|
دكترحسن ملكي-بررسی تحول و ارتقاء علوم انسانی (96/04/10)
|
37.3MB |
|
سير تحول پرچم ايران در كتاب درسي ديگر كشورها (96/03/10) |
216KB |
|
آموزش و پرورش بهشيوه ژاپني (96/02/03) |
3MB |
|
جانتيلور-زندگیِ آزمونزده (96/02/02) |
11MB |
|
دكترنعمت الله فاضلي-نقش آموزش و مدرسه در رشد شهروندی (95/12/21) |
18.8MB |
|
خشك شدن درياچه اروميه و تشريح موضوع انتقال آب و پيامدهاي زيانبار آن در كتاب درسي جغرافياي پايه دهم استراليا(95/12/21) |
151KB |
|
|
8.5MB |
|
دکترابراهيم طلایی – گزارش اجلاس جهانی آموزش در لندن۲۰۱۷(95/12/15) |
15.5MB |
|
دکترخسرو باقری – چرا آموزشوپرورش مسئله حوزه عمومی در ایران نیست (95/12/09) |
18MB |
|
دكترحسن ملكي – نقش «معلم» در ديدگاه فطرتگراييتوحيدي در برنامهدرسي (95/12/01) |
655kB |
|
تكنولوژيهاينوينارتباطي در خدمت آموزشكودكان (95/11/30) |
2.35MB |
|
آموزش مهارتهايزندگي در مدارس ژاپن (95/11/23) |
4.58MB |
|
سلام و احوالپرسي جالب بري وايت جونيور با شاگردان دبستاني خود (95/11/20) |
2.08MB |
|
اهميت ارتباطات انساني در فرايند ياددهي -يادگيري (95/11/19) |
9.96MB |
|
الگوهاي ارزشیابی تحصیلی در جهان (95/11/13) |
51.6MB |
|
بررسي رويكردها و اهداف برنامه درسي شيمي (بخش دوم) – گروه مولفان (95/11/02) |
4.83MB |
|
بررسي رويكردها و اهداف برنامه درسي شيمي (بخش اول) – گروه مولفان (95/11/02) |
26.54MB |
|
نظام آموزشي فنلاند بهروايت مايكلمور(95/11/02) |
4.56MB |
|
دكتر محمود اماني طهراني – حجم كتاب درسي (95/10/18) |
13.44MB |
|
گفتوگو با پرفسور محمدرضا سرکارآرانى درباره درس پژوهی (95/10/18) |
5.08MB |
|
زنگ ورزش در یکی از مدارس چین (95/10/18) |
1.37MB |
|
نظامهاي آموزشي باكودكان چهميكنند (95/10/18) |
3.42MB |
|
محكمه روشهاي آموزش سنتي (95/10/15) |
11.5MB |
|
نهضت يادگيري در كلاس و مدرسه1 -( دكتر محموداماني طهراني )(15/10/95) |
31.8MB |
|
نهضت يادگيري در كلاس و مدرسه2 -( دكتر محموداماني طهراني )(15/10/95) |
24.8MB |
|
نهضت يادگيري در كلاس و مدرسه3 -( دكتر محموداماني طهراني )(15/10/95) |
16.5MB |
|
دكترفريده مشايخ – مفاهيمنو در حوزه برنامهريزي درسي(28/09/95) |
1.55MB |
|
دكترمحمود امانيطهراني – تاليف معيار و معيارتاليف (22/09/95) |
22.85MB |
|
دكترمحمود امانيطهراني – آشنايي با طراحي آزمونهاي هدفدار (22/09/95) |
1.99MB |
|
دكترمحمود امانيطهراني – تاليف معيار و معيارتاليف (22/09/95) |
550KB |
|
دكترمحمود امانيطهراني – نگاهي بهسطوح يادگيري و ارزشيابي با مرور طبقهبندي بلوم (22/09/95) |
364KB |
|
دكترمحسن رنانی-آموزشوپرورش کارخانه تولید بذر توسعه (20/09/95) |
17.51MB |
|
نظام آموزشی آلمان (16/09/95) |
40.77MB |
|
خاطره ای پيرامون اهمیت تصاویر کتب درسی (16/09/95) |
2.65MB |
|
نقش خانواده در آموزش كودكان كره جنوبي اسپانيا و ژاپن (16/09/95) |
3.99MB |
|
نقد برنامهريزي آموزشي براي كودكان (16/09/95) |
9.62MB |
|
نظام آموزشي گرجستان (16/09/95) |
16.7MB |
|
نظام آموزشي فنلاند (16/09/95) |
4.51MB |
|
چرايي اصلاح نظام آموزشي در جهان (13/09/95) |
12.6MB |
|
خاطراتي تربيتي از زندهياد توران ميرهادي (22/08/95) |
4.01MB |
|
ارتباط بين دو مدرسه هوشمند در ژاپن و مالزي (18/08/95) |
4.29MB |
|
بازنمايي منفي از چهره ايران و اسلام در هاليوود (12/08/95) |
7.72MB |
|
معلم، انتقال دهنده يا تسهيلگر؟ (24/07/95) |
6.81MB |
|
آشنايي با درس پژوهي (24/07/95) |
4.56MB |
|
ضرورت حفظ حريم خصوصي در فضاي برخط (19/07/95) |
3.97MB |
|
|
|
|
فايلها به صورت فشرده مي باشد ،لطفا پس از دريافت آنها را از اين خالت خارج نموده و مشاهده نماييد |