توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسمدعاهامذهبی

تعبیر خواب گریه کردن اشک ریختن و ناراحتی

در این مطلب و از سری عناوین تعبیر خواب به شما عزیزان و همراهان همیشگی تعبیر و تحلیل خواب گریه کردن اشک ریختن و ناراحتی را شرح می دهیم، در واقع اگر به تازگی چنین مضامینی را در خواب تجربه کرده اید ادامه این مطلب را حتما مطالعه فرمائید.

تعبیر خواب گریه کردن اشک ریختن و ناراحتی

0823687306230673 تعبیر خواب

تعبیر خواب گریه کردن اشک ریختن و ناراحتی,تعبیر خواب گریه در قبرستان,تعبیر خواب گریه در حرم امام رضا,تعبیر خواب گریه در حرم امام حسین,تعبیر خواب گریه در کعبه,تعبیر خواب گریه برای پدر فوت شده,تعبیر خواب گریه در حرم حضرت عباس,تعبیر خواب گریه سر قبر,تعبیر خواب گریه برای شهید,تعبیر خواب گریه وزاری,تعبیر خواب گریه در خواب چیست,تعبیر خواب گریه معشوق,تعبیر خواب گریه برای معشوق,تعبیر خواب گریه مادر مرده,تعبیر خواب گریه برای امام حسین چیست,تعبیر خواب گریه بچه پسر

ابن سیرین می‌گوید:

  • تعبیر خواب گریه کردن این است که خداوند تو را شاد و خوشحال می‌کند. اگر ببینی فریاد گریه کردن می‌آید، یعنی شاد و خوشحال می‌شوی.
  • اگر ببینی گریه می‌کنی، ولی به جای اشک، خون از چشم تو جاری می‌شود، یـعـنـی به خاطر کاری که انجام داده‌ای دچار حسرت و حیرت و پشیمانی خواهی شد.

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی گریه می‌کنی، ولی اشکی از چشم تو جاری نمی‌شود، یعنی دچار ضرر و زیان می‌شوی.

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی به خاطر گناهی که مرتکب شده‌ای گریه می‌کنی یا اینکه در مجلس علم و یا مجلس قرائت قرآن و…مشغول گریه کردن هستی، تعبیرش این است که خداوند از روی فضل و رحمت خودش گناهان تو را می‌بخشد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینیم که دیگری گریه می‌کند خبری خوش به ما می‌رسد اگر در خواب ببینیم کسی که مرده است گریه می کندخوب است و جای نگرانی نیست.

آنلی بیتون می‌گوید:

  • گریستن در خواب، علامت آن است که بین افراد خانواده شما خبرهایی غم انگیز منتشر خواهد شد.
  • اگر در خواب دیگران را در حال گریستن ببینید، علامت آن است که پس از جدایی غم انگیز، با کسی آشتی خواهید کرد.
  • اگر دختری دیگران را در حال گریستن ببیند، علامت آن است که تنها با از خود گذشتگی به محبوب خود خواهد رسید.
  • اگر تاجری در خواب دیگران را در حال گریستن ببیند، علامت آن است که در امور تجارت ورشکست خواهد شد.

اچ ميلر می‌گويد: اگر در خواب صداى گريه شخصى را بشنويد، به اين معنا است كه دچار بدشانسى مى‌شويد.

لینک خبر

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا