توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
سیرافماهیگیری

ماهیگیری -ساحل بنگسار- سیراف/تصاویر

ماهیگیر در حال حمل ماهی حشینه (ساردین) روزی حلال

?ساردین به گویش محلی حشینه ، نوعی ماهی كوچك نقره‏ای رنگ است. ۶۰گرم ساردین در حدود ۴۰۰درصد نیاز به ویتامین  B۱۲درصد از كل نیاز كلسیم روزانه و مقداری اسید چرب امگای سه را تأمین می‏كند. تمام این‏ها فقط در ۱۰۰كالری. اسید چرب امگای سه موجود در ساردین باعث سلامتی قلب می ‏شود. تحقیقات نشان داده است كه مصرف فقط یك تا دو وعده ماهی در هفته ریسك مرگ ناشی از سكته‏ ی قلبی را كاهش می ‏دهد.

هم‏چنین امگای سه از لخته شدن بی‏هنگام خون و گرفتگی شریان‏ های تنگ جلوگیری می‏ كنند. این گرفتگی می ‏تواند منجر به سكته‏ ی قلبی و یا مغزی شود. هم‏چنین مصرف ماهی می‏ تواند در كاهش فشار خون تأثیر مثبت داشته باشد. ساردین به صورت كنسرو شده در روغن وجود دارد. روغن موجود در قوطی را كاملا خالی كنید و بعد ساردین را مصرف كنید.

منبع 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا