توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
ورزش

درگیری شدید در باشگاه پرسپولیس | عرب با حبیب زاده سرشاخ شد

مشاور پرحاشیه در دقایق پایانی وقت اداری در باشگاه با مدیرعامل این تیم به درگیری لفظی پرداخت.

درگیری شدید در باشگاه پرسپولیس | عرب با حبیب زاده سرشاخ شد

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس این روزها کاملا آبستن حاشیه است، فردی که طی ماه های اخیر در این باشگاه به عنوان مشاور رفت و آمد دارد جنجال بزرگی را رقم زد.

این مشاور که پیش از این با در اختیار گرفتن مدارس فوتبال این باشگاه پایش را در باشگاه باز کرد و این روزها به فرد مورد اعتماد باشگاه تبدیل شده است. طبق اخبار رسیده بعد از پایان وقت اداری و در شرایطی که درگیری لفظی بین او و مدیرعامل باشگاه رقم خورده بود، او بعد از بهم ریختن میز مدیرعامل اقدام به ترک باشگاه کرد.

مدیرعامل پرسپولیس فردا تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد تا مذاکرات خود را با گزینه سرمربیگری این تیم آغاز کند. در این بین گفته می شود آقای مشاور که رابطه نزدیکی با برخی دلالان کسب کرده بود، برای انتخاب مربی آینده با مدیرعامل به مشکل برخورده بود و قصد داشت گزینه‌ دیگری که یکی از مدیربرنامه‌ها معرفی کرده بود را به مدیرعامل دیکته کند که با واکنش ایرج عرب همراه شده است.

همچنین به نقل از فارس، برگزاری اردوی پرسپولیس در ترکیه و حضور برخی افراد در این اردو باعث شد تا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مشاورش دچار درگیری لفظی شوند.

بحث برگزاری اردوی تیم پرسپولیس در کشور ترکیه و نفراتی که قرار است به این اردو بروند باعث شد تا ایرج عرب مدیرعامل و سهند حبیب‌زاده مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدیدی شوند.

ایرج عرب تأکید داشت که برخی از افراد و نفرات مدنظر او حتماً به اردوی ترکیه بروند اما حبیب‌زاده با این مسئله مخالفت کرد و این موضوع باعث شد تا بین این دو نفر درگیری لفظی رخ بدهد.

حبیب‌زاده پس از جروبحث با عرب باشگاه را ترک کرد و اعلام کرد که دیگر تحت هیچ شرایطی به باشگاه پرسپولیس بر نخواهد گشت.

تکمیلی:

گفتنیست دقایقی قبل منبعی موثق اعلام کرد، حضور انته چاچیچ در پرسپولیس منتفی شده و از بین الکس نوری و ماسیمو کاررا یکی به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی خواهد شد.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا