولد اردیبهشت بـه طبیعت بـه قدری زیاد اسـت کـه هیچوقت نمی توان یکی از ایشان را یافت کـه روزی روزگاری بـه ییلاق و ده پناه نبرده باشد و یا صمیمانه عاشق اسب سواری و ماهیگیری نباشد.

در شیک پوشی طرفدار سادگی اسـت. در لباس پوشیدن پارچه‌هاي نرم و لطیف را ترجیح می دهد و مدل لباس‌هایش را خیلی ساده، اما با سلیقه انتخاب میکند و بـه این دلیل از طرفداران لباس‌هاي اسپرت اسـت. او منبع نیرو و قدرت اسـت. اطرافیانش عاشق صداقت و راستی او می‌باشند. او با شتابزدگی مخالف اسـت. روش طبیعی او آهسته کاری اسـت و تقریبا هرگز اتفاق نمی‌افتد کـه از این شیوه تخطی کند.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

عکس نوشته من دختر اردیبهشت ماهی ام

از نظر بچه داری و مادر بودن صبرش در تحمل ناملایمات و شیوه آهسته کاری‌اش موجب می شود کـه مادری مهربان، بردبار و تمام عیار باشد. قدرتش در تحمل درد و خونسردی‌اش در مواجه شدن با ناملایمات جنبه اعجاب انگيز دارد ودر این مورد حتی از زنان متولد برج عقرب «آبان» نیز جلو‌تر اسـت.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

زن متولد اردیبهشت هرگز نمی گذارد کـه احساساتش مانع ازآن بشود کـه واقعیات را نادیده بگیرد. او طبق معمول آدم متدین و معتقدی اسـت و بـه این دلیل در قلب زن متولد برج ثور همیشه مکانی برای پذیرا شدن درماندگان وجوددارد، مکانی کـه در آن عشق و محبت بـه حد وفور یافت میشود، مکانی کـه هر طوفان زده‌اي می تواند بـه آن پناه ببرد.


طالع‌ بینی چینی متولدین اردیبهشت

برج فلکی ثور یکی از سخت‌ترین نشانه‌هاي بروج فلکی زودیاک اسـت. این افراد وفادار، سازمان‌یافته و مداوم هستند. زمانی کـه کاری برای انجام دادن باشد، هیچکس بـه اندازه متولد اردیبهشت خودرا در اختیار کار نمی گذارد. متولد اردیبهشت آن چیزی راکه شروع کرده بـه پایان خواهد رساند، حتی اگر این موضوع بـه معنی بیدار ماندن تا دیر وقت و تحمل استرس فراوان باشد.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

عکس پروفایل من یه اردیبهشت ماهی ام

این شرایط موفقیتش را تضمین می کند. دلیل آن نیز بسیار ساده اسـت، او تا زمانی کـه کار را بـه پایان نرساند ازآن دست نخواهید کشید. تعداد زیادی از افراد برج ثور در پست‌هاي مدیریتی رده بالا قرار می گیرند، اغلب در سازمان‌هاي بزرگ و پایدار، یا صنعتی مانند بانک‌هاي بزرگ مشغول میگردند. برج ثور یکی از نشانه‌هاي خلاقیت بالاست.

تعداد زیادی از افراد برج فلکی ثور در هنر شکوفا میشوند، نظیر رقصنده‌ها، نقاشان «سالوادور دالی»، بازیگران «پنه‌لوپه کروز». بـه این دلیل کـه افراد برج ثور در حواس پنج‌گانه حکم‌فرمایی می کنند، حس قوی‌اي درباره رنگ‌ها دارند، چشایی بی‌نظیر و گوشی مشتاق بـه موسیقی. در کمترین حالت، در هر محیطی کـه وارد شوند، آنرا التیام خواهند داد.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

متولد اردیبهشت میداند کـه تصویر یک کمپانی نقش حیاتی در موفقیتش دارد و میداند کـه چطور یک محصول را بستبندی کند یا برندسازی نماید تا آن رابه یک محصول رده بالا تبدیل کند. افراد برج فلکی ثور از تغییر متنفر هستند، بـه این دلیل بایست بسیار دقیق در مورد انتخاب شغل خود مطالعه نمایند و از این کـه با خصوصیاتشان یکسان اسـت، خاطرجمعی حاصل نمایند.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

مأخوذ بـه حیا بودن در رابطه با خود یکی از عادات آنهاست. متولد اردیبهشت تمایل دارد کـه با ادب و منظم باشد و احترام قابل توجه‌اي بـه افراد رده بالاتر نشان میدهد. اگر با مقام بالادست خود دچار مشکل شود، بـه او نخواهد گفت. در مقابل، اعتراض و صحبت در مورد او رابه میان همکاران خود خواهد برد.


طالع بینی هندی مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد برج اردیبهشت میتواند خیلی پررو باشد. در اتوبوس یا مترو‌هاي شلوغ هیچ گاه نزدیک او نایستید، چون تمایل زیادی دارد کـه شـما را نیشگون بگیرد! او آدم شوخ طبعی اسـت و با پرتاب پوست موز و کیک، دلقک بازی در می‌آورد. هر چیزی کـه بـه غذا شبیه باشد او را خوشحال می کند.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

خصوصیات متولدین اردیبهشت ماه

اعتقاد و وفاداری از خصلت‌هاي مرد متولد اردیبهشت اسـت و انتظار دارد کـه این ویژگی‌ها را در هر کس کـه می‌شناسد، از خدمتکار گرفته تا همسرش پیدا کند و بهمین دلیل خیلی زود گول زن‌هاي باهوش را می خورد. او کسی اسـت کـه با رضایت قلبی با منشی یا خدمتکارش ازدواج می کند. مرد متولد اردیبهشت، شریکی میـــخواهد کـه آشپزی و خانه‌داری رابه خوبی بداند.

از آنجا کـه بنظر دوستانش اهمیت میدهد اهل قمپز و خودنمایی نیست و وقتی دوستان رابه خانه می‌آورد خانه باید پر از صمیمیت بوده و غذایی پر گوشت و شاهانه مهیا باشد. بـه عکس نشانه‌هاي دیگر، او شریکش را فقط بر اساس زیبایی اش انتخاب نمی کند. از آنجا کـه سیاره او ونوس اسـت، بـه دنبال کسی نیست کـه همیشه خود رادر آینه نگاه می کند از نظر او ژست شریک مهمتر از چهره اوست.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

طالع بینی زن متولد اردیبهشت ماه

قطع رابطه برای این مرد غم و غصه‌اي واقعی اسـت و اگر او آدمی منفی باشد. هر قدر ارتباط او با شریکش طولانی‌تر شود، حس مالکیتش هم بیشتر می شود و فراموش میکند کـه او هم انسان اسـت و حتی گاهی بـه شریک زندگی اش بـه چشم اثاثیه منزل و یا چیزی کـه بابت تهیه آن پول پرداخته، نگاه میکند. مرد متولد اردیبهشت خیلی دست و دل باز اسـت، حتی پیرهنش را هم بشما هدیه میکند.

این افراد را حتما در میهمانی هایتان دعوت کنید، چون کسی اسـت کـه همیشه می خندد و گاهی آن قدر می خندد کـه ریسه می رود و اگر در خوردن غذا و نوشیدنی زیاده روی کرده باشد واقعاً روده‌بر می شود. مرد منفی متولد اردیبهشت بسیار حسود اسـت. اگر شـما بعنوان همسر او، برای کاری پیشبینی نشده بیرون بروید و یا پنج دقیقه دیر کنید. می خواهد بداند کجا بوده اید و یا چـه می کردی.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

عکس پروفایل اردیبهشت ماهی

متولدین اردیبهشت در میان اعضای بدن خود، بـه گردن اهمیت بیشتری می دهند و اغلب گردن‌هاي کلفتی دارند. عده اي از این مردان تنومند و جذاب هستند، بعضی دیگر هم – کـه مشخصه برج آنهاست – استخوانی هستند. اما خود، یعنی شانه‌هاي پهن و کمری صاف را حتما دارند. آن‌ها عموماً مو‌هاي مجعد و تیره، چشمانی قهوه‌اي رنگ و با احساس و رنگ پوستی روشن دارند.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

طالع بینی مرد متولد اردیبهشت

عجیب اسـت، اما بیشتر آن‌ها کاکل‌هایشان را روی پیشانی می‌ریزند. مرد اردیبهشت مردی اسـت سرشار از عشق و علاقه کـه برای عاشق شدن زمان زیادی میـــخواهد. اگر زن خوش شانسی هستید، مطمئن باشید هر سی سال یک بار عصبانیت او را خواهید دید.

طالع بینی هندی زن متولد اردیبهشت

اگر بـه یک جلسه زنانه سرزده اید، مطمئن باشید رئیس جلسه حتما زن متولد اردیبهشت اسـت. زن متولد اردیبهشت، احتمالاً چند شیشه ترشی و یا مربا نیز بـه همراه دارد. می‌پرسید از کجا می دانم؟ خوب اگر ونوس را پدید آورنده خوبی‌ها، صاحب تجمل و تأمین کننده آذوقه بدانیم، زن متولد ثور را پیش رو داریم. زنان متولد اردیبهشت بـه راستی خانه دار هستند.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

عکس نوشته اردیبهشت ماهی

آن‌ها نگران برچیده شدن ریشه‌هاي دایمی زندگی و مشغول ایجاد پایه محکمی برای آن هستند. ثبات بهترین واژه برای متولدین این برج اسـت. هرچیز بی‌ثبات و موقتی ولو بسیار کوچک، آن‌ها را دچار دلشوره می کند. از نظر او هر چیز ملموسی، فوق العاده اسـت. این نشانه در طالع بینی مادر زمین «اردیبهشت» کاملاً محسوس اسـت. یک زن واقعی متولد اردیبهشت همسر شاد یک کشاورز اسـت.

روی زمین کشاورزی می کند و روز‌هاي زندگی اش را در هماهنگی کامل با طبیعت سپری می کند. زن متولد برج اردیبهشت لوند نیست، چون زندگی را خیلی کوتاهتر از این می‌پندارد کـه بخواهد عشوه‌گری کند ودر مقابل می تواند بسیار ساده لوح و خجالتی باشد. او هیچ دلیلی نمی بیند کـه تا وقتی می تواند برای انجام یک کار ورجه ورجه و شیطنت کند، بنشیند و فس و فس کند.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

طالع اردیبهشت ماهی + فال اردیبهشت ماهی ها

او میتواند خیلی آرام و وسوسه انگیز باشد. وقتی ازدواج می کند، همسر، منزل، آشپزخانه و فرزندانش بسیار مهم می شوند و بیشترین تلاشش را می کند تا همسر و مادری کامل باشد. از نظر او وفاداری یعنی همه ی چیز بهمین دلیل از همسرش نیز انتظار دارد کـه مثل خود او وفادار باشد. او از رشک و حسد هم بی بهره نیست. از این دختر انتظار نداشته باشید کـه ببخشد و فراموش کند، چون در سرشت او نیست.

او با خونسردی تصمیم می گیرد تا با کسیکه بـه او بد کرده، هیچ کاری نداشته باشد؛ و دلیل این خیلی ساده اسـت، چون این روش محافظه‌کارانه برای آن اسـت کـه در آینده مجدداً از همان ناحیه آسیب نبیند. هم چون همتای مردش، وجود دیگران، بویژه نزدیکترین و عزیزترین فرد برایش عادی میشود. او سرد و بی روح نیست، اما احساساتش را بدرستی بیان نمی کند.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

زن متولد اردیبهشت بسیار جذاب اسـت و گاهی نیز ژست اغراق‌ آمیزی بخود می گیرد. سیاره ونوس بـه آن‌ها صدای خوبی نیز بخشیده اسـت تا جاییکه می توانند خواننده‌هاي معروفی شوند. از آنجا کـه زن متولد برج ثور مادر زمین اسـت میتواند مادری بسیار خوب برای فرزندانش باشد. او عاشق آنهاست. هیچ گاه آن‌ها را سرزنش نمیکند، در عوض خیلی بـه آن‌ها عشق می‌ورزد.

طالع بینی زن و مرد متولد اردیبهشت ماه + عکس پروفایل متولد اردیبهشت

زن متولد اردیبهشت می تواند اجازه ندهد بچّه‌ ها خانه را ترک کنند و بالهای‌شان را باز کنند و پرواز کنند. او از تنبیه بچه‌ ها پرهیز می کند و فقط بـه آن‌ها عشق می‌ورزد و این همان چیزی اسـت کـه او را یکی از گرمترین و صمیمی‌ ترین نشانه‌ ها در آسمان فلکی ساخته اسـت.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا