توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
کنگان

شهردار کنگان: پارک و فلکه غدیر احداث می شود

ثلاث- شهردار کنگان گفت: توسعه متوازن فضاهای عمومی، در خواست شورای اسلامی شهر کنگان و مبنای برنامه ریزی های شهرداری ست.

در راستای توسعه متوازن فضاهاي عمومي شهر کنگان؛

 شهردار کنگان در مصاحبه با خبرنگار ثلاث، اظهار داشت: توسعه متوازن فضاهای عمومی شهر در خواست شورای اسلامی شهر کنگان و مبنای برنامه ریزی های شهرداری ست .

مهندس رحیم جمالی ادامه داد: در این راستا، در انتهای خیابان غدیر و خط ساحلی ، احداث فلکه غدیر را شروع نموده ایم . 

وی افزود: این فلکه، علاوه بر ساماندهی ترافیک مسیر ساحلی ، نقطه ورود پارک ساحلی غدیر هم خواهد بود که طراحی و برآورد مالی آن به پایان رسیده و بزودی جهت انتخاب پیمانکار به مناقصه عمومی می رود . 

شهردار کنگان عنوان کرد: مساحت این پارک حدود ۵ هکتار است که به شکل خطی و بطول ٨٠٠ متر می باشد . در این پارک نیازهای مختلف شهروندان پیش بینی شده ، که آمفی تآتر کوچک روباز ، نظرگاه ساحلی ، محل بازی کودکان ، رستوران و کافی شاپ … از آن جمله ست . 

جمالی همچنین عنوان کرد: این پروژه با اعتباری حدود سه میلیارد و سیصد میلیون تومان از محل اعتبارات استانی انجام خواهد شد .

لینک خبر

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا