توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
بدنسازیورزش

مشاوره و برنامه تمرینی بدنسازی مبتدی و حرفه ای

مشاوره و برنامه تمرینی بدنسازی

 

اگر چندین برنامه بدنسازی و رژیم غذایی مختلف را امتحان کرده‌اید و نتیجه نگرفته‌اید، جای درستی آمده‌اید…

  با یک برنامه بدنسازی حرفه ای و رژیم غذایی کامل، زمان رسیدن به هدفتان، حداقل سه برابر سریع‌تر خواهد شد، بزرگان دنیا اعتقاد دارند که یک برنامه تمرینی حرفه ای همراه با رژیم غذایی مناسب، نقش بسیار پررنگ‌تری از انواع داروها و مکمل‌های بدنسازی برای یک ورزشکار بازی می‌کند، شما با یک برنامه تمرین بدنسازی و برنامه رژیم غذایی علمی و دقیق، جلوی انواع هزینه‌های بیهوده (مانند بسیاری از مکمل‌های بدنسازی غیر ضروری، زمان زیاد در باشگاه و اتلاف وقت، هزینه‌های روحی و…) را خواهید گرفت (قدرت برنامه بدنسازی، بیشتر از مکمل‌های بدنسازی است!). در صورت نیاز، می‌توانید به شکل حضوری برنامه تمرینی بدنسازی خود را دریافت نمایید. تفاوت یک برنامه بدنسازی و رژیم  غذایی کاملا حرفه ای را خواهید دید. شما با یک شرکت تخصصی ارائه دهنده برنامه تمرینی روبرو هستید، نه یک فرد. پس خیالتان راحت باشد… کیفیت برنامه‌های بدنسازی سفارشی  کاملا تضمین شده است. در صورت این که از برنامه‌های تمرینی و رژیم غذایی سه ماهه و بالاتر استفاده نمایید، در صورت عدم رضایت از برنامه دریافتی، تا 90 روز پس از دریافت برنامه بدنسازی خود می‌توانید کل وجه پرداختی خود را دریافت نمایید.  دانلود برنامه تمرین بدنسازی حرفه ای  

  دریافت برنامه فیتنس و حجم

اگر شما هم به دنبال رسیدن به بهترین نتیجه در بدنسازی هستید، وقت خود را برای انجام حرکات و برنامه‌های تمرینی اشتباه تلف نکنید. پیشنهاد ما استفاده از برنامه‌های بدنسازی و رژیم‌های غذایی می‌باشد که توسط مربیان حرفه‌ای طراحی و آماده شده است، برنامه های بدنسازی، برنامه‌های غذایی و دوره هایی که مختص سیستم بدنی و عضلانی شما طراحی شده، نه برنامه های تمرینی عمومی که به همه ورزشکاران ارائه می‌شود! برنامه‌هایی که توسط افرادی طراحی شده است که “علم برنامه نویسی بدنسازی” را به شکل آکادمیک و هم چنین عملی و کاربردی کسب کرده‌اند.

 

 در تمام مراحل در کنار شما بوده و قدم به قدم راهنمای شما جهت اجرای صحیح برنامه‌ها و تمرینات بدنسازی و هم چنین ارائه و مشاوره جهت بهترین تغذیه و رژیم غذایی خواهند بود.

شما فقط در کنار یک مربی حرفه‌ای و باتجربه می‌توانید یک دوره بدنسازی حرفه‌ای را طی کنید. چه هدف شما طی کردن یک دوره بدنسازی حجم باشد، چه دوره بدنسازی خشک، چه شما یک بدنساز مبتدی باشید و یا حتی حرفه ای. یک مربی بر اساس هدف تمرین، بدنسازی و ورزش، شما را راهنمایی خواهد کرد. این هدف می‌تواند دوره بدنسازی و یا فقط یک رژیم غذایی لاغری و یا فیتنس باشد، می‌تواند جهت افزایش وزن و چاقی، حجم و یا بادی بیلدینگ باشد، می‌تواند دوره بدنسازی فوتبال بوده و یا هر ورزش دیگر…

مربی چگونه به من برنامه خواهد داد

مشخصات بدنی شما، تصاویر بدن، سابقه تمرینی و هم چنین سابقه بیماری شما دریافت می‌شود. بر اساس نوع و سابقه ورزشی شما، ساختار عضلانی و بدنی شما و …،  در هر دوره دو تا پنج برنامه بدنسازی مخصوص شما طراحی خواهد شد. هم چنین نوع تمرکز تمرینات نیز شناسایی می‌شود، این که شکم و یا پهلو دچار ضعف است، و یا سینه، پاها و غیره. هر برنامه بدنسازی و یا برنامه غذایی، به شکل کاملا مجزا و انحصاری مخصوص هر ورزشکار طراحی می‌شود. در صورت نیاز، مربی طراح برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شما، با همکاران خود در شرکت مشورت می‌کند (چیزی که کمتر بین مربیان مرسوم است!!) . تجربه نشان داده است که گاهی این مشورت‌ها و چالش‌ها جهت بهبود برنامه، به ده‌ها دقیقه و یا ساعت می‌رسد! ولی نتیجه آن، به نفع شاگرد و ورزشکار خواهد بود. بر اساس نوع عملکرد شما و بازخورد و عکس‌العمل بدنی شما، در صورت نیاز برنامه تمرین و یا برنامه غذایی شما اصلاح خواهد شد. هم چنین برنامه‌ی بدنسازی و یا رژیم غذایی دوره‌های بعدی نیز بازبینی می‌شود. این یک فرآیند بسیار مهمی است که باعث افزایش سرعت رشد و پیشرفت شما خواهد شد که کمتر بین مربیان، مرسوم است. نحوه اجرای صحیح حرکات توسط مربیان ما و منابع موجود در سایت، به شما آموزش داده خواهد شد. در صورت وجود هرگونه مشکل و یا سوال، از طریق ایمیل و تلفن، از شما پشتیبانی خواهد شد. برنامه رژیم غذایی مخصوص شما و بر اساس سلیقه و عادات غذایی ورزشکار، طراحی می‌شود. این که در هر روز برای دریافت بهترین و سالم‌ترین نتیجه، ترجیحا چه غذاهایی مصرف نمایید به شکل اختصاصی ارائه می‌شود. در صورت نیاز، برنامه استفاده از مکمل‌های مجاز ورزشی برای شما طراحی خواهد شد. روند شما پیگیری خواهد شد.

آیا برنامه تمرینی بدنسازی، تاثیر دارد

برنامه بدنسازی و رژیم غذایی برای شما مناسب است، اگر:

  • جهت رسیدن به هدف خود، می‌خواهید زیر نظر یک شرکت تخصصی فعالیت کرده و نظارت شوید،
  • به دنبال افزایش وزن، افزایش حجم و یا افزایش توده عضلانی خود هستید،
  • به دنبال کاهش وزن، خشک کردن و یا کاهش توده چربی‌های خود هستید،
  • به دنبال سلامتی و تناسب اندام می‌باشید،
  • محدودیت زمانی و مشغله فراوان داشته و فرصت تمرین زیاد طی هفته را ندارید،
  • علاقه به تمرین کاملا علمی داشته و می‌خواهید مانند افراد متخصص تمرین کنید،
  • و یا حتی قصد شرکت در مسابقات کشور و یا جهانی را دارید و هدف شما ساختن یک شاهکار عضلانی است.

 

 

این برنامه بدنسازی مناسب شما نمی‌باشد، اگر:

  • فقط به کمک استفاده از داروهای غیرمجاز می‌خواهید به هدف خود برسید!!
  • به دنبال میان‌برهای غیرعلمی می‌باشید!!
  • بدون هیچ تمرین و یا رژیم غذایی، می‌خواهید به بهترین نتیجه در کمترین زمان برسید!!

 

 

جهت خرید برنامه افراد متوسط با سابقه شش ماه به بالا ( 90000$= 50000$ ) تومان

[nextpaypaiddownloads id = “4”]

  جهت خرید برنامه افراد حرفه ای ( 100000$= 60000$ ) تومان

[nextpaypaiddownloads id = “5”]

 

جهت مشاوره  (برنامه،مواد غذایی و مکمل) کلیک کنید.

https://www.uplooder.net/img/image/38/bcb0d077f5cb5117419e51ae2d80a373/index.jpg

 

در صورتی که به تفاوت انواع رشته‌های فیتنس، فیزیک، بادی‌بیلدینگ و غیره شناخت کافی نداشته و یا جهت انتخاب نوع رشته انتخابی نیاز به راهنمایی دارید، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

چه برنامه تمرینی و بدنسازی برای من مناسب‌تر است؟

[gravityform id = “1” title = “true” description = “true”]

سوالات خود را در قسمت نظرات بپرسید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا