توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دانستنی های خودرو

مشخصات کیا کادنزا 2020 خودروی جذاب و دوست داشتنی! عکس

کیا کادنزا مدل 2020 وارد بازار شد که ویژگی های جذابی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم

مشخصات کیا کادنزا 2020

وقتی چند سال پیش مدل ۲۰۱۷ کادنزا را رانندگی کردیم، بهترین جمله ما برایش “خوب است” بود. هیچ چیز خاصی در مورد آن قابل توجه نبود، اما مدل ۲۰۲۰ همه آن چیزی است که از یک سدان انتظار داریم.

کیا کادنزا ۲۰۲۰ یک طراحی شگفت انگیز را به نمایش می گذارد. جلو پنجره مشبک V شکل عنصر اصلی طراحی جلو خودرو را شامل می‌شود. به نظر می رسد کیا از جلو پنجره نسل‌ قبل راضی بوده و تصمیم گرفته آن‌ را بزرگ‌تر کند در حالی که چراغ‌ها باریک‌تر و کوچک‌تر شده‌اند و چهره‌ای زیباتر به خودرو داده‌ است.

کیا به همان طریق نیز به طراحی عقب ماشین حمله کرده است. چراغ‌های عقب حالا در سرتاسر خودرو کشیده‌ و با خط‌های مورب به یکدیگر متصل شده‌اند. این مثال بارز دیگری از طراحی آمیخته هیوندای و کیا برای چراغ‌های عقب است و ما را به شدت به یاد سوناتای جدید می‌اندازد.


طراحی زیبای kia cadenza 2020

 طراحی زیبای kia cadenza 2020

تغییرات فضای داخل خودرو نیز بسیار قابل توجه هستند. مانیتور بزرگ‌تر ۱۲.۳ اینچ لمسی جایگزین مدل کوچک‌تر نسل قبل شده‌ است. قسمت مرکزی کابین کاملا بازنگری شده است از دسته دنده جدید گرفته تا دکمه‌های کنسول مرکزی که طراحی امروزی‌تری به خود گرفته‌اند. کادنزا قرار بوده‌ است که سدان لاکچری‌ محسوب شود و به نظر می‌رسد کیا در این راستا تمام تلاش خود را کرده است.

فعلا کادنزای ۲۰۲۰ مختص بازار آمریکا است که به یک موتور ۳.۳ لیتری ۶ سیلندر V شکل مجهز شده است و اطلاعات بیشتری در رابطه با آن در دسترس نیست، اما پیش بینی می‌شود که این مدل اواخر ۲۰۱۹ و یا اواسط ۲۰۲۰ آماده فروش باشد.

نمای داخلی kia cadenza 2020

نمای داخلی kia cadenza 2020

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir

 

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا