توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
پوشاک بانوانتازه های دنیای مد

مدل‌های جدید مقنعه کرواتی

مقنعه کراواتی یکی از پوشش‌­های جدید اسلامیست که سر، گردن و روی سینه را می‌­پوشاند. یکی از مزیت‌های این مدل مقنعه، راحتی در استفاده و تنوع آن است.

سیرافی ها | سرویس مد و پوشاک مدل مقنعه کرواتی روی سر راحت‌­تر و ثابت می‌ماند و نسبت به شال و روسری رسمی­‌تر است و کاملاً مناسب استفاده در مکان عمومی مانند محل­ کار و دانشگاه است. مقنعه کراواتی در عین سادگی، بسیار شیک و زیباست.

مدل مقنعه کراواتی فرق زیادی با مقنعه ساده ندارد با این تفاوت که در این مدل مقنعه بند‌هایی از جنس و خود پارچه مقنعه در جلوی آن شبیه به بند‌های کراوات قرار دارد. مدل مقنعه کراواتی دارای تنوع بالایی است برای مثال بعضی از مقنعه کراواتی با بند‌هایی که در جلو آن با یک گیره تزئینی ثابت شده‌­اند یکی از مدل ­‌هاست. اما در حالت عادی و ساده این بند‌ها رها هستند و می‌توان آن­‌ها را به مدل­‌های مختلف گره بزنید.

مدل‌های جدید و شیک مقنعه کرواتی

مقنعه کرواتی سفید آبی مناسب لباس فرم

همه چیز در مورد مدل مقنعه کرواتی!


مدل مقنعه کرواتی طلایی مشکی ست لباس فرم

همه چیز در مورد مدل مقنعه کرواتی!


مقنعه کرواتی تک رنگ مناسب برای مجالس و مهمانی

همه چیز در مورد مدل مقنعه کرواتی!


مقنعه کرواتی مشکی زرد دانشجویی

همه چیز در مورد مدل مقنعه کرواتی!


مقنعه کرواتی بلند مشکی زرشکی

همه چیز در مورد مدل مقنعه کرواتی!


مقنعه کرواتی شیک مجلسی طرح دار

همه چیز در مورد مدل مقنعه کرواتی!

مدل مقنعه کراواتی مشکی یا رنگی؟

امروزه در بازار انواع رنگ مقنعه به صورت تک رنگ یا چند رنگ را خواهید یافت. استفاده از رنگ­‌های مرسوم مانند مشکی، سرمه‌­ای و یا قهوه‌­ای مناسب محل ­کار و دانشگاه است، اما به یاد داشته باشید همه بانوان می‌­توانند از انواع مقنعه­‌های رنگی استفاده کنند و از رنگ آن لذت ببرند. تنها به این نکته توجه کنید که رنگ مورد استفاده شما با رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد. استفاده از مقنعه‌­های چند رنگ نیز گزینه مناسبی برای عنوان مکان‌­ها و مراسم‌­ هاست. هماهنگ کردن رنگ‌­ها برای کنار هم قرار دادن آن‌ها مبحث مهمی تلقی می‌شود. زیرا عدم شناخت کافی از روانشناسی و ترکیب رنگ‌­ها می‌تواند باعث بد فرم دیده شدن و یا  شلخته دیده شدن  شود.

مقنعه کراواتی چه جنسی مناسب­ تر است؟

بیشتر مقنعه­‌ها با پارچه نخی یا کرپ دوخته می‌­شوند. بهترین جنس مقنعه کراواتی پارچه کرپ است و به طور معمول بلندی قد آن ۱۰۰ سانتی­‌متر است، سعی کنید مقنعه را خیلی بلند انتخاب نکنید، زیرا مقنعه خیلی بلند جلوی حرکات دست را می‌گیرد. 


به نظر شما مدل مقنعه کرواتی مناسب چه محیط‌هایی است؟ فرم رسمی کار یا پوشش دانشجویی؟ دیدگاه‌های خود را در انتهای این صفحه در قسمت “ارسال نظر” با ما به اشتراک بگذارید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا