توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
کنگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از سوی سپاه امام صادق استان تجلیل شد

ثلاث- مدیرعامل این شرکت در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر از سوی سازمان بسیج رسانه استان با اهدا تندیس و لوح مورد تجلیل قرار گرفت.

 

 مدیرعامل این شرکت در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر از سوی سازمان بسیج رسانه استان با اهدا تندیس و لوح مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، پرویز فرزین پور در این رابطه اظهار داشت: اردشیر مذکوری رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بواسطه حمایت های موثر خود در زمینه برگزاری هر چه باشکوه تر چهارمین جشنواره ای رسانه ای ابوذر در استان بوشهر در آیینی با حضوری شماری از مسئولان از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و فرماندهی محترم سپاه امام صادق و جناب خورشیدی معاون محترم استاندار مورد تحلیل قرار گرفت.

در متن لوح تقدیر اهدایی به مذکوری آمده است: از اینکه با مشارکت و همراهی خود چراغ چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر را روشن نموده اید سپاسگزاریم و فرصت را مغتنم شمرده و مراتب قدرشناسی خود را جهت سال ها مجاهدت رسانه ای و تلاش برای خدمت به آگاهی و روشن بینی محضرتان ابراز می کنیم.
در ادامه این لوح تقدیر خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان شده است: توفیق روزافزون شما را تحت عنایات و الطاف حضرت ولی عصر (عج) و در سایه عمل به وصایای امام راحل و رهنمون های گران سنگ مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در تمام عرصه های مجاهدت برای اسلام و مکتب اهل بیت(ع) از خداوند متعال مسئلت داریم./ منبع: مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت:



لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا