دکوراسیون و چیدمان

آموزش تم تولد و ایده های تزیین و بادکنک آرایی تولد

بادکنک آرایی : برگزاری جشن تولد بدون وجود بادکنک تقریبا بی‌ معنی است. اگه از دیزاین‌ های معمولی جشن خود خسته شده‌اید از مدلهای جدید و شیک زیر ایده بگیرید.

توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

ایده های تزیین و بادکنک آرایی تولد (تم تولد آرایی)

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

مدلهای فانتزی بادکنک آرایی تولد

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی تولد با تم تک شاخ

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

مدلهای جدید بادکنک آرایی عروسی

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

بادکنک ها زیباترین وسایل تزئینی برای جشن تولد ها هستند،برخلاف باورم عموم که بادکنک را تنها برای کودکان مناسب میدانند اما بزرگسالان نیز با دیدن آن هیجان زده می شوند.بادکنک ها انواع،رنگ و طرح های متفاوتی دارند که شما میتوانید در جشن تولدتان باساده ترین نکات،خودتان بادکنک آرایی زیبایی داشته باشید. بادکنک آرایی انواع مختلفی دارد مانند: بادکنک های پر از پولک، بادکنک های گلدانی، بادکنک های آویزدار ساده و موجی، بادکنک های قوسی، بادکنک های طرح گل ضربدری، بادکنک های با چینش مورب،بادکنک آرایی طرح آویز،بادکنک آرایی طرح خمیده،بادکنک آرایی منحنی شکل و…

ر

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

یک تزیین ساده و در عین حال جذاب برای جشن تولد استفاده از بادکنک‌های پر از زرق و برق است. برای این کار شما تنها باید تعدادی بادکنک بزرگ و شفاف تهیه کنید و درون آن‌ها زرق و برق‌های رنگارنگ بریزید سپس با استفاده از تلمبه بادکنک‌هارا باد کنید. علاوه بر این یک راه ساده دیگر برای تزیین بادکنک‌ تولد مخصوص جشن تولد کودکان این است که آن‌ها را با انواع شکلات پر کنید و بالای میز کیک آویزان کنید هنگامی‌که کودک شما شمع‌ها را فوت می‌کند می‌توانید آن‌ها را بترکانید تا شکلات‌ها بیرون بریزد.این یک فعالیت سرگرم کننده است که قطعاً بچه‌ها از آن لذت می‌برند.

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

یک راه ساده و ارزان دیگر برای تزیین جشن تولد این است که تعدادی قلب کاغذی رنگارنگ( بهتر است که مطابق رنگ تم تولد باشد) بسازید و با استفاده از روبان و نخ به انتهای بادکنک‌های شفاف بچسبانید. داخل بادکنک‌ها را نیز می‌توانید با قلب‌های کاغذی پر کنید. برای جذاب تر شدن دکوراسیون تولدتان می‌توانید بادکنک‌ها را با گاز هلیوم پر کنید و آن‌ها را در اطراف اتاق تولد رها کنید.

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

اگر خانه کوچکی دارید می‌توانید یک تزیین ساده و همچنین ارزان با استفاده از ستون‌های بادکنکی داشته باشید. با این کار نه تنها خانه شما پارتیشن بندی می شود بلکه هزینه زیادی هم روی دست شما نمی‌گذارد. برای ساختن این ستون‌های بادکنکی میتوانید از میله استفاده کنید و بادکنک‌ها را به دور آن میله گره بزنید.

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

یکی دیگر از ایده‌های جالب تزیین جشن تولد با بادکنک پوشاندن سقف با تعداد انبوهی از بادکنک‌های یک رنگ است. برای این کار شما به تعداد زیادی بادکنک نیاز دارید و باید آنهارا با گاز هلیوم پر کنید تا به سمت بالا حرکت کنند و به سقف بچسبند. برای زیباتر شدن دکوراسیون تولدتان میتوانید به انتهای بادکنک‌ها نوارها و رشته های رنگی ببندید. یک ایده جالب دیگر برای چنین دکوراسیونی این است که به انتهای بادکنک‌ها عکس های سنین مختلف شخص متولد شده را آویزان کنید.

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا