توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
ورزش
موضوعات داغ

ادعای سایت ایتالیایی: استراماچونی ۴۸ ساعت زمان خواسته تا از استقلال استعفا کند

یکی از سایت‌های خبری ایتالیا از احتمال کناره‌گیری سرمربی تیم فوتبال استقلال از هدایت این تیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت ایتالیایی «جانلوکا دی‌مارتزیو» در خبری که امروز (دوشنبه) منتشر کرد، از احتمال جدایی آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال از این باشگاه خبر داد.

این سایت ایتالیایی در این باره نوشت: پس از اتفاقات مرتبط با نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال و جذب بازیکنان جدید، حالا سرمربی پیشین اینتر و اودینزه 48 ساعت برای تصمیم به جدایی یا ادامه کارش در ایران زمان خواسته است. او با اشتیاق آغاز چالش جدید به ایران آمد و تیمش در شش دیدار دوستانه پیش از آغاز فصل به پیروزی رسید. حالا استراماچونی دو ماه پس از حضورش در ایران و 10 روز پیش از آغاز لیگ برتر ایران به جدایی از استقلال فکر می‌کند.

استراماچونی اکنون به دلایل مختلفی، آینده‌اش در تهران را ارزیابی می‌کند. نخستین دلیل آن، جدایی علی خطیر، مدیری است که او را به استقلال آورد. موضوع دیگر هم به بازار نقل‌وانتقالات مربوط می‌شود. در میان بازیکنان مدنظر استراماچونی، تنها دیاباته، مهاجم پیشین بنونتو به استقلال آمد و جذب سایر بازیکنان مدنظر سرمربی استقلال منتفی شد. پوچارلی از کیه‌وو، درامه از آتالانتا و میلیچ از کروتونه، بازیکنان موردنظر استراماچونی بودند.

مدیر برنامه‌های میلیچ دو روز در تهران بود تا انتقال این بازیکن به استقلال را قطعی کند. بازیکن پیشین فیورنتینا از بلگراد به ایران آمد و همه چیز تمام شده بود، اما به خاطر مشکل ویزا به کشورش بازگشت که این سومین ناکامی استقلال در جذب بازیکن بود. استراماچونی حالا 48 زمان خواسته تا از سرمربیگری استقلال کناره‌گیری کند یا با وجود قول‌های عملی نشده مدیران باشگاه، به کارش ادامه دهد.

انتهای پیام/

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا