دکوراسیون و چیدمان

تزیین اتاق عروس با تور در ۲۰ مدل خاص

تزیین اتاق عروس با تور یکی از روش‌های زیبا و شیک برای زیبا کردن و چیدمان اتاق عروس و داماد است که در آن از انواع تور، گل‌های طبیعی و مصنوعی استفاده می‌شود.

توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
سیراف| سرویس دکوراسیون – تزیین اتاق عروس یکی از دغدغه‌های عروس خانم‌ و خانواده اوست. برای تزیین اتاق خواب از وسایل مختلفی از جمله تزیین اتاق عروس با بادکنک، گل‌های خشک، بادکنک، تور و … استفاده می‌شود. یکی از موارد خاص برای تزیین اتاق خواب عروس استفاده از تور است. الگو‌های مختلفی برای استفاده از تور برای این کار وجود دارد که برخی از آن‌ها بسیار پیچیده بوده و نیاز است که افراد خبره که در دوخت پرده و تزیینات داخلی مهارت دارند آن‌ را انجام دهند.
در ادامه ابتدا به سراغ مدل‌های ساده می‌رویم و نحوه تزیین اتاق عروس با تور را توضیح می‌دهیم، سپس مدل‌های خاص تزیین اتاق عروس با تور را با هم می‌بینیم.

تزیین اتاق عروس و داماد با تور و لامپ‌های ریسه‌ای

یکی از ساده‌ترین و البته رمانتیک‌ترین حالت‌های استفاده از تور برای اتاق عروس استفاده از تور در اطراف تخت خواب است که در داخل تور لامپ‌های ریسه‌ای تعبیه شده است. این لامپ‌ها را می‌توانید از مغازه‌های الکتریکی و مغازه‌هایی که لوازم جشن تولد می‌فروشند تهیه کنید. رنگ لامپ‌ها به سلیقه شما بستگی دارد، ولی بهتر است که رنگی هماهنگ با سایر اجزای اتاق داشته باشد.

تزیین اتاق عروس ساده با تور و لامپ های ریسه ای

تزیین رومانتیک اتاق عروس و داماد

تزیین حجله عروس ساده

تزیین اتاق عروس و داماد


بیشتر بدانید: تزیین اتاق عروس با نمد به روش‌هایی خلاقانه


تزیین اتاق عروس با تور

تزیین اتاق عروس با تور


بیشتر ببینید: نکاتی که باید به هنگام چیدمان خانه عروس بدانیم + تصویر


تزیین اتاق عروس با تور

در مدل دوم به تور یک حالت خیمه مانند می‌دهند. برای این کار شما نیاز به یک کارگاه گلدوزی دارید که بسته به دلخواه شما می‌تواند هر قطری داشته باشد. تور‌ها را به طول دلخواه خود برش بزنید. مانند تصویر زیر نوار‌های ایجاد شده را از یک سر به هم گره بزنید. حالا تور‌های گره زده شده را لای کارگاه بگذارید به نحوی که گره در مرکز کارگاه قرار گیرد. از یک ربان پارچه‌ای می‌توانید برای اتصال خیمه به سقف و یا هر قسمت دیگری که دوست دارید استفاده کنید.‌ 

تعداد نوار‌های مورد استفاده به سلیقه شما بستگی دارد در عکس زیر از ۴ نوار تور استفاده شده است.
آموزش ساخت خیمه با تور برای تزیین اتاق عروس
می‌توانید برای پوشاندن کارگاه از گل‌های نمدی و گل‌های کاغذی استفاده کنید.
تزیین اتاق عروس و داماد با تور و گل های پارچه های

در ادامه مدل‌های بیشتری از تزیین اتاق عروس با تور را ببینید.

تزیین اتاق عروس با تورهای رنگی

دکوراسیون اتاق عروس به رنگ قرمز

تزیین اتاق عروس با تور و ساتن

تزیین تخت عروس و داماد

تزیین اتاق خواب عروس و داماد با تور و گل های طبیعی

تزیین اتاق عروس با تور و گل های طبیعی

تزیینات خاص اتاق عروس

در این مورد در واقع مدل‌های خاصی از پرده‌هایی از جنس تور و ساتن در اطراف تخت عروس و داماد بسته می‌شود که نیاز است افرادی با مهارت‌های خاص این کار را انجام بدهند.

تزیین اتاق عروس با تور و ساتن

تزیین اتاق خواب عروس با تور و گل های طبیعی

تزیین اتاق عروس با تور و گل های طبیعی

تزیین خاص اتاق خواب عروس با تور

تزیین اتاق عروس با تور و ساتن

تزیین اتاق عروس با تور و ساتن

نکات مهم در تزیین حجله عروس

۱- اگر لامپ‌های ریسه‌ای را دوست ندارید می‌توانید از تور‌های لمه دار یا اکلیل دار استفاده کنید که در زیر نور چراغ خواب درخشندگی رمانتیکی دارند.
۲- بهترین رنگ‌های تور برای تزیین اتاق خواب عروس رنگ‌های سفید و نباتی هستند، اما اگر قصد دارید که از تور‌های رنگی استفاده کنید حتما از رنگ‌هایی استفاده کنید که با سایر اجزای اتاق خواب به خصوص روتختی تناسب داشته باشد.
۳- از تور‌های با کیفیت و لطیف استفاده کنید تا هنگام فرم‌دهی و مدل دادن به آن‌ها دچار زحمت نشوید. می‌توانید از انواع تور‌های دانتل، حریر و … برای این کار استفاده نمایید. 

جمع بندی

با تزیین اتاق عروس با تور، یک اتاق خواب رمانتیک و زیبا آماده کرده‌اید که اغلب عروس و دامادها آن را می‌پسندند و البته این تزیینات هزینه زیادی نیز ندارند. خواندن مقاله ۹ طیف جدید رنگ اتاق خواب عروس به شما در این زمینه کمک می‌کند. همچنین به منظور انطباق هر چه بیشتر مطالب سایت ستاره با نظرات شما می‌توانید با استفاده از قسمت ارسال نظر با ما در ارتباط باشید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا