توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
اس ام اسسرگرمی

12 نمونه پیام تسلیت فوت خاله

خاله یکی از عزیزترین‌های هر کسی در میان خویشاوندان نزدیک محسوب می‌شود و غم از دست دادنش می‌تواند تا مدت‌ها روح و روان فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد. برای تسلیت گفتن فوت خاله یکی از دوستان، آشنایان یا اقوام خود، پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر حضور پیدا کردن در مراسم، از پیام تسلیت فوت خاله نیز استفاده کرده و مراتب تاثر قلبی خود را به وی برسانید.

در اینجا به ۱۲ نمونه پیام تسلیت فوت خاله اشاره می‌کنیم که هر یک در نوع خود، گویای همدردی قلبی با بازماندگان متوفی هستند.

پیام تسلیت فوت خاله

۱.

کاش می‌شد تقویم روزگار را طوری ورق می‌زدیم تا در چنین روزهای سوگ عزیزانمان طلوع نکرده و مسکوت باقی می‌ماند. از دست دادن خاله مهربانتان را تسلیت می‌گویم.

۲.

از دست دادن همیشه تلخ و به خاک سپردن عزیزترین‌ها، دردناک و جانگداز است. مرا در غم از دست دادن خاله عزیز خود، شریک و همدل بدانید.

۳.

غم از دست دادن خاله عزیزتان را تسلیت می‌گویم. روح ایشان قرین رحمت الهی

ابراز همدردی و تسلیت برای فوت خاله

۴.

خاله مهربان‌ترین است و مهربانی‌اش را هرگز پایانی نیست. مرا در سوگ از دست رفتن این مهربان‌ترین و دوست داشتنی‌ترین، شریک آلام خود بدانید.

۵.

واژه‌ای نیست که بتوانم با آن اندوه شما را در غم از دست دادن خاله مهربانتان تسکین دهم. تنها می‌توانم در این ایام سوگواری برایتان از خداوند منان، صبر خواستار باشم.

۶.

درگذشت خاله عزیزتان را تسلیت می‌گویم. روحشان شاد و عمر بازماندگان طولانی و پربرکت باد.

اس ام اس تسلیت برای فوت خاله

۷.

انا لله و انا الیه راجعون… همه از خداییم و همه به سوی خدا بازمی‌گردیم. وفات خاله گرامی‌تان را تسلیت می‌گویم و جایگاهی رفیع نزد خداوند برای ایشان خواستارم.

۸.

خاله و مادر دو گل بهشتی از درخت آفرینش هستند. از دست دادن خاله و فقدان وی را تسلیت می‌گویم. امیدوارم خداوند صبری بزرگ به شما و سایر بازماندگان اعطا نماید.

پیام تسلیت فوت خاله

۹.

به سوگ خاله عزیزتان نشسته و در غم دوری او، اندوهگین هستید. اما این وعده خداوند است که مهربانان و پرهیزکاران را در مقامی شایسته در ابدیت نگاه می‌دارد. امیدوارم جایگاه خاله مهربان شما نیز در میان این بزرگواران بهشتی باشد.

۱۰.

غم پرکشیدن و راهی دیار باقی شدن خاله، کم از غم دوری مادر نیست. این غم بزرگ را به شما و سایر بازماندگان محترم، تسلیت می‌گویم.

۱۱.

وفات خاله مهربان و گرامی‌تان را از صمیم قلب تسلیت می‌گویم. مراتب همدردی مرا بپذیرید.

۱۲.

اگر چه در تسکین آلام سوگواری شما، ناتوان هستم؛ اما در این غم و درد تازه از دست دادن خاله عزیز و بزرگوارتان، مرا شریک و همراه خود بدانید.

تاثیر پیام‌های تسلیت

فراموش نکنیم که در عصر حاضر ارسال پیام با هر موضوعی، از تاثیرگذارترین روش‌هاست. از این رو برای تسلیت گفتن فوت نیز استفاده از پیام تسلیت مفید و قوت قلبی برای دریافت کننده پیام خواهد بود. پیام تسلیت فوت خاله یا پیام تسلیت خواهر برای ابراز همدردی، نیز از همین گروه بوده و می‌توانند یکی از روش‌های کاملا دوستانه یا رسمی، برای ابراز همدردی باشند.

لینک خبر

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا