دکوراسیون و چیدمان

مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید؛ جدید‌ترین‌ها کدام اند؟!

اگر دکوراسیون منزل شما سبک و سیاقی مدرن دارد، پس اکسسوری‌ها و سایر جزییات موجود در چنین فضایی هم باید سبک و سیاقی مدرن داشته باشند. انتخاب مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید می‌تواند تا حدی در ایجاد چنین فضایی موثر باشد.

توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید، جدید‌ترین‌ها کدام اند؟!

سیرافی ها| سرویس دکوراسیون ساعت به عنوان یک عنصر دکوراتیو کارآمد در هر فضای داخلی همواره حائز اهمیت است. امروزه ساعت‌ها را در طرح‌های مختلفی می‌سازند که هر کدام نام مربوط به سبک خود را دارد، مدرن، فانتزی، کلاسیک و … را می‌توان از سبک‌های مختلف ساعت دیواری دانست. ساعت‌های دیواری با توجه به مکان و محل نصب متفاوت می‌شوند، بر‌ای مثال ساعت دیواری اتاق خواب کودک با ساعت پذیرایی کاملا متفاوت است. برای داشتن دکوراسیونی به سبک و سیاقی مدرن حتما نیاز به دانستن مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید هستید.

مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید، جدید‌ترین‌ها کدام اند؟!

یکی از وسایل واجب و مورد نیاز در هر خانه، وجود ساعت است. وسیله‌ای مهم برای نمایش گذر زمان و البته برای افزایش تزئین و دکور دیوار نیز حائز اهمیت است.

همه ما می‌دانیم برای تکمیل دکوراسیون داخلی منزل باید از وسایل دکوری با توجه به سبک موجود در فضای منزل استفاده کنیم، کمک گرفتن از ساعت دیواری فانتزی بسیار موثر و چشمگیر خواهد بود.

مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید، جدید‌ترین‌ها کدام اند؟!
در نظر بگیرید که ساعت دیواری فانتزی باید با لوازم موجود در دکوراسیون منزل شما از قبیل: پرده، مبلمان، رنگ فرش و از همه مهم‌تر رنگ و طرح دیوار‌ها باید هماهنگی را داشته باشد تا بتواند زیبایی فضا را دو چندان کند. رافائل، لوتوس، برتاریو، سیکو، لندکس، گلدن استار و اورینت جزو برند‌هایی هستند که در زمینه تولید ساعت دیواری فعالیت می‌کنند.

تفاوت ساعت دیواری کلاسیک و مدرن

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک یک شخصیت خاص نهفته‌ای را در خود دارد و مانند سایر ساعت دیواری‌ها احتیاج به هماهنگی با سایر لوازم دکوراسیون را دارد. در این سبک بیشترین تعداد ساعت ایستاده را شاهد هستیم.

مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید، جدید‌ترین‌ها کدام اند؟!
ساعت‌های کلاسیک همه دارای طرح و نقش‌های با اصالت هستند. ساعت‌های دیواری و یا ایستاده پاندولی در سبک کلاسیک قرار دارند و مناسب منازل با دکوراسیون و سبک خاص خود هستند.

از دیگر ساعت‌های ساده این سبک، ساعت‌های گرد با رنگ‌هایی مانند طلایی، مشکی و یا قهوه‌ای است و متاسفانه رنگ‌های شاد در این سبک ساعت، هیچ جایگاهی ندارند.

سبک فانتزی

مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید، جدید‌ترین‌ها کدام اند؟!
این سبک هیچ قاعده و قانون خاصی را پیروی نمی‌کند. طراحی و ساخت ساعت‌های دیواری فانتزی به گونه‌ای است که هیچ ساعتی با ساعت کناری آن قابل مقایسه نیست، در هر ساعت متریال، سبک، رنگ و … آن متفاوت است.

مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید، جدید‌ترین‌ها کدام اند؟!
این سبک ساعت دیواری مناسب فضا‌هایی است که سبک خاص دکوراسیونی را پیرونی نمی‌کنند و یا حتی فضا‌هایی که دارای چیدمان خاص و سبک مخصوص خود هستند، البته دکوراسیون فضا‌های مدرن نیز جایگاه مناسبی برای ساعت‌های دیواری فانتزی هستند.

از جمله ساعت دیواری فانتزی می‌توان به ساعت‌های نگین دار اشاره کرد که در حال حاضر آن‌ها را با طرح‌ها و شکل‌های مختلف در بازرا می‌توان یافت.

بهترین محل قرار گیری ساعت دیواری در پذیرایی

فضای بالای شومینه می‌تواند یکی از بهترین قسمت‌های پذیرایی برای نصب ساعت دیواری فانتزی باشد. پیشنهاد دیگر ما، فضای پشت کاناپه و یا مبل است، زیرا در صورت نصب ساعت دیواری در این نقطه از تمام قسمت‌های پذیرایی می‌توان ساعت را مشاهده کرد. در محل تلاقی فضای غذا خوری و فضای نشیمن می‌توانید فضایی ما بین این دو قسمت را انتخاب کنید و ساعت دیواری فانتزی خود را نصب کنید.

مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید، جدید‌ترین‌ها کدام اند؟!
فضای بین دو ستون در سالن پذیرایی نیز یکی دیگر از فضا‌های مناسب نصب ساعت دیواری خواهد بود. ساعت دیواری مناسب فضای نشیمن و سالن پذیرایی بهتر است اعدادی درشت داشته باشند تا با فاصله به راحتی بتوان ساعت را خواند. اما برای ساعت اتاق خواب و آشپزخانه بهتر است دارای صفحه و اعداد کوچک باشند.

اگر فضای نشیمن و پذیرایی در منزل شما مجزا از هم است، بهتر است برای هر دو قسمت ساعت دیواری در نظر بگیرید و ساعت‌ها را در قسمت‌های گفته شده با توجه به فضا نصب کنید.

در هر صورت توجه داشته باشید باید از سایر فضای‌های موجود در پذیرایی، صفحه داخلی ساعت دیواری فانتزی شما دیده شود در غیر این صورت محل نصب مناسبی را برای ساعت دیواری انتخاب نکرده اید.

بهترین محل قرار گیری ساعت دیواری در سایر فضا‌های منزل

مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید، جدید‌ترین‌ها کدام اند؟!
برای مشاهده بهتر در تمام قسمت‌های منزل می‌توانید از ساعت‌های دو طرفه که هر دو سمت آن ساعت دارد، استفاده کنید تا ساعت از قسمت‌های مختلف منزل دیده شود. در قسمت کنسول منزل می‌توانید علاوه بر نصب آئینه، ساعت دیواری را در کنار آن داشته باشید و فضا را با چیدمان منحصر به فرد خود، متحول کنید.

سعی کنید ساعت دیواری انتخابی برای اتاق خواب کمتری صدای موجود را داشته باشد تا شما را بد خواب نکند. برای آراستگی دیوار‌های خالی می‌توانید با کمک از ساعت دیواری مدرن و همچنین سایر وسایل تزئینی مانند تابلو، قاب عکس و … فضا را متفاوت کنید.

مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید، جدید‌ترین‌ها کدام اند؟!


اگر شما هم ایده و نظری درباره مدل ساعت دیواری فانتزی و جدید دارید که باعث می‌شود، می‌توانید از طریق بخش “ارسال نظر” پایین همین مطلب آن را با ما و سایر مخاطبان وبسایت سیرافی ها در میان بگذارید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا