توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آهنگ های عروسیموسیقی

دانلود آهنگ شاد برای شب نامزدی

بله برون یا مهربرون و یا شیرینی خورون و تعبیر بهتر و جدید آن مراسم نامزدی یکی از مراسمات سنتی امر ازدواج در ایران می باشد که در آن مجلس مهریه و شیر بهای عروس توسط خانواده عروس و داماد تعیین میشود.

مراسم بله برون

بله برون یا مهربرون و یا شیرینی خورون و تعبیر بهتر و جدید آن مراسم نامزدی یکی از مراسمات سنتی امر ازدواج در ایران می باشد که در آن مجلس مهریه و شیر بهای عروس توسط خانواده عروس و داماد تعیین میشود. بعد از مراسم خواستگاری و بله گرفتن نهایی از دختر خانم دو خانواده تقریبا اطمینان به سر گرفتن ازدواج دارند، به همین منظور خانواده ی داماد از خانواده ی عروس درخواست برگزاری جلسه مهربران مینماید. پس از مشخص شدن میزان مهریه عروس معمولاً محصول توافق دو خانواده بر روی برگه‌ ای نوشته میشود و داماد زیر آن قباله را به جهت تعهد امضا می‌نماید. افراد بزرگ مراسم هم با امضا نمودن قباله آن را گواهی می‌نمایند.

دانلود آهنگ شاد برای شب نامزدی

در این مطلب مجموعه ای شاد و زیبا از بهترین دانلود آهنگ برای شب نامزدی و مراسم شب نامزدی قرار داده ایم. این مجموعه آهنگ به شما کاربران گرامی کمک می کند که شبی به یاد ماندنی و مراسمی بی نظیر داشته باشید.

 مشخصات آهنگنام مجموعه: آهنگ شاد برای شب نامزدی 
فرمت: mp3 
کیفیت: ۱۲۸ – ۳۲۰ 
زمان: ۴:۰۱ دقیقه (میانگین) 
حجم: ۴٫۸۰ مگابایت (میانگین) 

  لینک های دانلود

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا