توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

آیه قرآنی مجرب برای دفع بلا های طبیعی و رهایی از خطرات بزرگ

در صورتی که حس می کنید توسط خطری سخت تهدید می شوید و احساس آرامش ندارید پیشنهاد می کنیم حتما آیه قرآنی مجرب برای دفع بلا های طبیعی و رهایی از خطرات بزرگ را بخوانید که انشالله نتیجه بگیرید و در واقع اگر فکر می کنید زندگی پر از فراز و نشیب است آیه قرآنی مجرب برای دفع بلا های طبیعی و رهایی از خطرات بزرگ می توانند موجب دگرگون شدن این وضع شوند.

آیه قرآنی مجرب برای دفع بلا های طبیعی و رهایی از خطرات بزرگ

دعا و ختم مجرب دعای رفع مشکلات

آیه قرآنی مجرب برای دفع بلا های طبیعی و رهایی از خطرات بزرگ,دعای رفع مشکلات,دعای رفع مشکل مالی,دعای رفع مشکلات زناشویی,دعای رفع مشکل سخت,دعای رفع مشکل زناشویی,دعای رفع مشکلات زندگی,دعای رفع مشکلات سریع التاثیر,دعای رفع مشکلات صوتی,دعای رفع مشکل کار,دعای رفع مشکلات شدید,دعای رفع مشکلات در مفاتیح,دعای رفع مشکلات زندگی قوی,دعای رفع مشکلات درسی,دعای رفع مشکلات اهل سنت,دعای رفع مشکلات مریضی,دعای رفع مشکلات روحی,دعای رفع مشکل فوری,دعای رفع مشکل اهل سنت,دعای رفع مشکلات و مریضی,دعای رفع مشکل در قران,دعای رهایی از بلا ها,دعای دفع بلا مجرب,

حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در کتب روایی شیعه نقل شده که حضرت فرمودند: «هر گاه در شب (یا در روز) و هنگام خوابیدن از وقوع زلزله و خراب شدن خانه می ترسی آیه «41 سوره فاطر» را قرائت کن ( که خانه بر سر تو خراب نخواهد شد ان‌شالله )». [بحارالأنوار، ج 91، ص 511]

آیه 41 سوره مبارکه فاطر یکی از نکاتی است که بزرگان و مفسران قرآن کریم برای غلبه مومنان از ترس از این واقعه توصیه کرده‌اند.

«إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضَ أَنْ تَزُولا وَ لَئِنْ زالَتا إِنْ أَمْسَکَهُما مِنْ أَحَدٍ مِنْ بَعْدِهِ إِنَّهُ کانَ حَلیماً غَفُوراً»

«خداوند آسمانها و زمین را نگاه می‌دارد تا از نظام خود منحرف نشوند و هرگاه منحرف گردند، کسی جز او نمی‌تواند آنها را نگاه دارد، او بردبار و غفور است!»

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا