توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

اسماء متبرکه برای کسب رزق آمرزش و رهایی از بلا و خطر

در صورتی که می خواهید در زندگی خود هر روز موفق تر از گذشته باشید، از شر و سختی ها عبور کنید پیشنهاد می کنیم که حتما اسماء متبرکه برای کسب رزق آمرزش و رهایی از بلا و خطر را بخوانید. در واقع این اسماء سبب می شوند که زندگی تان به مسیر موفقیت هدایت شود و پس بهتر است هر روز آن ها را بخوانید.

اسماء متبرکه برای کسب رزق آمرزش و رهایی از بلا و خطر

ادعيه و اذكار

اسماء متبرکه برای کسب رزق آمرزش و رهایی از بلا و خطر,ذکر روز یکشنبه,ذکر روزی فراوان,ذکر روزی بی حساب,ذکر روزی حلال,ذکر روزی مغازه,ذکر روی انگشتر برای رزق,ذکر روزی و ثروت,ذکر روزی نخودکی,ذکر روزی فوری,ذکر برای روزی زیاد,ذکر گشایش روزی,ذکر برای روزی زیاد سریع التاثیر و تجربه شده,ذکر برکت روزی,ذکر موفقیت در شغل,ذکر موفقیت در امور,ذکر موفقیت در تحصیل,ذکر برای موفقیت فرزند,ذکر برای موفقیت در کنکور,ذکر برای موفقیت تحصیلی,ذکر برای موفقیت در زندگی,ذکر برای موفقیت در درس,ذکر برای موفقیت در دادگاه,ذکر برای موفقیت در آزمون

اَلْغَفّارْ: هر کس هنگام نماز جمعه 100 بار این نام را بگوید و بگوید خداوندا مرا بیامرز ای بسیار آمرزنده، خداوند تبارک و تعالی او را می‌آمرزد.

اَلْقَهّارْ: کسی که این ذکر را زیاد بگوید خداوند عشق به دنیا را از قلب او خارج می‌کند و کسی که در میانه ماه و آخر شب بگوید: ای خداوند با عزت و قدرت ای بسیار قهرکننده و عذاب‌کننده ای صاحب عذاب شدید تو کسی هستی که کسی در مقابل انتقام تو طاقت نمی‌آورد و بر دشمنش دعا کند خداوند او را بر دشمنش پیروز می‌گرداند و از شر او ایمنش می‌دارد.

اَلْوَهّابْ: برای برآورده شدن حاجت به مدت چهل روز و هر روز 175 بار بگو «یا وهّاب».

اَلْکَریمُ اَلْوَهّابْ ذُوالطَّوْلْ: کسی که این ذکر را زیاد قرائت کند خداوند او را از جایی که گمان نمی‌برد روزی می‌رساند.

اَلْرَزّاقْ: کسی که اول هر صبح 315 بار «یا رزاق» و 308 بار «یا رازق» بگوید روزی‌اش زیاد می‌شود.

اَلْفَتّاحْ: هر کس بعد از نماز صبح در حالی که دستش روی سینه‌اش قرار دارد 70 مرتبه بگوید الفتاح خداوند حجاب را از قلب او بر می‌دارد.

اَلْعَلیمْ: از خاصیت‌های این نام آن است که باب معارف را به روی گوینده‌اش باز می‌کند.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا