توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
سرگرمی

صورتی مرجانی؛ رنگ سال 2019

موسسه رنگ پنتون گزارش رنگ خود را پیش از هفته مد نیویورک منتشر و رنگ صورتی مرجانی را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ برای فصل بهار معرفی کرد.

رنگ سال 2019

سیرافی ها| سرویس مد و پوشاک – لاتریس آیزمن مدیر اجرایی پنتون می‌گوید: “از دیدگاه روانشناختی، هنگامی که شما به رنگ‌های گرم‌تر به ویژه از خانواده رنگ قرمز نگاه می‌کنید، خواه ناخواه احساس نشاط، قدرت و اعتماد به نفس می‌کنید. ” این دقیقا همان رنگی است که در مجموعه‌های بهار ۲۰۱۹ نمایش داده خواهد شد.  

به گزارش WWD پنج رنگ نیرومند و شادی که نگاه کردن به آن‌ها باعث خوشحالی و لذت در شما خواهد شد، و ترکیباتی از رنگ قرمز، نارنجی و صورتی دارند، ترند رنگ سال ۲۰۱۹ را در بر خواهند داشت. از رنگ سبز، زرد و آبیکبالت نیز امسال غافل نشوید.

شما ممکن است در حال حاضر به فکر لباس‌های پاییزی و زمستانی باشید، اما چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که به زودی مجموعه‌های فصل بعدی نشان داده می‌شود، و علاقمندان مد و پوشاک شروع به پوشیدن لباس‌ها با رنگ جدید سال، قبل از هر کس دیگری می‌کنند. 

رنگ سال ۲۰۱۹ = صورتی مرجانی 

رنگ سال ۲۰۱۹ = صورتی مرجانی 
مرجانی جیغ به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ انتخاب شد و یک رنگ شاد است، که توجه زیادی را به خود جلب می‌کند، اما نه آنقدر جیغ که به نارنجی بدل شود. “
رنگ سال 2019

ترتیب سایر رنگ‌های ترند ۲۰۱۹

۱. سبز فلفلی

“این رنگ سبز مایل به زرد نشاط طبیعت را به شما یادآوری می‌کند. “
رنگ سال 2019

۲. صورتی جیغ

“طرفداران صورتی جیغ چشم‌ها را به خود خیره خواهند کرد. “
رنگ سال 2019

۳. نارنجی قرمز

“نارنجی قرمز، انرژی، شور و هیجان را اشاعه می‌کند. “
نارنجی قرمز

۴. آبی پرنسسی

” آبی پرنسسی، یک رنگ آبی سلطنتی با شکوه و درخشان است. “
رنگ سال 2019

۵. زرد طلایی یا پخته

” زرد طلایی یا پخته که به سمت خردلی می‌رود، احساسات و شادمانی را در شما تحریک خواهد کرد. “
رنگ سال 2019

۶. قرمز جیغ

” قرمز جیغ ترکیبی از ظرافت غنی و شهرنشینی است. “
رنگ سال 2019

۷. نارنجی زرد

“نارنجی زرد یک نارنجی خوشایند است، که اشاره به سرزندگی در پالت رنگ سال دارد. “

رنگ سال 2019


به نظر شما بهترین رنگ سال جدید میلادی کدامست؟ دیدگاه‌های خود را در انتهای این صفحه در قسمت “ارسال نظر” با ما و سایر مخاطبان سیرافی ها به اشتراک بگذارید.

برگرفته از: howhatwear

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا