توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
پوشاک بانوانتازه های دنیای مد

زیباترین انواع مدل پالتو دخترانه

زیباترین انواع مدل پالتو دخترانه

انواع مدل پالتو دخترانه معمولا با رنگ‌های شاد که نشانه‌ی نشاط جوانی است، از پشم، کتان، نخ و پنبه تهیه و تولید می‌شوند. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود، انواع مدل پالتو دخترانه کوتاه یا بلند را انتخاب کنید.
 
 

سیرافی ها| سرویس مد و پوشاک – برای خرید و انتخاب پالتو دخترانه مناسب، بعد از اعمال سلیقه و ویژگی‌هایی که یک پالتو را برای شما از سایرین متمایز می‌کند، به این نکات توجه کنید که آیا این پالتو به اندازه کافی شما را در این فصل گرم نگه خواهد داشت؟ آیا سایز و ارتفاع آن برای فرم اندام شما مناسب است؟ آیا این رنگ پالتو مناسب سن و رنگ پوست شما خواهد بود؟

سبک‌های راحت در طول زمستان مورد علاقه خیلی‌ها هستند و هیچ چیز گرمتر و محبوب‌تر از پالتو‌ها و کت‌های اور سایز (سایز بزرگ) در این روز‌ها به نظر نمی‌رسد. اما، آیا پالتو‌ها و کت‌های اورسایز برای فرم اندام سیب، گلابی یا مستطیلی شما مناسب است؟ قطعا شما دوست ندارید با پوشیدن یک پالتو اورسایز به ظاهر مد روز، شبیه به یک جعبه شوید. 

مهمترین ویژگی که یک پالتو اور سایز را مناسب شما می‌کند این است که، سر شانه‌های پالتو نباید بیش از ۵ سانتی‌متر پایین‌تر از خط شانه شما باشد. همچنین بلندی آستین، نباید از ۲/۵ نیم سانتی‌متر بیشتر باشد. اگر ریز نقش هستید، قد پالتو شما حداکثر تا روی زانو باید انتخاب شود، نه بیشتر. همچنین به تعادل جنس پارچه و پالتو اورسایز دقت کنید، شما نباید در پالتو دخترانه خود غرق شوید!

جدید‌ترین مدل‌های پالتو دخترانه 

مدل پالتو دخترانه بلند

مدل پالتو دخترانه کوتاه پشمی

مدل پالتو دخترانه کوتاه

مدل پالتو دخترانه کوتاه

مدل پالتو دخترانه بلند آبی

مدل پالتو دخترانه

مدل پالتو دخترانه کارتونی، چاپ دار

مدل پالتو دخترانه جلوباز

مدل پالتو دخترانه بلند

پالت رنگی مورد علاقه شما برای مدل پالتو دخترانه کدام است؟ نظرات و تجربیات خود را در پایین همین صفحه در بخش “ارسال نظر” با ما به اشتراک بگذارید. 
 
 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا