توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
اصول و فروع دیندارو خانه معنویدعا و طلسممذهبی

باطل السحر فوری و مجرب – دستورالعملی برای ابطال سحر

باطل السحر فوری و مجرب – دستورالعملی برای ابطال سحر

به جهت ابطال و دفع سحر و جادوی قوی نیت کند و در ایام سعد شروع کند و ابتدا یک نخ و یا طناب به طول یک متر از بستگان و اشنایان و یا دوستان شخص فراهم اورده و روی آن ٢۰۰ گره زند و پس از آن یک لیوان بزرگ آب پاک و تمیز فراهم نموده و به کنار نهر آب و یا رود و رودخانه رفته و نخ اول را با بسم الله باز کند و بگوید هر نوع سحر و طلسمی که بر من وارد شده را عاطل و باطل کردم و بعد سوره مبارکه ناس را قرائت کرده و سپس گره دوم را فوت نماید و باز کند و سپس بار دیگر همان گفته را تکرار نماید (بگوید هر نوع سحر و طلسمی که بر من وارد شده را عاطل و باطل کردم). به همین ترتیب کار را ادامه دهد (یعنی با بسم الله سوره مبارکه فلق و ناس را تلاوت نماید و به همین ترتیب تمام گره ها را با صبر و ایمان باز کند ) . هنگامیکه همه گره ها را باز نمود ،آن نخ یا طناب بازشده از گره ها را در همان لیوان پر از آب قرار دهد و سپس آن آب را میل نماید . در پایان نخ مربوطه را آتش زده و در نهر یا رودخانه بیاندازد و مقداری هم اسفند به نیت ابطال سحر و طلسم دود کند. بطور قطع و یقین طلسمش ابطال میگردد. این دعا و دستورالعملی که ذیلا ذکر میگردد مجرب و موثر است.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا