توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تعبیر خواب

تعبیر خواب سقط جنین ، تعبیر سقط جنین در خواب جدید 98

اگر خواب سقط جنین دیده اید می توانید در ادامه تعبیر سقط جنین در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب سقط جنین یا تعبیر سقط جنین در خواب

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا اورده شده است که سقط جنین در خواب بیانگر رابطه عاطفی است که از دست رفته و نابود شده است. رابطه یا طرح و نقشه‌ انجام کاری که برای آن رغبت قلبی و یا اطمینان کافی ندارید. اگر رویا با تجربه سقط جنین واقعی در بیداری ارتباط داشته باشد، عواطف و احساسات شما این تجربه را در بر گرفته‌اند، احساس گناه، احساس ترس از لطمات احتمالی به باروری و نازایی در آینده و یا احساسات منفی درباره از دست رفتن نوزاد. تمام این موارد کم و بیش به التیام و مراقبت نیاز دارند.

تعبیر خواب سقط جنین

معبرین غربی گویند:

سقط جنین یا انداختن بچه عملی است که بسیاری از زنان ممکن است در طول زندگی خود تجربه کرده باشند. تجربه کردن اینکه جنین درون وجود آن‌ها از بین می‌رود تجربه ناخوشایندی است دیدن این خواب می‌تواند بسیار نگران کننده و غمناک باشد. اگر شما باردار باشید و خواب سقط جنین ببینید به این معنی نیست که نوزاد شما هم سقط خواهد شد. دیدن زنان دیگری هم در خواب که سقط جنین دارند نشانه افتادن فرزندانشان نیست و به طور کلی دیدن این رؤیا در دوران بارداری زنان بیشتر ناشی از ترس و نگرانی در مورد زایمان است.

دیدن سقط جنین در خواب چه برای خود و چه برای دیگران نشانه‌های منفی ‌و ناگواری را در واقعیت به دنبال نخواهد داشت. از هشدارهای مثبتی که این گونه خواب‌ها نشان می‌دهند می‌توان به از دست رفتن موقعیت مناسبی اشاره کرد. که با از دست دادن آن موقعیت‌های بسیار بهتری پیش روی بیننده خواب قرار می‌گیرد. به طور مثال اگر شما شاغل هستید و رویای سقط جنین می‌بینید نشانه از دست دادن موقعیت شغلی بهتر و یا ارتقای شغل فعلی شماست ولی در کل اوضاع شما نسبت به بدست آوردن این گونه موقعیت‌ها بهتر خواهد شد.

بعضی از مواقع از دست دادن منجر به بدست آوردن بهترین‌ها خواهد شد.

ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند که بچه را سقط کرد دلیل کند که از غم و اندوه رهایی یابد و اگر بیمار بود شفا یابد.

هانس کورت می‌گوید: اگر زنى خواب ببیند که جنین خود را سقط می‌کند، به این معنا است که اگر بیشتر مراقب نباشد دست به کار نادرستى می‌‏زند.

برایت می‌گوید: سقط شدن در خواب، نشانه آن است که موضوعى باعث یأس و ناامیدى شما می‌شود.

تعبیر خواب خوردن جنین سقط شده

محمد بن سیرین گوید: خوردن بچه سقط شده دلیل بر رنج و بیماری تن کند. اگر بیند که بچه سقط شده همی خورد، دلیل کند که به قدر آن وی بیماری بود.

حضرت امام جعفر صادق فرماید: خوردن بچه سقط شده بر پنچ وجه گفته‌اند:

  • بیماری
  • غم
  • خصومت
  • حاجت
  • ناسازگای با اهل و عیال

نکته:

در خواب‌هایی از این دست ممکن است بیننده خواب علاوه بر سقط جنین رویاهایی در ارتباط با نزدیکی با دیگران و یا رابطه جنسی مشاهده کرده باشد. که دانستن تعابیری از آن‌ها می تواند تصویر بهتری از مفهموم خواب مشخص نماید.

تعبیر خواب اجبار به سقط

آنلی بیتون می‌گوید:

  • اگر زنی خواب ببیند او را وادار به سقط می‌کنند، علامت آن است که وی به موضوعی می‌اندیشد که اگر موضوع اتفاق بیفتد او به سمت سختی و رسوایی خواهد غلتید.
  • اگر دکتری خواب ببیند در سقط جنین نوزادی شرکت می‌کند، نشانه آن است که در حرفه خود، به علت کوتاهی در انجام وظیفه و عدم دقت لازم به زحمت خواهد افتاد.

 

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

آ الف ب
پ ت ث
جیم چ ح
خ دال ذ
ر ز ژ
س ش صاد
ض ط ظ
عین غین ف
قاف کاف گاف
لام میم نون
ه واو ی

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا