توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
خواننده هاموسیقی

به یاد ابراهیم شریف‌زاده – باخرز – تربت‌ جام

 

این روزها متولیان مدعیِ حوزه موسیقی از اعطاء نشان درجه یک هنری به هنرمندان موسیقی نواحی صحبت می‌کنند، نشانی که مطلقاً ارزشی ندارد. چسباندن این القاب و اعطاء این نشان‌های بی محتوا صرفاً نوعی کلاه شیک گذاشتن بر سر این هنرمندان بی‌ ادعاست. ابراهیم شریف‌زاده یکی از همین هنرمندان بود که بر حسب اتفاق، دارای نشان درجه یک هنری نیز بود (بماند که همان را هم پس گرفتند) ولی هیچکدام از اعتباراتی که بواسطه‌ی این نشان (طبق موازین تعریف شدۀ این نشان) می‌بایست دریافت کند را نکرد و در بی‌مهری و فقر مطلق از دنیا رفت. مطمئن باشید او می‌ماند ولی شما که از اعتبار این مظلومان برای خود پول و جایگاه ساختید، هرگز!


| به یادِ ابراهیم شریف‌زاده | مدت زمان: ۷ دقیقه | حجم: ۹ مگابایت

دانلود



Source link

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا