توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای عاقبت بخیر شدن رفع خطرات و رسیدن به حاجات مجرب

در این مطلب از سایت سیراف قصد داریم به شما عزیزان دعای تجربه شده ای شرح دهیم که سبب می شود از خطرات، سختی ها، مشکلات و گرفتاری ها عبور کرده و انشالله که پس از خواندن این دعا به خواسته ها و نتایجی که در ذهن دارید برسید و زندگی تان نیز به سمت و سوی مثبت حرکت کند، متن کامل دعای عاقبت بخیر شدن رفع خطرات و رسیدن به حاجات مجرب در ادامه بخوانید.

دعای عاقبت بخیر شدن رفع خطرات و رسیدن به حاجات مجرب

دعا و ختم مجرب دعای کارگشایی

دعای عاقبت بخیر شدن رفع خطرات و رسیدن به حاجات مجرب,دعای عاقبت بخیری برای همه,دعای عاقبت بخیری به عربی,دعای عاقبت بخیری فرزند,دعای عاقبت بخیری بچه ها,دعای عاقبت بخیری رضیت بالله,دعای عاقبت بخیری برای دوستان,دعای عاقبت بخیری برای فرزندان,دعای عاقبت بخیری صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری برای دیگران,دعای عاقبت بخیری پدر و مادر,دعای عاقبت بخیری در ازدواج,دعای عاقبت بخیری دختر,دعای عاقبت بخیری برای ازدواج,دعای عاقبت بخیری در مفاتیح,دعای عاقبت بخیری همسر,دعای عاقبت بخیری کوتاه,دعای عاقبت بخیری برا فرزند,دعای عاقبت بخیری و سلامتی,دعای عاقبت بخیری برای خواهر

رسول اکرم «ص» فرموده است: هر کس دعای زیر را در هر صبح و شام بخواند.

در آن روز، هیچ شر و بدی به او نخواهد رسید.«اللهم انت ربی لا اله الا انت، علیک توکلت و انت رب العرش العظیم، و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم ما شاءالله و کان و ما لم یشا لم یکن، اعلم ان الله علی کل شیء قدیر و ان الله قد احاط بکل شی علما، اللهم انی اعوذبک من شر نفسی، و من شر قضاء السوء، و من شر کل ذی شر، و من شر الجن و الانس، و من شر کل دابه انت اخذ بناصیتها، ان ربی علی صراط مستقیم»

«بار خدایا! تو پروردگار من هستی، معبود جز تو نیست، بر تو توکل می کنم در حالی که تو رب عرش عظیمی، هیچ تحول و قوتی جز به واسطه خداوند علی و عظیم نیست.

هر چه او بخواهد انجام شده، و آنچه را که او نخواهد انجام نمی گیرد. می دانم که خداوند بر هر چیزی قادر است و علم او بر هر چیزی احاطه دارد. بار الها! به تو پناه می برم از شر نفس خود، از شر سرنوشت بد، از شر هر صاحب شر، از شر جن و انس، از شر هر جنبنده ای که اختیار همه آنها به دست تو است. همانا پروردگار من بر صراط مستقیم است.»

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا