توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود پایان نامه فناوری اطلاعات و تأثیر آن بر اقتصاد (word و pdf)

دانلود پایان نامه فناوری اطلاعات و تأثیر آن بر اقتصاد (word و pdf)

چکیده 
گسترش و توسعه اعجاب انگیز فناوریهای ارتباطات و اطلاعات در طول دو دهه گذشته، تحولات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را تحت الشعاع قرار داده است. شدت تأثیرگذاری این پدیده در تحولات اخیر به گونه ای است که از آن به عنوان انقلاب اطلاعاتی و ارتباطاتی نام برده می شود. برآیند انقلاب ارتباطات در عرصه های مختلف به زبان ساده، تسهیل برقراری ارتباطات و تبادل اطلاعات و همچنین انجام سریع، کم هزینه و با کیفیت بسیاری از امور است که در گذشته با هزینه بالا، زمان بسیار و بازدهی کم همراه بوده است.

اینترنت شناخته شده ترین و کاربردی ترین ابزار ارتباطی در این فرایند است. درعین حال فناوری ارتباطی به دلیل اهمیت بالا در تعاملات اقتصادی و اجتماعی روندی رو به رشد، پیچیده و متنوع را تجربه می کند. شاید کاربرد اصلی و مهم فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی جدید در عرصه فعالیت های اقتصادی باشد که سرمایه گذاری های عظیمی را در کشورهای مختلف و در میان بازیگران اقتصادی به خود اختصاص داده است. تحقیق زیر این پدیده را با عنوان فناوری اطلاعات و تأثیر آن در اقتصاد مورد تحلیل قرار می دهد.

نام فایل: پایان نامه فناوری اطلاعات و تأثیر آن بر اقتصاد (word و pdf)

پسورد فایل: sirafiha.ir

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

دانلود فایل pdf

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله از واتس آپ و تلگرام پیام بدید.

دکمه بازگشت به بالا