توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
برنامه رژیمیغذاهای رژیمی

غذاهای چربی‌سوز را بشناسید

غذاهای چربی‌سوز را بشناسید

غذاهای چربی‌سوز را بشناسید

میوه‌ها و سبزیجات

میوه‌ها و سبزیجات منابع نا محدودی از ویتامین ها ومواد معدنی هستند که به هضم و جذب غذا کمک می‌‌کنند و همین طور دستگاه گورش را سالم نگاه می‌‌دارند. میوه‌ها و سبزیجات از غذا‌های کم کالری هستند، پس شما می‌‌توانید حجم زیادی از این غذا را بدون دریافت کالری زیاد میل کنید. این گروه غذا همین طور دارای میزان آب فراوان هستند.

 ذرت بود داده

پاپ کرن یا ذرت بو داده به سادگی‌ قابل تهیه است و یک میان وعده بسیار مناسب است چون حاوی فیبر و آنتی اکسیدان است. ذرت را داخل قابلمه ریخته، داغ کرده و صبر کنید که باز شود. در زمان تهیه از روغن و نمک استفاده نکنید.

برنج قهوه‌ای

برنج قهوه‌ای سرشار از فیبر و دارای شاخص گلیسمیک پایین است؛ میزان بالا از فیبر، سلنیوم و ویتامین ب دارد. این غذا به شما احساس سیری سریع می‌دهد و همین طور مدت بیشتری در دستگاه گوارش می‌‌ماند تا شما دیرتر گرسنه شوید. 

لوبیا

لوبیا به شما در حفظ انرژی‌ کمک می‌‌کند. لوبیا یک گیاه کم انرژی و حاوی پروتئین‌های ضروری برای بدن شما است. کمی‌ لوبیا را با رب گوجه فرنگی طبخ کرده و میل کنید.

ماست

خوردن کیک و بستنی را فراموش کنید. به جای آن ماست کم چربی را خریداری کرده و با اضافه کردن میوه مورد علاقه خود به آن یک دسر خوش مزه و سالم میل کنید. این یک میان وعده بسیار مغذی و سالم است که هم چنین شما را سیر نگاه می‌‌دارد، علاوه بر آن به علت شیرینی میوه حس شما را به شیرینی‌ ارضا می‌‌کند.

غذاهای چیلی میل کنید

چیلی یا فلفل تند دمای بدن را افزایش می‌‌دهد، این ماده دارای خواص چربی‌ سوزی طبیعی‌ است و سبب می‌‌شود که بدن چربی‌ سوزی بیشتری کند. اضافه کردن فلفل تند برای چند وعده در هفته به بدن کمک می‌کند که تا مقداری کالری بیشتری بسوزاند.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا