توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تصاویر

تصاویر/ اتنا دوباره فعال شد

جدیدترین تصاویر قله اتنا،  فعال‌ترین و مرتفع ترین قله آتشفشانی اروپا که بر فراز بندر سیسلی «ریپوستو» واقع است را، در حال بیرون ریختن گدازه نشان می‌دهد.

 

اتنا دوباره فعال شد

به گفته کارشناسان، آخرین فوران آتشفشانی ۶ ماه پیش و بعد از زلزله‌های خفیفی که آسیب‌های گسترده در ساختمان‌های نزدیک محل آتشفشان ایجاد کرد، رخ داد. اما انفجار‌هایی که اخیرا گزارش شده، در نزدیکی قله است و به نظر نمی‌رسد مردم را تهدید کند.

اتنا دوباره فعال شد

مواد مذاب از شکاف‌هایی که روی کوه ایجاد شده در حال بیرون ریختن روی دامنه است. بازدید کنندگان  باید فاصله ایمن را حفظ کنند تا آسیب نبینند.

اتنا دوباره فعال شد

یوجین پریویترا، مدیر موسسه ملی آتشفشان‌شناسی و ژئوفیزیک کاتانیا، می‌گوید، این مرحله ممکن است خیلی زود تمام شود یا ماه‌ها طول بکشد.

اتنا دوباره فعال شد

اتنا یکی از مقاصد گردشگری معروف است و فوران‌های اتشفشانی آن نیز بخشی از جذابیت‌های گردشگری آن محسوب می‌شوند.

اتنا دوباره فعال شد

آتشفشان اتنا ۷۰۰۰۰۰ سال قدمت دارد و دهانه آن ۲۴ مایل است. مقدار مواد مذابی که هر سال از آتشفشان بیرون ریخته می‌شود به حدی است که می‌توان با آن یک ساختمان ۱۰۸ طبقه‌ای ساخت.

اتنا دوباره فعال شد
اتنا دوباره فعال شد
اتنا دوباره فعال شد

منبع: دیلی میل
ترجمه: سایت فرادید

لینک خبر

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا