توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

طرز تهیه آش کشک ویژه پذیرایی از مهمانان در ماه رمضان

طرز تهیه آش کشک ویژه پذیرایی از مهمانان در ماه رمضان

طرز تهیه آش کشک ویژه پذیرایی از مهمانان در ماه رمضان

 

طرز تهیه آش کشک ویژه افطار

معمولا اکثر شهرهای ایران آش کشک در فرهنگ غذاییشان وجود دارد ولی روش پخت آن متفاوت است بنابراین طرز تهیه آش کشک مخصوص را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید در ماه رمضان از مهمانانتان در زمان افطار تهیه کنید زیرا این آش علاوه بر خومشزه بودن بسیار مقوی نیز میباشد که در زیر دستور تهیه آن قرار داده شده است.

بعد از اینكه برنج پخت، گوشت چرخ كرده را ( كه همراه یك پیاز رنده شده مخلوط كرده ایم ) به صورت كوفته در می آوریم و به مواد اضافه می كنیم و به مدت ۲۰ دقیقه اجازه می دهیم تا جا بیفتد.

 

مواد لازم :
نخود    : نصف لیوان
لوبیا سفید : نصف لیوان
برنج : ۱۰۰ گرم
كشك : چهار قاشق غذاخوری
پیاز متوسط : ۱ عدد
گوشت چرخ كرده : ۱۵۰ گرم
سیر داغ : به مقدار لازم

 

طرز تهیه آش کشک ویژه پذیرایی 
ابتدا نخود  و لوبیا را می پزیم .
سپس برنج را اضافه می كنیم.
بعد از اینكه برنج پخت،  گوشت چرخ كرده را ( كه همراه یك پیاز رنده شده مخلوط كرده ایم ) به صورت كوفته در می آوریم و به مواد اضافه می كنیم و به مدت ۲۰ دقیقه اجازه می دهیم تا جا بیفتد.
در آخر كشك را اضافه می كنیم.
برای تزئین روی آش می توان از سیر داغ استفاده کرد.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا