دکوراسیون و چیدمان

تزیین اتاق عروس با بادکنک و ایده های خاص

تزیین اتاق عروس با بادکنک یک روش ساده و ارزان برای چیدمان اتاق خواب است. استفاده از بادکنک‌های قرمز و قلبی شکل اتاق عروس و داماد را رومانتیک‌تر و شیک‌تر می‌کند.

توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
سیراف| سرویس دکوراسیون چیدمان خانه عروس و تزیین جهیزیه برای همه عروس خانم‌های ایرانی مهم است. یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین وسایل برای تزیین اتاق عروس بادکنک است. از آنجا که قرمز نشانه‌ عشق است، در اغلب موارد عروس خانم‌ها ترجیح می‌دهند که اتاقشان را با بادکنک‌های قرمز رنگ قلبی شکل تزیین کنند. در این مقاله مدل‌های شیک و زیبایی از تزیین اتاق عروس با بادکنک را برای شما گردآوری نموده‌ایم. با ما همراه باشید.

تزیین اتاق عروس با بادکنک های قرمز

همان طور که گفته شد رنگ قرمز نشانه ای از عشق است و عروس خانم‌ها دوست دارند که بیشتر از این بادکنک‌ها برای تزئین اتاق استفاده کنند. البته به این نکته دقت کنید که رنگ قرمز باید با سایر اجزای اتاق خواب به خصوص روتختی و پرده‌ها تناسب داشته باشد.

تزیین اتاق عروس و داماد با بادکنک قلبی

تزیین اتاق حجله عروس با بادکنک و گل رز

تزیین حجله عروس ساده با شمع و بادکنک

تزیین اتاق عروس و داماد

تزیین حجله عروس و داماد ایرانی

تزیین اتاق خواب عروس با بادکنک

تزیین اتاق خواب عروس و داماد با بادکنک های قرمز

تزیین رمانتیک برای اتاق عروس و داماد

تزیین حجله عروس و داماد با شمع و گل رز

تزیین رمانتیک اتاق عروس و داماد

تزیین شیک و خاص اتاق عروس و داماد با بادکنک

تزیین اتاق خواب عروس با بادکنک

تزیین حجله عروس ساده


بیشتر ببینید: ۱۰ مدل بادکنک آرایی ساده و جذاب برای مجالس


تزیین اتاق عروس با بادکنک‌های رنگی

استفاده از بادکنک‌های رنگی نیز طرفداران خاص خود را دارد. برای انتخاب رنگ مناسب بادکنک‌ها بهتر است به سراغ رنگ روتختی بروید؛ مثلا اگر روتختی شما گلدار است بادکنک‌های سفید را با بادکنک‌هایی با رنگ گل‌های روتختی ست کرده و اتاق را با آنها تزیین کنید.

تزیین اتاق عروس با بادکنک

تزیین حجله عروس و داماد ایرانی

تزیین اتاق عروس با بادکنک قلبی

تزیین تخت عروس و داماد با بادکنک و گل رز

تزیین اتاق عروس و داماد

تزیین اتاق عروس ساده

نکات مهم در تزیین اتاق عروس

۱- حتما از بادکنک‌های با کیفیت برای تزیین اتاق خواب استفاده کنید تا مشکلی در تزیین و برنامه‌های شما ایجاد نشود. اگر قیمت بادکنک‌ها برای شما مهم نیست بهتر است از بادکنک‌های فویلی استفاده کنید.
۲- برای بادکنک‌هایی که در هوا معلق هستند از بادکنک‌های هلیومی استفاده کنید. گاز هلیوم را می‌توانید از اغلب مغازه‌هایی که لوازم جشن تولد می‌فروشند، تهیه نمایید.
۳- برای بادکنک‌هایی که به سقف چسبیده‌اند نیازی نیست از بادکنک‌های هلیومی استفاده کنید، می‌توانید بادکنک‌ها را با چسب دو طرفه به سقف بچسبانید؛ هم هزینه کمتری دارد و هم بادکنک‌ها و الگوی مورد نظر شما ثابت می‌شود.
۴- برای انتخاب رنگ مناسب بادکنک‌ها حتما به سایر اجزای اتاق خواب دقت کرده و سعی کنید که رنگ‌ها با هم هماهنگ باشند.
۵- از این تزیینات می‌توانید برای شب‌های خاص مانند شب‌های سالگرد ازدواج و یا ولنتاین استفاده کنید و یک شب رمانتیک داشته باشید.

جمع بندی

تزیین اتاق عروس با بادکنک یک انتخاب راحت و رمانتیک بوده و کلید اصلی برای داشتن یک تزیین درست انتخاب رنگ‌های مناسب و متناسب با سایر المان‌های دکوراسیون اتاق خواب عروس است. شما هم می‌توانید تجربیات خود را از طریق ارسال نظر، با سایر کاربران ستاره به اشتراک بگذارید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا