توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسمدعاهامذهبی

تعبیر خواب غم و اندوه نگرانی و ناراحتی از منابع مختلف

 تعبیر خواب غم و اندوه نگرانی و ناراحتی از منابع مختلف را شرح دهیم، در واقع اگر می خواهید بدانید که نشانه دیدن غم، ناراحتی، استرس و اندوه در خواب چیست، این مطلب و تحلیل های مربوط را تا انتها مطالعه فرمائید.

تعبیر خواب غم و اندوه نگرانی و ناراحتی از منابع مختلف

0863736386263268073 تعبیر خواب

تعبیر خواب غم و اندوه نگرانی و ناراحتی از منابع مختلف,تعبیر خواب ناراحتی خواهر,تعبیر خواب ناراحتی دوست,تعبیر خواب ناراحتی پوستی,تعبیر خواب ناراحتی و عصبانیت,تعبیر خواب ناراحتی و گریه دیگران,تعبیر خواب ناراحتی مرده از زنده,تعبیر خواب ناراحتی و پریشانی,تعبیر خواب ناراحتی برادر,تعبیر خواب ناراحتی از بارداری,تعبیر خواب ناراحتی مرد,تعبیر خواب ناراحتی از دیگران,تعبیر خواب ناراحتی خودم,تعبیر خواب ناراحتی مادر از فرزند,تعبیر خواب ناراحتی شوهر,تعبیر خواب ناراحتی اقوام,تعبیر خواب ناراحتی دشمن,تعبیر خواب ناراحتی پدر و مادر,تعبیر خواب ناراحتی قلبی,تعبیر خواب ناراحتی معشوق,تعبیر خواب ناراحتی مادر فوت شده

ابن سیرین می‌گوید:

  • گریه کردن در خواب به معنای شادمان شدن توسط خداوند است. اگر ببینی فریاد گریه کردن می‌آید به این معنی است که شاد و خوشحال خواهی شد.
  • اگر در خواب ببینی به خاطر گناهی که مرتکب شده‌ای گریه می‌کنی یا اینکه در مجلس علم و یا مجلس قرائت قرآن و…مشغول گریه کردن هستی، بیانگر این است است که خداوند از روی فضل و رحمت خودش گناهان تو را می‌بخشد.
  • اگر ببینی گریه می‌کنی، ولی اشکی از چشم تو جاری نمی‌شود دچار ضرر و زیان مالی خواهی شد.
  • اگر ببینی گریه می‌کنی، ولی به جای اشک، خون از چشم تو جاری می‌شود، حسرت و پشیمانی به خاطر انجام کاری خواهی خورد

امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر در خواب دیدی که بلافاصله بعد از گریه می‌خندی مرگ تو نزدیک خواهد بود.

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب غم و اندوه، شادی و نشاط می‌باشد،‌‌‌‌‌ ولی اگر در خواب ببینی که از غم نجات پیدا کرده‌ای، یعنی دچار غم و اندوه می‌شوی .

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا