توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
پوشاک اقایان

۹ اکسسوری مردانه پرکاربرد برای آقایان خوش تیپ

۹ اکسسوری مردانه پرکاربرد برای آقایان خوش تیپ

اکسسوری مردانه عامل تمایز یک استایل مردانه جذاب و معمولی است. اکسسوری‌های مردانه شامل عینک آفتابی، کیف پول چرم، ساعت مچی مردانه، کمربند چرم، کیف دستی مردانه، دکمه سرآستین، کلاه بیس بال و … می‌باشد.
سیرافی ها| سرویس مد و پوشاک – اکسسوری مردانه یکی از مهمترین عوامل در تمایز یک استایل مردانه معمولی و یک استایل خاص و جذاب است. لباس‌ها و استایل‌های مردانه در مقایسه با لباس‌های خانم‌ها از تنوع کمتری برخوردار هستند و کلید ایجاد تنوع در استایل آقایان استفاده از اکسسوری است.  

اکسسوری‌های مردانه شامل ساعت مچی، شال گردن، کیف دستی، کیف پول، کمربند، دکمه سرآستین، عطر مردانه، جاسوئیچی، فندک، گیره کراوات، کراوات، عینک آفتابی و… می‌شود.
در این مقاله ستاره قصد دارد تا شما را با مهمترین اکسسوری‌های مردانه آشنا کند، با ما همراه باشید.

۱٫ عینک آفتابی کلاسیک

عینک آفتابی یکی از مهمترین های اکسسوری مردانه است. انتخاب درست و مناسب عینک آفتابی اهمیت ویژه‌ای دارد و شما می‌توانید در مقاله راهنمای خرید عینک آفتابی بر اساس فرم صورت نحوه انتخاب درست آن را یاد بگیرید.
هیچ چیز مثل یک عینک آفتابی نمی‌تواند چهره شما را مردانه و جذاب کند. استفاده از عینک آفتابی کلاسیک شما را به هنرپیشه‌های دوران طلایی سینما مانند استیو مک کوئین شبیه می‌کند و استایل شما را شیک‌تر و مقبول‌تر می‌سازد.
 
9 اکسسوری مردانه پرکاربرد برای آقایان خوش تیپ

۲٫ کیف پول چرم

داشتن یک کیف پول چرم مهمترین بخش از استایل مردانه شماست. کیف پول چرم از مهمترین اکسسوری‌های مردانه است و داشتن آن باعث مرتب‌تر دیده شدن شما می‌شود. کیف پول چرم باید با سایر اکسسوری‌های مردانه چرم ست شود.

 
9 اکسسوری مردانه پرکاربرد برای آقایان خوش تیپ

۳٫ ساعت مچی مردانه استیل

داشتن یک ساعت مچی مردانه شما را فرد منظم‌تری نشان می‌دهد. از بین انواع ساعت مچی مردانه توصیه می‌شود که حتما یک ساعت مچی مردانه استیل داشته باشید. ساعت مچی استیل خود را با سایر اکسسوری‌های فلزیتان ست کنید.

 
9 اکسسوری مردانه پرکاربرد برای آقایان خوش تیپ

۴٫ کمربند چرمی

استفاده از کمربند با هر تیپ و استایلی الزامی است. داشتن یک کمربند چرمی اصل برای هر مرد شیک پوشی مهم و ضروری است.  
یک کمربند چرمی قهوه‌ای یا مشکی انتخاب کنید (بهتر است از هر کدام یکی داشته باشید). از کمربند‌هایی استفاده کنید که بافت ظریف و یکنواختی دارند و سگک آن‌ها فلزی، ساده و بدون نقش و نگار است.
کمربند خود را با سایر اکسسوری‌های چرمی ست کنید.
 
9 اکسسوری مردانه پرکاربرد برای آقایان خوش تیپ

۵٫ کیف دستی مردانه چرم

کیف دستی یک اکسسوری مردانه مهم است که می‌تواند وسیله مناسبی برای حمل لباس و وسایل شخصی شما در مسافرت‌های کوتاه مدت باشد، در واقع این کیف‌ها جایگزین راحت و بی دردسر چمدان است.
 پیشنهاد می‌کنیم که کیف دستی چرم خود را به رنگ مشکی یا قهوه‌ای و یا ترکیبی از این دو بخرید تا بتوانید به راحتی با استایل و لباس خود ست کنید.
کیف دستی خود را با سایر اکسسوری‌های چرمتان ست کنید.
 
9 اکسسوری مردانه پرکاربرد برای آقایان خوش تیپ

۶٫ دکمه سرآستین یک اکسسوری مردانه رسمی

اکسسوری مردانه مهم تیپ‌های رسمی دکمه سرآستین یا دکمه سردست است. استفاده از دکمه سرآستین همراه کت و شلوار رسمی با یک پیراهن سفید یا کرمی یک استایل رسمی درجه یک برای هر آقای خوش تیپ است.

اگر به دنبال خوش تیپی و درجه یک بودن هستید، استفاده از دکمه‌های سرآستین ارزان قیمت را فراموش کنید و برای خرید دکمه‌های سردست خود وقت و هزینه بیشتری را صرف کنید.
بهتر است که دکمه سرآستین را با اکسسوری‌های فلزی خود ست کنید و اگر از دستبند استفاده می‌کنید آن را با یک دست بند نقره‌ای ست کنید.

 
9 اکسسوری مردانه پرکاربرد برای آقایان خوش تیپ

۷٫ کلاه بیسبال مردانه

استفاده از یک کلاه بیسبال با استایل و تیپ اسپرت می‌تواند تغییر اساسی در ظاهر شما ایجاد کند.  
استفاده از کلاه‌های ساده و رنگ روشن که طرح و نقش کمی دارند و همچنین استفاده از کلاه‌های بیسبال جین می‌توانند بهترین انتخاب باشند.
 
9 اکسسوری مردانه پرکاربرد برای آقایان خوش تیپ

۸٫ شال گردن مردانه چهارخانه

شال گردن از دیگر اکسسوری‌های مردانه پرکاربرد است. این اکسسوری مردانه که بیشتر در فصول سرد سال استفاده می‌شود، می‌تواند ظاهر شما را بهتر و جذاب‌تر کند.  
طرح‌های شطرنجی یا چهارخانه از جمله الگو‌هایی است که از مد نمی‌افتد و وجود چند رنگ در آن باعث می‌شود به راحتی با سایر لباس‌ها ست شود.
استفاده از شال گردن‌های چهارخانه به رنگ سیاه و قرمز به شما ظاهری مدرن و استفاده از رنگ‌های سبز و آبی به شما ظاهری کلاسیک می‌دهد. 

درفصول گرم سال به جای شال گردن می‌توان از دستمال گردن استفاده نمود.

 
9 اکسسوری مردانه پرکاربرد برای آقایان خوش تیپ

۹٫ دستکش چرمی مردانه

از دیگر اکسسوری‌های کامل کننده تیپ مردان جذاب، دستکش چرمی است. دستکش‌های چرمی در مقایسه با دستکش‌های پشمی، رسمی‌تر  است و باید با سایر اکسسوری‌های چرمی ست شود.

9 اکسسوری مردانه پرکاربرد برای آقایان خوش تیپ

استفاده از اکسسوری‌های مردانه می‌تواند تفاوت زیادی در تیپ و استایل شما ایجاد کند و ظاهری متفاوت و جذاب به شما بدهد. استفاده از اکسسوری‌های معرفی شده در این مقاله هیچ گاه از مد نمی‌افتد و بنابراین خرید آن‌ها مقرون به صرفه است.

منبع: fashionbeans

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا