توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعا و دستورالعمل مجرب برای دفع آزار و اذیت جن و ارواح شیطانی در احادیث و روایات

دعا و دستورالعمل مجرب برای دفع آزار و اذیت جن و ارواح شیطانی در احادیث و روایات را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعا و دستورالعمل مجرب برای دفع آزار و اذیت جن و ارواح شیطانی در احادیث و روایات

دعا و دستورالعمل مجرب برای دفع آزار و اذیت جن و ارواح شیطانی در احادیث و روایات
دعا و دستورالعمل مجرب برای دفع آزار و اذیت جن و ارواح شیطانی در احادیث و روایات

اذیت و آزار موجودات خبیث و ارواح شیطانی گاهی برخی انسانها و حتی حیوانات را آزرده میسازد . برای در امان ماندن از شر این موجودات و دفع آزار و اذیت اجنه در احادیث و روایات و از بزرگان دین راههای خاصی نقل شده است . در این مطلب از ایران ناز به ببرسی این روشها برای دفع اذیت و آزار اجنه میپردازیم.در روایات برای کسانی که از آزار و اذیت جنّیان می ترسند و برای دفع جنّ، دستور العمل هایی ذکر شده است که به برخی اشاره می کنیم:

۱- دورى از تنهایى. ۲- تغییر مکان و محل زندگى اگر چه به طور موقت. ۳- صدقه دادن. ۴- خواندن سوره هایى از قرآن که به چهار قل معروفند: که عبارتنداز: «کافرون»، «اخلاص»، «ناس»، «فلق» و نیز خواندن آیه «و ان یکاد»

۵- خواندن آیه ۸۳ سوره آل عمران با صدای بلند در مکان های ترسناک. (أَفَغَیرَ دِینِ اللَّهِ یبْغُونَ وَ لَهُ أَسْلَمَ مَنْ فِی السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ طَوْعاً وَ کرْهاً وَ إِلَیهِ یرْجَعُون)

۶- نوشتن دعای معروف به دعای ابودجانه، که در بحارالأنوار ، ج۹۱ ، ص ۲۲۱-۲۲۴ آمده است.

۷- امام باقر علیه السلام به فردی که ارواح جنیان او را اذیت می کردند، فرمود: با فاتحه الکتاب و سوره ناس و فلق تعویذ کنید (هرکدام ۱۰ بار) و آن سوره ها را با مشک و زعفران در جامی (ظرفی) بنویسید. برای خوردن و وضو و غسل از آن ظرف استفاده کنید. آن شخص سه روز این عمل را انجام داد و آن پدیده برطرف شد.

۸- خواندن دعایی که جبرئیل برای دفع جن به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله یاد داد:

«أَعُوذُ بِکلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ الَّتِی لَا یجَاوِزُهُنَّ بَرٌّ وَ لَا فَاجِرٌ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ وَ ذَرَأَ وَ بَرَأَ وَ مِنْ شَرِّ ما ینْزِلُ مِنَ السَّماءِ وَ مِنْ شَرِّ ما یعْرُجُ فِیها وَ مِنْ شَرِّ مَا یلِجُ فِی الْأَرْضِ وَ مِنْ شَرِّ ما یخْرُجُ مِنْها وَ مِنْ شَرِّ فِتَنِ اللَّیلِ وَ النَّهَارِ وَ شَرِّ الطَّوَارِقِ إِلَّا طَارِقاً یطْرُقُ بِخَیرٍ یا رَحْمَان».

۹- دور کردن شیاطین به دستور پیامبر صلی الله علیه و آله که فرمود: شیطان دو نوع است: شیطان جنی و شیطان انسی. شیطان جنی با گفتن: لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم دور می شود . شیطان انسی با گفتن صلوات بر محمد و آل محمد از انسان دور می شود.

۱۰- برای پناه بردن از شر شیطان و جن “بسم الله الرحمن الرحیم” بگویید . سوره ناس و فلق و آیت الکرسی را بخوانید. در خاتمه، اگر با انجام این راهکارها و دستورالعمل ها نتوانستید بر ترس خود از اجنه غالب شوید و همچنان از ناحیه آن ها احساس خطر می کنید ، می بایست برای بررسی بیشتر وضعیت خود به روانپزشک مراجعه کنید.

گاهی وقت ها برخی انسان ها به خاطر عواملی دچار توهمات و هذیان هایی می گردند که لازم است برای درمان خود به روانپزشک مراجعه کنند و تحت درمان دارویی قرار گیرند. (سفینه البحار، شیخ عباس قمی، تهران، انتشارات دار الکتب الاسلامیه، ۱۳۶۵. ج ۱ ، ص۱۸۶ (ماده جن). کافى،محمد بن یعقوب کلینی. تهران، انتشارات اسوه، ۱۳۸۶ . ج ۶ ، ص ۳۸۵ .)

**************************************************

 

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا