توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
اس ام اسسرگرمیفرهنگ و هنر

پیام های تبریک نوروز؛ زیباترین تبریک های سال نو

پیام های تبریک نوروز؛ زیباترین تبریک های سال نو

پیام های تبریک نوروز انتخابی مناسب برای تبریک عید نوروز به آشنایان هستند. انواع پیام‌های تبریک سال نو شامل پیام تبریک عید به دوست، متن اداری تبریک سال نو، تبریک عید نوروز عاشقانه و احساسی را در سیرافی ها بخوانید.

عید نوروز مهم‌ترین جشن ایرانیان است و آداب و سنن نوروز در ایران جالب توجه هستند. یکی از این آداب و رسوم تبریک عید به یکدیگر است. تبریکات عید نوروز در قدیم به صورت حضوری انجام می‌شد و در حال حاضر با توجه به تغییر وسایل ارتباطی ارسال پیام از راه‌های تبریک عید است. در مطلب حاضر بهترین پیام‌های تبریک عید را آماده کرده‌ایم و ضمن تبریک سال نو این پیام‌ها را به شما مخاطبان ستاره تقدیم می‌نماییم.

مجموعه متنوع پیام های تبریک نوروز
 

پیام تبریک عید به دوست

در شکفتن جشن نوروز برایت در همه سال سر سبزی جاودان وشادی، اندیشه‌ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمت‌های خدادادی آرزومندم. سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

این روزها که شکوفه‌های درختان می‌خندند و گل سرخ پر از حس زندگی است، در آستانه بهاری جدید تبریکی صمیمانه و یک سبد عاطفه را به شما تقدیم می‌کنم.

✦✦✦✦✦✦✦

سال نو می‌شود، زمین نفسی دوباره می‌کشد، برگ‌ها در می‌آیند و گل‌ها لبخند می‌زنند. پرنده‌های مهاجر برمی‌گردند و در این رویش سبز دوباره زمین سلامت می‌کند و ابرها درودتان می‌رسانند. سال نو مباک.

✦✦✦✦✦✦✦

موی زمین سبز گشت، هین سپر انداخت بحر
باد صبا باره‌اش تاخت به هر کوی و شهر
باد مبارک تو را سال نو و سال‌ها
وفق مرادت رود گردش ایام و دهر
سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

نوروز روزی بی‌نظیر، نماد جاودانِ نو شدن و تجدید جوانیِ جهان کهن است و از همه این‌ها بهتر اینکه نام پاک ایران باستان زنده می‌گردد. عید نوروز باستانی مبارک باد.

✦✦✦✦✦✦✦

بنام خدای بهار آفرین
بهار آفرین را هزار آفرین
به جمشید و آیین پاکش درود
که نوروز از او مانده در یادبود
نوروز مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

در پرتو الطاف ایزد منان، نوروز فرخنده بر روزگار خرمتان مبارک و بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه‌باران باد.

✦✦✦✦✦✦✦

لب‌تان پرخنده، قلب‌تان از مهر آکنده، دولت‌تان پاینده و نوروزتان فرخنده باد.

✦✦✦✦✦✦✦

سبزترین و دلنوازترین تبریکات خود را تقدیم حضورتان می‌نمایم. دلتان در نظر حق شادان و جانتان به مهر ازل، نازان باد.

✦✦✦✦✦✦✦

برف و یخ آب شد
چشمه‌‏ها شد روان
شد زمین رنگ‏رنگ
خنده زد آسمان
باز دنیای ما
شاد و پیروز شد
آمد، آمد بهار
عید نوروز شد
نوروزتان پیروز

✦✦✦✦✦✦✦

مثل لحظه‌ای که باغ در ترنم ترانه شکوفا می‌شود و در شکوفه غرق می‌گردد، روزگارتان بهاری و لحظه‌هایتان پر از شکوفه بادا. سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

عید آمد و عید آمد
یاری که رمید آمد
عیدانه فراوان باد
تا باد چنین بادا!
سال نو مبارک

✦✦✦✦✦✦✦

از امروز همه چیز آخرین است: آخرین هفته، آخرین دلشوره‌هایِ شیرین اسفند، اتمامِ آخرین جایِ گردگیری نشده خانه، آخرین اتمام حجت‌ها با خودمان، حالمان و آرزوهای‌مان، آخرین یا مقلب القلوب‌ها و آخرین امیدهای گره خورده، به اشاره سالی نو، که همه چیز درست می‌شود. این چند روزِ آخر هم باید اسبِ سال را مجاب کرد که تا منزلگاه راهی نیست. بتاز که نو شدن نزدیک است. عیدتان مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

نوروز چه افسانه زیبایی است که آغاز آفرینش را در آغاز بهار می‌داند. راستی مگر هر شخصی احساس نمی‌کند که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟ پس چه افسانه‌ای که از واقعیت دوست‌داشتنی‌تر است؟
نوروز مبارک

✦✦✦✦✦✦✦

زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر و سال جدید در شرف حلول و به ناچار تغییر رخ می‌دهد. پس برایت آرزومندم که زندگی‌ات به بهترین‌ها تغییر کند. عید نوروز  پیشاپیش مبارک.

 
مجموعه متنوع پیام های تبریک نوروز

پیام های تبریک عید نوروز عاشقانه و احساسی

ﻣﯿﺎﻥ ﺍین همه ﻣﻬﻤﺎنی‌های عید ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻨﻬﺎیم؛ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﮐﻔﺶ، کفش‌هاﯼ «تو»یی که می‌خواهم ﻧﯿﺴﺖ. عیدت مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

در بهاری که پر از معجزه و احساس است، هفت‌سینم، سین سیمای تو را کم دارد. سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

شاید خداوند صحرا را آفرید تا با دیدن گل‌های بهاری در آن لبخند بزنیم. با یک دنیا آرزوی بهترین‌ها سال نو را به تو تبریک می‌گویم.

✦✦✦✦✦✦✦

می‌دونی عید یعنی چی؟
ع: عزیزم
ی: یادت نره
د: دوست دارم
عید نوروزت مبارک عزیز دلم.

✦✦✦✦✦✦✦

نوروز شده و در همه جهان جشن است. من از هر دو جهان فقط تو را می‌خواهم و آرزومندم  شادی و سعادت جهان از آن تو باشد. عیدت مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

نوروز عاشق‌های کوچکی را که زنده مانده‌اند ارجمند می‌داند و عشق‌های بزرگی را که در قلب‌ها جای دارند، عزیز می‌دارد. پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این عاشق کوچکی. نوروزت مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

نوروز پیام‌آور مهر است که مرا وامی‌دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم. نوروزت پیروز.

✦✦✦✦✦✦✦

باران عشق همیشه می‌بارد اما در نوروز قطره‌های باران طلایی رنگ هستند. از خدا می‌خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی. نوروز بر تو مبارک باد.

✦✦✦✦✦✦✦

این بار می‌خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم؛
سمنو به یاد لبخند شیرینت
سیاه‌دانه به یاد چشم‌های شهلایت
سرکه به یاد اخم‌های ترشت
سیب به یاد گونه‌های سرخت
سکه به یاد قلب ارزشمندت
سبزه به یاد روی سبزه‌ات
سیر به یاد کلام تندت
ماهی به یاد سرزندگی‌ات
یک هفت‌سین با همه خوبی‌ها و بدی‌هایت که همه‌شان را دوستشان دارم.
پیشاپیش عیدت مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

لیست کارهای خانه تکانی سال نو:
چیدن عشق در طاقچه
پاک کردن غم گذشته
خرید شادی و محبت
دور ریختن کینه
سبز کردن مهر
نوروز پیشاپیش مبارک

✦✦✦✦✦✦✦

می‌دانی؟ این بهارها فقط می‌آیند… اما آغازشان با آمدن توست. بیا تا سال نو من آغاز شود. عیدت مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

با خوبی‌ها و بدی‌ها و هر آنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت. روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد
سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

دفتر هستی ورق خورد و صفحه‌ه‏ای تازه گشود. برگه‏ای سفید در برابرمان نهاد تا هر آنچه شایسته  زندگی‌مان است بنویسیم. بیا تا این صفحه سفید را از عشق و محبت پر کنیم. سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

و نوروز، قصه آمدن یک سال نو و غصه رفتن یک سال کهنه را خبر می‏دهد؛ عزیزم سال نو مبارک.

 
مجموعه متنوع پیام های تبریک نوروز

پیام رسمی و اداری تبریک سال نو

و باز گرمای ملایم و فرح‌بخش روزهای آفتابی بهار در باغ و راغ و کشتزارها به سبزه و گل‌ها و درختان بشارت می‌دهد تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه بخود گیرند و آنگاه این نوای جانبخش را ساز بدارند. سال نو را به تمامی عزیزان تبریک عرض می‌نمایم.

✦✦✦✦✦✦✦

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است؛ به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند بزرگ و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می‌کنیم.

✦✦✦✦✦✦✦

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است، آینده‌ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. ضمن تبریک سال نو آینده‌ای روشن برای شما آرزومندم.

✦✦✦✦✦✦✦

همکار عزیز! در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما از خدای متعال خواهانم.

✦✦✦✦✦✦✦

در شکفتن جشن نوروز برایتان در همه سال سر سبزی جاودان و شادی، اندیشه‌ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمت‌های خدادادی آرزو دارم.

✦✦✦✦✦✦✦

از خداوند منان برای جنابعالی و خانواده محترمتان در سال جدید رزق و روزی فراوان، زندگی سرشار از مهر و محبت، قلبی صاف و زلال، ذهنی خلاق و پویا و بالاتر از همه عاقبت‌‌بخیری آرزومندم. سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

در آستانه فرا رسیدن عید نوروز باستانی، مژده پیک بهار و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه خویش را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.

✦✦✦✦✦✦✦

سال نو به همگی عزیزان مبارک، ان شاء الله سلامتی یکی از سین‌های هفت‌سین امسالتان باشد.

✦✦✦✦✦✦✦

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش بحال روزگار… با آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت، پیشاپیش سال نو برشما و خانواده محترم مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت است به حضور حضرتعالی تبریک گفته، از  آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران کهنسال مسئلت می‌نمایم.

✦✦✦✦✦✦✦

پایان ماجرای سرد و سفید زمستان، همیشه سرسبزی بهاران خواهد بود. تا رسیدن سال نو، تنها یک سلام خورشید باقی است. پیشاپیش سلام خورشید بهاری را به شما بزرگواران تبریک عرض می‌نمایم.

✦✦✦✦✦✦✦

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد.

✦✦✦✦✦✦✦

فرا رسیدن فصل شادی‌بخش و نشاط‌آور بهاران و حیات دوباره زمین را که نشانه‌ای از قدرت و رحمت الهی است، به حضور شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

✦✦✦✦✦✦✦

بهار طبیعت از راه می‌رسد و صحنه جهان آیینه تمام‌نمای قدرت خداوندی می‌گردد. سال نو رابه شما خوبان تبریک عرض نموده و از خداوند مهربان برای شما و خانواده محترمتان سلامتی و سعادت مسئلت دارم.

 

در پایان زیباترین و صمیمانه‌ترین تبریکات سال نو و نوروز باستانی را از گروه سرگرمی ستاره پذیرا باشید.

گروه سرگرمی ستاره

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا