توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
اس ام اسامام زمانتولدسرگرمی

متن تبریک ولادت امام زمان جدید و دلنشین

متن تبریک ولادت امام زمان به مناسبت پانزدهم شعبان شامل متن زیبا درباره امام زمان، متن راجع به میلاد امام زمان، پیام تبریک ولادت امام زمان و دیگر متن های زیبای تبریک تولد آخرین امام شیعیان نوشته شده است.

سیرافی ها | سرویس سرگرمی شعبان به نیمه رسیده است که نور بر خانه حسن بن علی العسکری (ع) می‌تابد و تولد امام زمان (عج) واقع می‌شود. چه زیباست که شیعیان و منتظران آقا امام زمان روز نیمه شعبان را به یکدیگر تبریک بگویند. در ادامه متن‌های زیبا برای تبریک تولد حضرت مهدی آورده‌ایم که از آن‌ها می‌توانید برای ارسال به دوستان در شبکه‌های اجتماعی و استوری اینستاگرام نیز استفاده کنید.

عکس تبریک ولادت امام زمان

متن تبریک ولادت امام زمان

ولادت قائم آل محمد صلی الله علیه و آله وسلم، مهدی امت احمد، موعود مستضعفان، منتقم خون شهیدان، حضرت مهدی صاحب الزمان (عج)، بر منتظران خجسته باد.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
امروز میلاد توست یا حجت الله و خانه آرزوهایم کلبه‌ای کوچک در دشت شقایق‌هاست که تو را کم دارد… تو کجایی گل نرگس؟ راستی کی می‌آیی؟ میلاد حضرت مهدی (عج) مبارک.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
نیمه شعبان، زادروز خلف صالح اولیا، وارث انبیا و اوصیا، حجت خدا، و حضرت بقیة اللّه الاعظم روحی له الفدا مبارک باد.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
میلاد احیاگر آیین محمدی، تبلور شجاعت علوی، تجسم صبر حسن و منتقم خون حسین تهنیت باد.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
تو خواهى آمد و نیلوفرهاى سرکش را به دعوت خواهى خواند و حضور تو تسلاى دل یاس‌‏هاى کبود خواهد بود.
مهدی جان! به روسیاهی‌مان نگاه نکن و به دست‌هایمان که خالی و گنهکارند، قلبمان را ببین که هر روز، صبح و شام تو را می‌خواند.
میلاد حضرت صاحب الزمان بر عاشقان و شیفتگان حضرتش مبارک باد.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
میلاد قطب عالم امکان را به شما و خانواده محترمتان تبریک می‌گویم و آرزومندم خداوند درک دوران سبز ظهور دولت عشق را نصیبتان بگرداند. آمین
متن تبریک ولادت امام زمان
یا مهدی (عج)، ای نقطه شروع شفق،‌ ای مجری حق! میلاد تو، قصیده بی‌انتهایی است که تنها خدا بیت آخرش را می‌داند؛ بیا و حُسن ختام زمان باش!
میلاد حجت بن الحسن العسکری مبارک.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
خجسته باد بزم قدسیان در صبحی که آفتاب زمین و آسمان به زیر سقف خانه نرگس طلوع می‌کند. میلاد مهدی (عج)، تصنیف سرخ ترانه‌های انتظار، بر عموم مسلمین جهان مبارک باد.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
صدای بال ملائک از خانه‌ای نورانی در کوچه پس کوچه‌های سامرا به گوش می‌رسد و آنک نرجس خاتون دردانه فرزندش را به آغوش می‌گیرد. ولادت حضرت مهدی صاحب الزمان مبارک.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
نفس باد صبا مشک فشان شد و با طلوع صاحب آخرین تکه تاریخ، عالم پیر و فرسوده، جان و جوانی از سر گرفت. میلاد حضرت مهدی مبارک.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد

بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا
ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد

میلاد حضرت قائم آل محمد مبارک باد.

عکس تبریک ولادت امام زمان
امام زمان (عج): بین خداوند عزّوجلّ و هیچ کس قرابت و خویشاوندی نیست، هر که مرا انکار کند از من نیست، و راهِ او راه فرزند نوح است. (کمال الدین، ص. ۴۸۴، ح. ۳)
ولادت حضرت صاحب الزمان مبارک
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
حضرت مهدی (عج): دختر رسول خدا (ص)، (فاطمه زهرا (س)) برای من، اسوه و الگویی نیکو است. (الغیبه طوسی، ص. ۲۸۶، ح. ۲۴۵)
تبریک و شادباش مرا به مناسبت تولد حضرت مهدی پذیرا باشید.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
امام زمان (عج): ما در رسیدگی و سرپرستی شما کوتاهی نکرده و یاد شما را از خاطر نبرده‌ایم که اگر جز این بود، دشواری‌ها و مصیبت‌ها بر شما فرود می‌آمد و دشمنان، شما را ریشه‌کن می‌نمودند. (بحارالأنوار، ج. ۵۳، ص. ۱۷۵، ح. ۷)
ولادت سرپرست و منجی عالم بشریت بر شما تبریک و تهنیت باد.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
حضرت مهدی (عج): برای شتاب در گشایش حقیقی و کامل، بسیار دعا کنید؛ زیرا، همانا، فَرَج شما در آن است. (کمال الدین، ج. ۲، ص. ۴۸۵، ح. ۴)
ولادت قائم آل محمد (ص) را تبریک گفته و امیدوارم زمان ظهور ایشان را درک کنید.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
حضرت مهدی (عج): امّا در رویداد‌های زمانه، به راویان حدیث ما رجوع کنید. آنان، حجت من بر شمایند و من، حجّت خدا بر آنانم. (وسائل الشیعه، ج. ۲۷، ص. ۱۴۰)
میلاد حجة الله علی خلقه مبارک
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
امام زمان (عج): اگر از خداوند، طلب مغفرت کنی، خداوند نیز تو را خواهد آمرزید. (کافی، ج. ۱، ص. ۵۲۱)
میلاد پر از گل و نور امام زمان مبارک
عکس تبریک ولادت امام زمان
نیمه شعبان، میلاد امام زمان (ع)، روز زنده شدن آرزو‌ها و امیدها، آمادگی برای شرکت در نهضتی بزرگ و انسانی و جشنی توأم با آگاهی، حرکتی مستمر و سازنده و زندگی بخش، و میثاق و همسویی با امام عصر (ع) را صمیمانه به شما سرور عزیزم تبریک می‌گویم.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
سرانجام همه چشم انتظاری‌ها به سر رسید و نیمه شعبان طلوع کرد. روزی که حق بر بساط باطل قدم گذاشت، تا همه بدانند که در ستیز حق و باطل، حق ماندنی است. آن روز خورشید از خانه امام حسن عسگری تابیدن گرفت تا دنیا ایمان بیاورد که شب، توان ایستادگی در برابر روز را نخواهد داشت.
ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) مبارک باد.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
دلم، بهارانه می‌بارد، جانم، شقایق‌وار می‌شکفد و هستی‌ام با تو بودن را زمزمه می‌کند؛ باغ اندیشه‌ام لبریز از صدای حضورت و پرچین‌های شوق، ملتهب دیدارت و انتظار، دریچه قلبش را به سویت گشوده است.
میلاد بهانه بهار، شکوفنده شقایق‌ها و زمزمه زیبای خلقت، حضرت مهدی (عج) مبارک باد.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
تمام واژگانم بوی سیب گرفته و باغ تنهایی‌ام در انتظار تولدی دیگر است. ولادت حضرت مهدی (عج) را پیشاپیش خدمت دوستان و همکاران ارجمندم تبریک عرض می‌نمایم.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
چو عسکری، پدری با هزار شوق و شعف
به بر چو مهدی قائم، پسر گرفت امروز

میلاد حجت بن الحسن تهنیت و شادباش باد.

~~~~~☆☆☆☆~~~~~
برخیز! که حجّت خدا می‌آید
رحمت ز حریم کبریا می‌آید

از گلشن عسکری گذر کن، کامروز
بوی گل نرکس از فضا می‌آید

ولادت حضرت مهدی مبارک باد.

عکس نوشته تبریک ولادت امام زمان
ولادت حضرت مهدی (عج) بهاری‌ترین آینه هستی و آرزوی زمان را به شما تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
یا صاحب الزمان! می‌دانم که خواهی آمد و مرا از عشق لبریز خواهی کرد و پر از نور ظهور خواهم شد.
میلادت بر همه شیعیان مبارک.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
شکوفه یاد مهدی (عج) بوی عشق می‌دهد و شمیم نامش بر دل و جان، حیات می‌دمد. امروز از شبستان دل‌های عاشقان عطر یاد روح‌فزای موعود (عج) بر می‌خیزد و سبو سبو شراب محبت به کام شیعیان می‌ریزد. میلاد حضرت صاحب الزمان تبریک و تهنیت باد.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
خداوند می‌خواست ابر عنایت بر کویر وجود بشریت ببارد و بهار بهار غنچه عشق و امید در قلب‌ها بکارد؛ آنگاه مهدی (عج) را آفرید تا تمام اعصار به هوای آمدنش امیدوار باشند. میلاد ذخیره عالم امکان بر شما مبارک باد.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
دوازده ستاره پر فروغ به نوبت در ظلمات نمایانگر راه نجات و هدایت و سیرابگر تشنگان معرفت بودند، افسوس که شب پره‌ها را تاب نورافشانی خورشید نبود و هر از چند گاهی چراغی را خاموش کرده تا دوازدهمین نور روشنگر خدایی به خواست پروردگار در پس ابر نهان شد تا تشنگان را بر او چنان نیاز افتد که، چون ماهی بیرون افتاده از آب برای وصالش بی‌تاب و بی‌قرار شوند؛ و مشتاقانه چشم بر پدیدار شدن او داشته باشند تا به راستی و پاکی او را یاری کرده و گردن طاعت بر او فرو آورند.
ضمن عرض تبریک آخرین نور تابان آسمان امامت و ولایت، آرزومندیم پروردگار اعلا شما را از پیروان راستینش قرار دهد.
~~~~~☆☆☆☆~~~~~
در روز میلاد حضرت حجت بن الحسن دست‌ها برآسمان سوده و زمزمه کنیم: «اللهم! عرفنی حجتک، فانک ان لم تعرفنی حجتک، ضللت عن دینی» ذکر او آیینه ذکر ربوبی است و یادش از یاد پروردگار جدا نیست، میلادش مبارک.

در پایان میلاد حضرت مهدی (عج) را تبریک می‌گوییم و امیدواریم از مجموعه متن تبریک ولادت امام زمان بهره برده باشید. دیدگاهتان درباره این مطلب را از طریق ارسال نظر عنوان کنید. اگر به دنبال پیام‌های کوتاه‌تر برای تبریک این عید خجسته هستید، مطلب اس ام اس ولادت امام زمان (عج) را بخوانید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا