توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های روانشناسیدانستنی های ازدواج

نشانه های بارز یک مرد هوسباز؛ مردان هوسباز چگونه رفتار می‌کنند؟

نشانه های بارز یک مرد هوسباز

نشانه‌ های مرد هوسباز واقعا چیست؟ اگر در ارتباط عاطفی با یک مرد باشید این سوالیست که برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد. حتی آینده ارتباط‌تان به جواب این سوال بستگی دارد. از نشانه های مرد هوسباز می‌توان به بی بند و باری، خودخواهی و… اشاره کرد.

 


سیرافی ها| سرویس روانشناسی –
 پر از احساس هستید… پر از شور زندگی و انگیزه! وقتی با او قرار می‌گذارید قلبتان تند تند می‌زند. بله شما عاشقش شده‌اید. خواه این مرد، مرد زندگیتان باشد خواه یک دوست ساده! آنچه فعلا اهمیت دارد احساس شما به اوست و آسیب‌پذیری یک زن عاشق در برابر این احساس. چگونه بفهمیم این مرد هوسباز است یا خیر؟ نکند احساس‌مان را الکی خرج کرده باشیم!

نشانه‌ های مرد هوسباز

مردان هوسباز یک سری صفات شایع دارند. ولی یادتان باشد که ممکن است این صفات در مردی صدق نکند، ولی هوسباز باشد. ممکن است هم مردی این نشانه‌ها را داشته باشد ولی متناسب با شرایط بوجود آمده هوسباز نباشد. پس بهتر است قبل از هر چیز به خودتان قول دهید که با قلب‌تان صادق و روراست باشید. اطمینان داشته باشید که حس شما در مورد هوسبازی او به شما دروغ نمی‌گوید. گاهی اوقات ما زن‌ها متوجه هوسبازی طرف مقابل هستیم، ولی چون دوستش داریم این را نادیده می‌گیریم. خیلی وقت‌ها هم فکر می‌کنیم آینده این احساس یک آینده شگفت‌انگیز است، پس با هوسبازی طرف مقابلمان موافقیم؛ غافل از اینکه امروز برای این فرد جذاب هستیم، ولی در آینده که بدلیل تنوع‌طلبی او جذابیت‌مان برایش کاهش یافت دیگر یک مهره سوخته می‌شویم. این نشانه‌ها می‌تواند به شما در شناخت چنین مردانی کمک کند:

۱- به صورت‌تان نگاه می‌کند یا اندامتان؟

مرد چشم‌چران، مردی که به جای صورت شما به اندام شما نگاه می‌کند، مردی که به زنان دیگر توجه دارد

وقتی با او هستید بیشتر تمرکزش بر کدام بخش بدن شماست؟ آیا نگاهش بیشتر متوجه صورت شما و چشمان‌تان است یا به اندام شما می‌نگرد؟ اگر با مردی روبرو هستید که نگاه او را علنا بر روی بدن خودتان حس کرده‌اید یا متوجه شده‌اید که با نگاهش اندام زنان دیگر را نیز تعقیب می‌کند شکی نداشته باشید که او هوسباز است. (البته نگاه‌های هوسبازانه برای مردی که در یک رابطه کامل با شماست یعنی همسرتان است می‌تواند حتی عادی باشد، اما در مورد مردی که هنوز هیچ جایگاه با‌ ثباتی در زندگی شما ندارد خیر! بنظر چنین مردی باید حتی معذب باشد که به شما به این شکل بنگرد. اگر به زنان دیگر هم این چنین می‌نگرد که دیگر بدتر.)
 

۲- مردی که برای خودش محدودیتی نمی‌شناسد

 

مردی که برای خودش هیچ محدودیتی نشناسد. مرد جسور در راه رسیدن به خواسته‌های غیراخلاقی

 

چنین مردانی شاید در نگاه اول جذاب بنظر برسند و شبیه همان شوالیه جسور رویاهایمان باشند. چون ما زنان عاشق جسارت مردان هستیم. مخصوصا اگر این جسارت سر تصاحب ما باشد! (قبول کنید که در این زمینه گاهی هوسبازی ما زنان هم دخیل است.)، ولی این صفت بسیار خطرناک است. مردی که برای خودش محدودیت نشناسد به خودش اجازه می‌دهد با ما هرگاه هرطور دلش خواست رفتار کند. او برایش اهمیتی ندارد اگر یک روز زن دیگری نظرش را جلب کرد به سمتش برود و با او وقت بگذراند. چون هیچ چیز و هیچ کس را بعنوان مانعی سر راه احساسات زودگذرش نمی‌داند.

۳- مرد بی مسئولیت

 

مرد بی‌مسئولیت، مردی که فقط بدنبال منافع خویش است

 

حتما شما هم با چنین مردانی روبرو شده‌اید. مردانی که برایشان اصلا اهمیتی ندارد که در قبال شما تعهداتی دارند. آن‌ها فقط وقتی تکانی به خودشان می‌دهند که پای منافع و لذت خودشان در میان باشد. وگرنه هیچ حس مسئولیتی برای شما و خواسته‌های شما از یک رابطه ندارند. اصلا از خودشان می‌پرسند: به من چه؟ 
برای مردی وقت صرف کنید که کوشش و تلاش واقعی وی را در جهت رسیدن به یک زندگی ایده‌آل با خودتان می‌بینید، نه مردی که فقط برای داشتن رابطه فیزیکی با شما تلاش می‌کند.

۴- مرد خودخواه

مرد خودخواه، مرد خودشیفته

یکی دیگر از نشانه های مرد هوسباز، خودخواهی است؛ اگر با مردی روبرو هستید که حس می‌کند آسمان باز شده و او همچون فرشته‌ به زمین نزول کرده است، باید بگوییم جزو بدشانس‌ترین زنان هستید. از آنجایی که مرد خودخواه خودش و اعمال خودش را بهترین می‌داند پس به خودش اجازه می‌دهد برای کسب رضایت خودش دست به هرکاری بزند. انگار همه بنده لذت و خوشی او باشند.

۵- مرد بی بند و بار

شاید بگویید اینکه بدیهی است. اما باید بدانید زنان بسیاری هستند که برایشان اهمیتی ندارد مردشان نوشیدنی‌های الکلی بنوشد یا هرازگاهی ماریجوانایی چیزی هم بکشد. چنین رفتار‌هایی در جمع‌هایی دیده می‌شود که چند رفیق نااهل هم قاطی‌اش باشند. باز تا اینجا شاید خیلی مشکلی از نظر هوسبازی پیش نیاید. ولی وای به وقتی که چند زن هم در این جمع حضور داشته باشند. حس سرخوشی و مستی ناشی از استفاده الکل یا مواد مخدر می‌تواند باعث شود که مردتان با یک اشتباه تا آخر عمرش درگیر یک رابطه ناخوشایند باشد.
 
حالا فکرش را بکنید مهمانی‌های شبانه و جمع‌های این‌چنینی جزو عادت‌های یک مرد باشند. اصلا بیایید فرض کنیم چنین چیز‌هایی خیلی در فرهنگ ما عادی باشد. در چنین زمینه‌ای به مردتان حق یک بار، حتی یک بار اشتباه را می‌دهید؟ سرخوش است دیگر! آمدیم و سرخوشی‌اش بالا گرفت! بنابراین بی بند و باری را می‌توان یکی دیگر از نشانه های مرد هوسباز بشمار آورد.
 

مرد بی‌بندوبار، مرد مست، مردان خوشگذران، مردانی که به اصول اخلاقی پایبند نیستند

۶- مردی که برای خود شما وقت نمی‌گذارد

اصلا چنین مردی ارزش صرف وقت دارد؟ اگر او فقط برای یک رابطه فیزیکی با شما در تماس است، بنظر دیگر واضح‌تر از این نمی‌توان در مورد هوسبازی‌اش قضاوت قطعی کرد. یک مرد عاشق برای شما و علایقتان وقت می‌گذارد. این مرد سلیقه شما را تاحدودی می‌داند و سعی می‌کند لحظات خوشی برایتان بسازد. حیف شما و احساستان نیست که الکی برای چنین مردی دل شکسته شوید؟
 
مرد سرشلوغ، مردی که برای کارهای خودش بیشتر وقت میگذارد تا شما، مردی که برایتان وقت نمی‌گذارد

۷- عالم بی عمل

مردی که فقط حرف میزند واقعا غیرقابل تحمل است. این درست است که ما زنان با حرف زدن مردان به راحتی گول می‌خوریم. اما در درازمدت دیگر ذله می‌شویم. مردان ممکن است خیلی راحت روزی هزاربار بگویند دوستمان دارند. اما اگر واقعا کاری در جهت دوست داشتنمان انجام ندهند، بطور غیر مستقیم نشانه های مرد هوسباز را از خود بروز داده‌اند. اینگونه رفتار یعنی اینکه واقعا دوستمان ندارند و فقط می‌خواهند آن لحظه بطور مقطعی برای خواسته خودشان مخ‌مان را بزنند! مردی که دوست داشتنش را با عملش هم نشان بدهد یک گوهر کمیاب و خواستنی‌ست.
 
عالم بی عمل، مردی که فقط ابراز علاقه می‌کند اما قدمی برای خوشبختی شما برنمیدارد
 
شما در روابط خود با مردان چه تجاربی کسب کرده‌اید که فکر می‌کنید دانستنش می‌تواند به عنوان نشانه های مرد هوسباز، به بقیه خانم‌ها کمک می‌کند؟ تا به حال برای انسان نادرستی از جان و دل مایه گذاشته‌اید؟ بنظر شما چه صفاتی در این مرد دیده می‌شد که می‌توانست به شما هشدار دهد و شما مرتکب اشتباه نشوید؟
منتظر نظراتتان در بخش نظرات سایت ستاره هستیم.
 
 
پریسا رودحله

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا