توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسمدعاهامذهبی

تعبیر و تحلیل دیدن لوبیا در خواب

در این مطلب به شما عزیزان تعابیر خواب مربوط به لوبیا را شرح می دهیم که از هر دو منبع اسلامی و غربی می باشد، در واقع عموما لوبیا در تعایبر اسلامی مفهوم خوبی نخواهد داشت و می تواند موجب بروز مشکلات و سختی ها در ادامه زندگی فرد باشد.

تعبیر و تحلیل دیدن لوبیا در خواب

078702637023026837 تعبیر خواب

تعبیر و تحلیل دیدن لوبیا در خواب,تعبیر خواب لوبیا سبز,تعبیر خواب لوبیا قرمز,تعبیر خواب لوبیا سفید,تعبیر خواب لوبیا سبز چیست,تعبیر خواب لوبیا کاشتن,تعبیر خواب لوبیا پلو,تعبیر خواب لوبیا چیدن,تعبیر خواب لوبیای قرمز,تعبیر خواب لوبیای پخته,تعبیر خواب لوبیا قرمز پخته,تعبیر خواب لوبیا جوانه زده,تعبیر خواب لوبیا پلو با گوشت,تعبیر خواب لوبیا گرم,تعبیر خواب لوبیای سحر امیز,تعبیر خواب لوبیا خشک,تعبیر خواب لوبیا و نخود,تعبیر خواب لوبیا چشم بلبلی,تعبیر خواب لوبیا قرمز چیست,تعبیر خواب لوبیای چشم بلبلی,تعبیر خواب لوبیا سبز خریدن

آنلی بیتون: خوردن لوبیا در خواب، خبر از بدبختی یا بیماری دوستی عزیز می‌دهد.

لوبیا از حبوباتی است که به دلیل مواد مغذی داخلش در برخی جوامع حتی بجای نان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تعبیرگران به دلیل نفاخ بودن لوبیا دیدن آن را در خواب خوب ندانسته و بر خلاف آن معبرین غربی آن را نعمت و برکت تفسیر کرده‌اند. بنابراین برای تفسیر و تعبیر حبوباتی همچون لوبیا بایستی به نحوه مصرفی و تاثیری که بر زندگی فرد بیننده خواب دارد دقت کافی کرد.

ابن سیرین در مورد دیدن لوبیا در خواب می‌گوید: اگر کسی در خواب لوبیا بیند (چه در فصلش باشد چه نباشد) دلیل بر غم و رنج باشد.

آنلی بیتون می‌گوید:

  • دیدن لوبیا در خواب، نشانه نگرانی زیاد و بیماری فرزندان است، بخصوص وقتی ببینید که لوبیاها در حال رشدند.
  • دیدن دانه‌های خشک لوبیا در خواب، نشانه نومیدی زیاد در زندگی است. باید بیشتر مراقب خود باشید تا به بیماری واگیردار مبتلا نشوید.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر در خواب ببینی لوبیا می‌کاری، تعبیرش غم و اندوه است.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا