دکوراسیون و چیدمان

۹ طیف جدید رنگ اتاق خواب عروس

توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

۹ طیف جدید رنگ اتاق خواب عروس

سفید، کرم، نباتی و صورتی اولین گزینه‌هایی هستند که برای رنگ اتاق خواب عروس به فکر می‌رسند. اما طیف‌های رنگی دیگری وجود دارند که علاوه بر ایجاد حس آرامش و شادابی به زیبایی فضای اتاق عروس نیز کمک چشمگیری می‌کنند.

سیرافی ها|‌ سرویس دکوراسیون –
 رنگ دیوار‌ها و لوازم منزل، یکی از اولین و مهمترین بخش‌های تهیه و چیدن جهیزیه عروس است. رنگ اتاق خواب عروس معمولا روشن و شاد انتخاب می‌شود تا فضایی سرزنده را برای گذران وقت عروس و داماد فراهم کند. البته اگر امکان رنگ آمیزی دیوار‌های اتاق وجود نداشته باشد، می‌توانید با کمک گرفتن از رنگ‌های جدید مطرح شده فهرست زیر در قالب کاغذ دیواری و ترکیب وسایل مختلف اتاق، یک فضای آرامش‌بخش را پدید بیاورید.

 

۱. بیسکوییتی

بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب عروس
استفاده از ترکیب بیسکویتی با طیف زرد و طلایی برای اتاق خواب عروس، خواب آرام را تضمین می‌کند. رنگ بیسکوییتی با داشتن زمینه گرم، از رنگ‌های خنثی محسوب می‌َشود که به سایر رنگ‌ها اجازه بروز و خودنمایی می‌دهد. این رنگ فضا را دنج، آرام و جادارتر از آنچه هست نشان خواهد داد. بیسکوییتی در کنار رنگ بژ و دیوار‌های اکسنت سفید ترکیبی خیره کننده در اتاق خواب عروس ایجاد خواهند کرد.


۲. ترکیب طوسی و قهوه‌ای

بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب عروس
رنگ قهوه‌ای، رنگ طبیعت است و در ذهن انسان آرامش را تداعی می‌کند. به همین علت افراد حتی با دیدن یک فنجان قهوه و یا راه رفتن در یک جنگل احساس آرامش می‌کنند؛ بنابراین قهوه‌ای یک انتخاب مناسب برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش به شمار می‌‌آید. البته به خاطر داشته باشید استفاده بیش از حد از این رنگ می‌تواند فضا را کوچک و تاریک نشان دهد، بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق از ترکیب قهوه‌ای و طوسی در رنگ اتاق خواب عروس کمک گرفته و نورپردازی مناسب را فراموش نکنید.


۳. آبی کم رنگ مایل به سبز

بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب عروس
استفاده از ترکیب‌های آبی روشن و سبز، به بیننده احساس قرار گرفتن در طبیعت و ساحل را القا می‌کند. این رنگ که ته‌مایه سرد دارد، همزمان یادآور دریا و آسمان بوده و چشم را اذیت نمی‌کند؛ بنابراین انتخاب این برای رنگ اتاق خواب عروس، تضمینی برای ایجاد حس آرامش خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم در چنین اتاق خوابی از ملحفه‌های سفید و ساده کتان و همچنین لوازم با طیف‌های رنگی مشابه کمک بگیرید.


۴. طوسی روشن

بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب عروس
وقتی از رنگ طوسی برای اتاق خواب عروس صحبت می‌کنیم، منظور رنگ سفید با سایه‌های طوسی است که نه تنها چشم را آزار نمی‌دهد، بلکه با ایجاد فضایی به رنگ خنثی، قدرت انتخاب ما را برای خرید لوازم رنگی افزایش می‌دهد. طوسی روشن که احساس یک صبح ابری و آرامش‌بخش را به انسان القا می‌کند، در ترکیب با پارچه‌های متنوع با طرح و بافت متفاوت تخت و کمد رنگ چوب بسیار زیبا خواهد شد.


۵. بنفش ملایم

بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب عروس
این رنگ که هم خاصیت گرمابخشی و آرامش را دارد، انتخاب مناسبی برای اتاق خواب نوزاد است، اما این بار، پیشنهاد می‌کنیم از بنفش ملایم برای اتاق خواب عروس استفاده کنید. این رنگ پاستلی جذاب، در کنار رنگ‌های تند برای دیوار‌های اکسنت، دکوراسیون اتاقتان را استثنایی خواهد کرد. بهتر است دیوار اکسنت اتاق خواب طیف تیره رنگ بنفش باشد تا فضایی آرامش بخش و سبک را برای استراحت فراهم کند.


۶. هلویی

بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب عروس
طیف‌های زیبای هلویی و مرجانی، نمادی از شادابی و سرزندگی هستند. جایگزینی این دو در رنگ اتاق خواب عروس، نسبت به قرمز و زرشکی، ملایم‌تر بوده و احساس بهتری را به بیننده القا می‌کند. هلویی را می‌توان با رنگ‌های تندتر به کار برد و همچنین از آن در دکوراسیون تک رنگ مونوکروم هم استفاده کرد.


۷. زغالی

بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب عروس
ممکن است انتخاب رنگ زغالی برای اتاق خواب عروس عجیب به نظر برسد، اما تضمین می‌کنیم این رنگ در ترکیب با رنگ‌های شادی مانند پرتقالی می‌تواند نمایی زیبا ایجاد کند. در اتاق خوابی که با این رنگ طراحی شده باشد، همه چیز، از تابلو‌های روی دیوار، تا گل‌های طبیعی و کوسن‌ها فرصت خودنمایی دارند.


۸. سبز روشن

بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب عروس
انتخاب سبز ملایم برای رنگ اتاق خواب عروس، طبیعت را به فضای زندگی‌تان می‌آورد. سبز روشن به دلیل داشتن طیف زرد که رنگی گرم است، به همراه دیوار‌های اکسنت خنثی، بهترین انتخاب برای عروس‌خانم‌های مینیمالیست خواهد بود.


۹. ترکیب آبی طوسی

بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب عروس
رنگ آسمان در روز‌های بهاری در کنار رنگ‌های کرم، سفید و زرد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای رنگ اتاق خواب یک عروس رویاپرداز باشد.
 
به نظر شما چه رنگ‌های دیگری وجود دارند که از آن‌ها می‌توان در اتاق خواب عروس استفاده کرد؟ نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای این مقاله در قسمت “ارسال نظر” با ما در میان بگذارید.

برگرفته از: bhg

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا